Урок за темою " Рідне місто"

Про матеріал
Цілі: формувати навички вживання нових лексичних одиниць; удосконалювати навички усного мовлення, аудіювання й читання; вдосконалювати навички вимови; розвивати мовну здогадку; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань. Обладнання : проектор, відео- та аудіо-матеріали, ватман, стікери, додатковий матеріал, презентація. Задачі: Освітні: розвивати фонетичну і граматичну сторони мовлення. Соціокультурний аспект: узагальнити знання учнів про місця рідного міста. Розвиваючі: розвивати емоційно-образну сферу та творчі здібності учнів при вивченні теми «Рідне місто»; розвивати вміння учнів самостійно конструювати знання. Виховні: виховувати такі особистісні якості учнів як впевненість у відповідях, стимулювати інтерес учнів до вивчення англійської мови, виховувати почуття патріотизму і любові до рідного міста. Використовувані педагогічні технології, методи і прийоми: ігровий метод; прийом візуалізації; мовна здогадка; прийом залучення учнів в атмосферу іншомовної культури; прийом актуалізації знань; Педагогічні технології: Когнітивні . Мультимедійні (аудіо-). Здоров'язберігаючих (фіззарядка, зміна видів діяльності).
Перегляд файлу

Бахмутська загальноосвітня школа І- ІІІ ступенів № 24

з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів

 Бахмутської міської ради

Донецької області

 

 

 

 

 

 

 

Конспект уроку

Підручник: Несвіт А.

Тема : Рідне місто

Клас: 5-В

Учитель: Шушанфу Є. С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2019 р.

Unit 7. The Place Where I Live

Lesson 70. Cities and Towns                                                        Дата : 05.03

Цілі: формувати навички вживання нових лексичних одиниць; удосконалювати навички усного мовлення, аудіювання й читання; вдосконалювати навички вимови; розвивати мовну здогадку; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань.

Обладнання : проектор, відео- та аудіо-матеріали, ватман, стікери,  додатковий матеріал,  презентація.

Задачі:

Освітні: розвивати фонетичну і граматичну сторони мовлення.

Соціокультурний аспект: узагальнити знання учнів про місця  рідного міста.

Розвиваючі: розвивати емоційно-образну сферу та творчі здібності учнів при вивченні теми «Рідне місто»; розвивати вміння учнів самостійно конструювати знання.

Виховні: виховувати такі особистісні якості учнів як впевненість у відповідях, стимулювати інтерес учнів до вивчення англійської мови, виховувати почуття патріотизму і любові до рідного міста.

Використовувані педагогічні технології, методи і прийоми:

ігровий метод;

прийом візуалізації;

мовна здогадка;

прийом залучення учнів в атмосферу іншомовної культури;

прийом актуалізації знань; 

Педагогічні технології:

Когнітивні .

Мультимедійні (аудіо-).

Здоров'язберігаючих (фіззарядка, зміна видів діяльності).

 

 

 

Procedure

1. Організаційний момент  (2 хв.)

Учитель вітає дітей, цікавиться про їх настрої, оголошує тему уроку.

- Good morning, students.

- Take your seats, please. I'm glad to see you today. How are you?

2. Фонетична розминка (Warm-up) (2 хв.)

Today we’re going to start a new unit. But before starting let’s repeat the poem after me. (слайд 1)

What is there in your street? /і:/ street, indeed

                                                                                         /p/ shop, stop

There are many houses indeed.

Are there any cafes or shops?

Yes, they are near the bus stop.

3. Checking оn homework  (1 хв.)

4. Постановка теми. + Game: (4 хв.)

Let’s play. Gather a picture (puzzle game).  ( додаток 1) Work in small groups. You have got two minutes.

What can you see on the pictures?

Who can tell the topic of our lesson?

Have you got any ideas?

Today we’ll speak about town and its interesting places.

5. Vocabulary Practice. ( 5 хв.)

Speaking. Practice the pronunciation of the words.

Look at the pictures and repeat after me. ( flashcards-presentation: слайди 2-21)

Practice the new vocabulary. “what’s disappeared?” (game) ( слайди 22-29)

Reading.( 3 хв.) Do ex. 3, p. 141.  Let’s read the dialogues and complete them with our vocabulary.

6.Listening.  (7 хв.)

Listen and tick the box. ( додаток 2)

7. Фіззарядка: відео «I can run» ( Learn English Kids British Council) ( 3 хв.)

8. Grammar Practice.  ( 8 хв.)

Study the Grammar box. (cлайд 30)

Do ex. 4, p. 141. Read and complete the sentences. Fill in is, are, isn’t or aren’t.

Key: 1 are; 2 is; 3 aren’t; 4 aren’t; 5 aren’t; 6 is.

9. Writing (додаток 3) Fill in “there is” or “there are”

10. Summary (5 хв.)

Name the picture. Let’s make a map.

Are we having a great time today?

What have you learnt on our lesson?

11. Homework (4 хв.)

Ex. 7, p. 142. Write about the place where you live. Use the questions given below.

So, our lesson comes to its end. Now you’ll take cards for giving marks to yourselves. (Оцініть свою роботу на уроці, виставивши  бали за кожним з критеріїв. Додаток 4)

Thank you for your work and attention! Now you can pack your bags! Good bye!

Activity for extra-time: Pictionary game.

Unite  the class into 3 teams. Have one student from each team come to the board. Assign them one vocabulary word to draw. The students’ teams should try to guess what vocabulary word is being drawn.

Оцінювання Картка самооцінювання на уроці   1 -2 1. Я виконав всі завдання вчителя 2. Я був на уроці уважним 3. Я зрозумів тему 4. Я був активним 5...Оцінювання Картка самооцінювання на уроці   1 -2 1. Я виконав всі завдання вчителя 2. Я був на уроці уважним 3. Я зрозумів тему 4. Я був активним 5...

docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Несвіт А.М.)
Додано
14 жовтня
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку