Бінарний урок Англійська мова та Історія. Тема:" Україна – наша Батьківщина. ПРОГОЛОШЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ" з Презентацією

Про матеріал
Бінарний урок англійська мова та історія ( з презентацією) з використанням мультимедійної дошки Мета з англійської мови:  активізувати вивчену лексику теми;  активізувати навички й уміння усного мовлення;  розвивати навички читання, говоріння та письма.  вчити учнів сприймати та відтворювати отриману інформацію;  виховувати любов до рідної країни та культуру мовлення. виховувати почуття поваги до державних символів та власної держави. Мета з історії: познайомити учнів з основними подіями, пов’язаними із проголошенням незалежності України, першими кроками розбудови держави, визначними діячами; формувати навички самостійної роботи з текстом підручника, роботи з історичними фактами; розвивати інтерес до вивчення історії своєї держави; виховувати почуття поваги до державних символів та власної держави. Автори уроку: Вчитель англійської мови Сливко Ірина Анатоліївна та вчитель історії Калентьєва Ольга Валентинівна. КЗ " Оріхівський НВК №2 імені В.А.Лазаряна" Оріхівської міської ради Запорізької області
Перегляд файлу

Бінарний урок

Історія та Англійська мова

Тема:Україна  – наша Батьківщина.

ПРОГОЛОШЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ

 

Мета з англійської мови:

  • активізувати  вивчену лексику теми;
  • активізувати навички й уміння усного мовлення;
  • розвивати навички читання, говоріння та письма.  
  • вчити учнів сприймати та відтворювати отриману інформацію;
  • виховувати любов до рідної країни та культуру мовлення.

 

Мета з історії: познайомити учнів з основними подіями, пов’язаними із проголошенням незалежності України, першими кроками розбудови держави, визначними діячами; формувати навички самостійної роботи з текстом підручника, роботи з історичними фактами; розвивати інтерес до вивчення історії своєї держави; виховувати почуття поваги до державних символів та власної держави.

Поняття та терміни: акт,  декларація,  Конституція,  президент,  референдум, Верховна рада.

Обладнання: підручник, символи України, карта України, комп’ютер, комп’ютерна презентація,  пісня“Motherland”.

 

Очікувані результати

Після цього уроку учні зможуть:

  • установлювати хронологічну тривалість  і послідовність  зазначених  подій  та  явищ,  співвідносити  подію, історичне  явище  і століття; 
  • показувати  на  карті  території незалежної України;
  • розповідати про історичних  діячів  на  основі  тексту  підручника;
  • складати  запитання щодо перебігу історичної події;
  • висловлювати особисте ставлення до історичних подій, явищ і діячів, що пропонують для вивчення.
  • розповідати про Україну та національні символи Укрвїни англійською мовою
  • активізують вивчену лесику теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

Хід уроку

І. Підготовка до сприймання іншомовного мовлення

1. Привітання

2. Фонетична розминка

     T:  Read the poem and name the words which are connected with our topic

      My native land,

      The land of wonders,

      Of autumn rains

      And summer thunders.

 

The greenest hills

      And magic lakes, 

      The tender breeze, 

      Romantic dales

      Amazing land –

      My dear Ukraine.

3.Мовленнєва розминка

T: Pupils, answer the questions:

1.Where were you born?

2.What is your native language?

3.Name the capital of Ukraine.

5. Name the main river of Ukraine;

 

ІІ. Основна частина уроку

1. Повідомлення теми та мети уроку

T: The topic of our  lesson is «Ukraine is our Motherland. Ukraine as an independent state». Today we will speak about Ukraine, continue to speak about our native country. You will learn new words, read  the text, and do different exercises.

T: Look at the board and read  the  proverb “ East or west home is best”. Translate it.  (Відкритий   мікрофон)

2. Активізація нових лексичних одиниць

              Motherland          Батьківщина

               Independent         незалежність

               State             держава

               Soil             грунт

              A steppe               степ

              Generous              щедрий

              Hard -working      роботящий

               Honour          повага

 

T: Read the words in the correct order to make sentences

1. is/ an/ state/ Ukraine/ independent.

2. people/ Hard-working/ and/ generous/in/ Ukraine/ live.

3. got/ has / It/ soils/ rich.

4. Motherland/our/ Ukraine/ is.

 

Робота у групах      T:  Read each sentence and make up a text:

       Ukrainian people love their traditions and keep them with great honour. (8)

       We live in a rich country.(3)

       We live in Ukraine.  (1)

        It has got rich soils, large forests, beautiful steppes.(4)

        The Dnipro is the longest river in Ukraine.  (6)

        Kyiv, the capital city of our country, is situated on it. (7)

        Ukraine is an independent state. (2)

        There are many mountain, rivers and lakes in Ukraine. (5)

 

Is Ukraine an independent state?

 

Мотивація: Історія незалежної держави України лише починається. Вам її і будувати, і від вас буде залежати, якою в майбутньому буде наша держава. А для того щоб приймати правильні, виважені, продумані рішення, потрібно краще знати історію власної держави.

Як же Україна здобула омріяну поколіннями незалежність? На це запитання ми й дамо сьогодні відповідь на уроці.

1. ЩО ТАКЕ ДЕРЖАВНА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ

Адже незалежність — це можливість ухвалювати самостійні рішення без зовнішніх вказівок та наказів. Незалежність держави для її народу так само важлива, як і свобода й незалежність кожної людини зокрема. Ж ити у самостійній державі — означає бути господарями у своїй країні, своєї землі, багатств, своєї долі. Це можливість мати власні кордони і владу, що підтримує права людини, мову, освіту та культуру.

Тож давайте зараз спробуємо з вами визначити ознаки незалежної держави

Асоціативний кущ

2.

ЯК РОЗПОЧАЛАСЬ ІСТОРІЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ 

Протягом багатьох століть українці мріяли про незалежну державу. У середині 1980-х років XX століття розпочався новий етап боротьби українського народу за незалежність.

  • Першим успіхом стало прийняття в 1989 році Закону «Про мову» який проголошував українську мову державною в республіці. Під тиском активістів Народного руху України , комуністична верхівка прийняла Декларацію про державний суверенітет України.
  • 24 серпня 1991 року Верховна Рада України прийняла Акт проголошення незалежності України. Цей документ припинив існування Української Радянської Соціалістичної Республіки і проголосив створення незалежної держави — України. День прийняття цього Акту є національним святом.

 

Прочитайте  уривок  з  офіційного  документа С.130.  Які  ключові  слова, пов’язані з українською державою, ви можете виділити?

 

  •  1 грудня 1991 року народ обрав главу держави — Президента України. Ним став Леонід Кравчук.              (перший президент України)                           
  • За п’ять років після здобуття незалежності 28 червня 1996 року Верховна Рада України утвердила Конституцію України. Конституція — Основний закон держави, що описує державний устрій, встановлює права та обов’язки громадян.
  • фізхвилинка
  • Закріпимо дати
  • За статтею 20 Конституції України було визначено і проголошено державні українські символи.

 

Прочитайте  статтю  20  Конституції . Назвіть державні символи України. Опишіть за текстом Конституції: а) Державний герб; б) Державний прапор; в) Державний гімн.

 

  • А тепер давайте згадаємо назви державних символів англійською мовою(Відкритий   мікрофон)
  • Робота у групах. Кожна група отримає завдання про один із державних символів:

1- герб

2 – гімн

3- прапор

 

  • А які ви знаєте не офіційні символи україни?

 

 

 

Teacher: At the end of the lesson let’s do the last task. Correct the mistakes in writing.

1) The Ukrainian National Flag is green and yellow.

2) The Trident is the Ukrainian Anthem.

3) Kharkiv is the capital of Ukraine.

4) The head of our Motherland is the queen.

5) There are no mountains in Ukraine.

6) The North Sea washes the country.

CROSSWORD

  1. Hoverla is….
  2. The capital of Ukraine …
  3. The national coat of arms….
  4. It is blue and yellow .
  5. The longest river of Ukraine
  6. What kind of state is Ukraine?
  7. It is the song of P. Chubinskiy and M. Verbitskiy.

 

ІІІ. Завершальний етап уроку

Усі разом ми є громадянами нашої держави, любимо її та бажаємо їй процвітання. Прикладом єдності громадян є щорічне святкування 24 серпня Дня незалежності України. Упродовж 28 років незалежності Україна переживала як світлі, так і похмурі дні. Сьогодні ми пишаємося досягненнями відомих співвітчизників: учених, винахідників, космонавтів, письменників і художників, спортсменів і співаків і т. д. Не менш вагомий внесок в історію нашої держави здійснюють пересічні громадяни, які своєю працею і натхненням наближають українську мрію про сильну, демократичну, незалежну економічно і багату духовно країну.

 

Тож, Домашнє завдання – знайти додаткову інформацію про наших сучасників — відомих людей України. Чим вони прославили нашу державу. І виконати це у вигляді презентації до 7 слайдів.

 

2. Підведення підсумків уроку

T: My dear children! May be in future you’ll leave our country. May be you’ll go to another city. I would like you remember that you are Ukrainian children and here in your country, in your village your family will be waiting for you forever. Remember “there is no place like home”.   Thank you for this lesson. You may be free. Good bye!

 

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
11 жовтня
Переглядів
18
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку