Бінарний урок
Історія та Англійська мова
Тема:Україна – наша Батьківщина.
ПРОГОЛОШЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ
Мета з англійської мови:
Мета з історії: познайомити учнів з основними подіями, пов’язаними із проголошенням незалежності України, першими кроками розбудови держави, визначними діячами; формувати навички самостійної роботи з текстом підручника, роботи з історичними фактами; розвивати інтерес до вивчення історії своєї держави; виховувати почуття поваги до державних символів та власної держави.
Поняття та терміни: акт, декларація, Конституція, президент, референдум, Верховна рада.
Обладнання: підручник, символи України, карта України, комп’ютер, комп’ютерна презентація, пісня“Motherland”.
Очікувані результати
Після цього уроку учні зможуть:
ХІД УРОКУ
Хід уроку
І. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення
1. Привітання
2. Фонетична розминка
T: Read the poem and name the words which are connected with our topic
My native land,
The land of wonders,
Of autumn rains
And summer thunders.
The greenest hills
And magic lakes,
The tender breeze,
Romantic dales
Amazing land –
My dear Ukraine.
3.Мовленнєва розминка
T: Pupils, answer the questions:
1.Where were you born?
2.What is your native language?
3.Name the capital of Ukraine.
5. Name the main river of Ukraine;
ІІ. Основна частина уроку
1. Повідомлення теми та мети уроку
T: The topic of our lesson is «Ukraine is our Motherland. Ukraine as an independent state». Today we will speak about Ukraine, continue to speak about our native country. You will learn new words, read the text, and do different exercises.
T: Look at the board and read the proverb “ East or west home is best”. Translate it. (Відкритий мікрофон)
2. Активізація нових лексичних одиниць
Motherland Батьківщина
Independent незалежність
State держава
Soil грунт
A steppe степ
Generous щедрий
Hard -working роботящий
Honour повага
T: Read the words in the correct order to make sentences
1. is/ an/ state/ Ukraine/ independent.
2. people/ Hard-working/ and/ generous/in/ Ukraine/ live.
3. got/ has / It/ soils/ rich.
4. Motherland/our/ Ukraine/ is.
Робота у групах T: Read each sentence and make up a text:
Ukrainian people love their traditions and keep them with great honour. (8)
We live in a rich country.(3)
We live in Ukraine. (1)
It has got rich soils, large forests, beautiful steppes.(4)
The Dnipro is the longest river in Ukraine. (6)
Kyiv, the capital city of our country, is situated on it. (7)
Ukraine is an independent state. (2)
There are many mountain, rivers and lakes in Ukraine. (5)
Is Ukraine an independent state?
Мотивація: Історія незалежної держави України лише починається. Вам її і будувати, і від вас буде залежати, якою в майбутньому буде наша держава. А для того щоб приймати правильні, виважені, продумані рішення, потрібно краще знати історію власної держави.
Як же Україна здобула омріяну поколіннями незалежність? На це запитання ми й дамо сьогодні відповідь на уроці.
1. ЩО ТАКЕ ДЕРЖАВНА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ
Адже незалежність — це можливість ухвалювати самостійні рішення без зовнішніх вказівок та наказів. Незалежність держави для її народу так само важлива, як і свобода й незалежність кожної людини зокрема. Ж ити у самостійній державі — означає бути господарями у своїй країні, своєї землі, багатств, своєї долі. Це можливість мати власні кордони і владу, що підтримує права людини, мову, освіту та культуру.
Тож давайте зараз спробуємо з вами визначити ознаки незалежної держави
Асоціативний кущ
2.
ЯК РОЗПОЧАЛАСЬ ІСТОРІЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ
Протягом багатьох століть українці мріяли про незалежну державу. У середині 1980-х років XX століття розпочався новий етап боротьби українського народу за незалежність.
Прочитайте уривок з офіційного документа С.130. Які ключові слова, пов’язані з українською державою, ви можете виділити?
Прочитайте статтю 20 Конституції . Назвіть державні символи України. Опишіть за текстом Конституції: а) Державний герб; б) Державний прапор; в) Державний гімн.
1- герб
2 – гімн
3- прапор
Teacher: At the end of the lesson let’s do the last task. Correct the mistakes in writing.
1) The Ukrainian National Flag is green and yellow.
2) The Trident is the Ukrainian Anthem.
3) Kharkiv is the capital of Ukraine.
4) The head of our Motherland is the queen.
5) There are no mountains in Ukraine.
6) The North Sea washes the country.
CROSSWORD
ІІІ. Завершальний етап уроку
Усі разом ми є громадянами нашої держави, любимо її та бажаємо їй процвітання. Прикладом єдності громадян є щорічне святкування 24 серпня Дня незалежності України. Упродовж 28 років незалежності Україна переживала як світлі, так і похмурі дні. Сьогодні ми пишаємося досягненнями відомих співвітчизників: учених, винахідників, космонавтів, письменників і художників, спортсменів і співаків і т. д. Не менш вагомий внесок в історію нашої держави здійснюють пересічні громадяни, які своєю працею і натхненням наближають українську мрію про сильну, демократичну, незалежну економічно і багату духовно країну.
Тож, Домашнє завдання – знайти додаткову інформацію про наших сучасників — відомих людей України. Чим вони прославили нашу державу. І виконати це у вигляді презентації до 7 слайдів.
2. Підведення підсумків уроку
T: My dear children! May be in future you’ll leave our country. May be you’ll go to another city. I would like you remember that you are Ukrainian children and here in your country, in your village your family will be waiting for you forever. Remember “there is no place like home”. Thank you for this lesson. You may be free. Good bye!