Бінарний урок (англійська мова та фізика) з теми "Досліди з сонячною енергією"

Про матеріал
Матеріал містить завдання на розвиток навичок говоріння англійською, вживаючи фізичну термінологію, формує креативні навички учнів засобами дослідів та сприйманням іноземної мови.
Перегляд файлу

Технологічна карта бінарного уроку (фізика та англійська мова)

5 клас. Досліди з сонячною енергією. 

Цілі уроку:

 

1

Навчальні

Розширити знання учнів про сонячну енергію.

Вдосконалити навички говоріння англійською мовою.

 

2

Розвиваючі

Розвивати пізнавально-креативну сферу за допомогою сприймання та дослідження сонячної енергії.

Формувати креативні навички учнів засобами дослідів та сприйманням іноземної мови.

Викликати інтерес до взаємозв’язку фізики та іноземної мови.

3

Виховні

Вдосконалювати пізнавальні інтереси учнів.

 

Очікувані результати: розширити знання учнів про сонячну енергію та ввести нову лексику англійською мовою, зацікавити  учнів результатами дослідів, розвинути бажання та сміливість описувати дослід англійською.

Тип уроку: бінарний урок (фізика та англійська мова), урок-відкриття.

Методи навчальної взаємодії: індивідуальні

Навчально-методичний супровід:  Набір для експериментів. Домашня лабораторія школяра. Зоровий ряд віртуальних репродукцій, відео-проектор.

 

 

Етапи уроку їх зміст

Форми і методи навчальної взаємодії  уроку, їх зміст                                                      

Навчально-методичний супровід               

Цільове призначення 

Тривалість

1

Організація початку уроку  

Емоційна настанова  

Віртуальна мандрівка  в музичному супроводі. Відеофільм «Сонячна енергія»

Створення позитивного емоційного настрою

1 хв

2

Повідомлення теми, мети уроку

Вступне слово вчителя.

 

Цілепокладання

2 хв

3

Мотивація навчальної діяльності

Створення проблемної ситуації: «Як з’являється енергія?»

Демонстрація дослідів з сонячною енергією.

 

Зацікавлення дослідами пошуку енергії, повторення слів та виразів англійською.

3 хв

4

Актуалізація навчальної діяльності

Гра «Як з’являється енергія?»

 

Картини з зображенням сонця ,землі, лампи, сонячних батарей. Ознайомлення з новими словами:

Energy, overheat, warm-up, grow,select.

Повторення лексичного значення іменників, що означають конкретні і абстрактні назви та повторення їх англійською мовою.

5 хв

5

Створення ситуацій емоційно-моральних переживань

Перегляд  відео обов’язково з музичним супроводом

Відео – фільм “Сонячна енергія” (з музичним супроводом)

Підготовка до створення творчої роботи.

Обговорення переглянутого фільму та вражень від музики.

Складання речень з новими словами:

Energy, overheat, warm-up, to grow, to select.

4 хв

6

Створення ситуації пізнавальної новизни

Перегляд  творчих робіт

Звернення до  епіграфу уроку у контексті переглянутих репродукцій.  Малюнки, картини з зображенням сонця, вітрогенератора, лампи, підписаних англійською, інтерактивна дошка, підручник             

 

Усвідомити засоби впливу сонячної енергії на людину, перевірити розуміння виконаного досліду та засвоєння нової лексики англійською мовою.

3 хв

7

Підготовка до самостійної творчої  роботи 

Колективне складання динамічної схеми (метод «Мозковий штурм»)

Вибір тем для творчих робіт учнів. Вибір приладів для виконання дослідів.

Усвідомлення результатів досліду  під час виконання творчої роботи.

2 хв

8

Створення власної або колективної (на вибір учнів та вчителя )творчої роботи

Робота в групах або індивідуально.(на вибір вчителя та учнів)

Створення творчої роботи

Матеріали для дослідів, музичний супровід – відеоролик «Сонячна енергія»

Завершена дослідницька робота .

20 хв

9

Рефлексія. Перегляд робіт

Взаємо та самоаналіз робіт

Виставка готових робіт. Усвідомлення учнями важливості своєї діяльності. 

Створення ситуації успіху

2 хв

10

Звертання до очікуваних результатів

Інтерактивна вправа «Мікрофон». Поточне коментоване оцінювання

На уроці я…

- дізнався…

- зрозумів…

- навчився…

- найбільші труднощі я відчув…

- найбільший мій успіх…

 

Зацікавлення учнів фізикою, розвиток бажання та сміливості виконувати досліди, коментуючи їх англійською.

2 хв

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

Тема Сонячна енергія

 

Цілі уроку:

        формувати креативні навички учнів засобами дослідницьких навиків;

        вдосконалювати практичну та духовно-моральну культуру учнів;

        розвивати зацікавленість до предмету за допомогою сприймання та створення дослідів;

        розширювати уявлення школярів про сонячну енергію як вид енергії на планеті;

        викликати інтерес до взаємозв’язку фізики та іноземної мови.

 

 

Міжпредметні зв’язки:

1.     Лексикологія

лексико-граматичні розряди іменників за семантичними ознаками і морфологічною характеристикою – конкретні й абстрактні іменники; повторення вивчених англійських слів та ознайомлення з новою лексикою.

 

2.     Фізика та англійська мова

Паралелі термінології :нові слова англійською.

Словник: Energy - енергія, overheat - перегрівати, warm-up – нагріватися ,to grow - рости,to select - вибирати

 

Обладнання: Відео-фільм «Сонячна енергія», «Домашня лабораторія школяра», картини для вивчення англійської лексики, малюнки учнів, проектор, інтерактивна  дошка.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

        Приваблива мета

o   Виконання досліду з допомогою лампи.

        Проблемна ситуація

Здивуй творчістю! (Закінчи речення)

o   “Щоби здивувати людей, я би створив…”

o   “Щоб увійти в список відомих людей, я би створив…”

o   “Щоб дослід став успішним, він повинен…”

ІІІ.. Актуалізація опорних знань

Які досліди з фізики ви виконували?

Про які досліди можете розповісти на англійській мові?

Які фізичні явища ви можете назвати англійською?

ІV. Вивчення нового матеріалу

Ознайомлення з новою лексикою.

 

 

V. Практична діяльність:

1.Засвоєння провідних ідей теми на основі систематизації набутих знань

—  Складання динамічної схеми методом «мозкової атаки»

2. Конкретизація і закріплення вже набутих знань

—  Розказати про власні почуття та емоції отримані від перегляду відеофільму.

—   Назвати слова англійською мовою, які запам’яталися протягом уроку.

3. Робота індивідуально

Здобуття нових знань у процесі роботи:

І – придумати власний дослід із сонячною енергією.

II – розказати англійською, які явища були зображені у фільмі.

VI. Рефлексія. Перегляд робіт

1. Усвідомлення учнями своєї діяльності. Створення ситуації успіху

        Самоаналіз робіт  та їхніх назв учнями.

        Взаємний аналіз

o   Який дослід вражає найбільше?

o   Який найбільш незвичайний?

2. Звертання до очікуваних результатів

—  Інтерактивна вправа «Мікрофон». Поточне коментоване оцінювання

На уроці я…

- дізнався….      - зрозумів…- навчився…  - найбіль

3. Завершення уроку.

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
1 січня
Переглядів
14
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку