Бінарний урок: Англійська мова та Я досліджую світ

Про матеріал
Тема. Тварини. Домашні улюбленці. Мета: активізувати використання ЛО «тварини» на англійській мові; уточнити уявлення учнів про тварин; розвивати навички аудіювання; розвивати пам’ять, мовленнєві вміння, творчі здібності, мислення, увагу; розвивати дрібну моторику рук; формувати вміння працювати в групі; виховувати дбайливе ставлення до природи, до тварин.
Перегляд файлу

Фрагмент бінарного уроку: «Англійська мова» і «Я досліджую світ»

Тема. Тварини. Домашні улюбленці.

Мета: активізувати використання ЛО «тварини» на англійській мові; уточнити уявлення учнів про тварин; розвивати навички аудіювання; розвивати пам’ять, мовленнєві вміння, творчі здібності, мислення, увагу; розвивати дрібну моторику рук; формувати вміння працювати в групі; виховувати дбайливе ставлення до природи, до тварин.

Обладнання: картки з кольорами, ширма, ляльки, завдання на малюнках, пазли, папір, ножиці, клей, олівці, роздатковий матеріал, аудіозаписи.

Вік: 6-7 років.

Міжпредметні зв’язки: англійська мова, я досліджую світ, українська мова, дизайн і технології, мистецтво.

Хід уроку:

  1. Організація початку уроку.
  1. Привітання.

Д.Ю. – Мені дуже хочеться побажати доброго ранку всім і кожному з вас. Пограймо в гру «Доброго ранку, гарного дня!». Я промовлятиму слова «Доброго ранку, гарного дня…» і називатиму когось із нашого класу. Ті, кого я назву, у відповідь помахають мені рукою.

 - Доброго ранку, гарного дня всім дівчаткам.

- Доброго ранку, гарного дня всім хлопчикам.

- Доброго ранку, гарного дня тим, хто встиг уже посміхнутися.

- Доброго ранку, гарного дня тим, хто має гарний настрій.

- Доброго ранку, гарного дня тим, кому сумно.

- Доброго ранку, гарного дня тим, кому цікаво, що ми будемо робити.

- Діти, а сьогодні на урок я завітала не одна, а з помічницею, вчителем англійської мови. Привітаймося!

С.О. – Good morning, children. Nice to see you. А тепер привітаймося нашою пісенькою.

Singing a song

Hello, hello, hello,

Hello,hello,hello!

Hello-Hi!

Hello-Hi1

Hooray! Hello – Hi!

Hooray! Hello-Hi!

 2. Повідомлення теми і мети.

Д.Ю. – Любі діти, тема нашого уроку «Тварини. Домашні улюбленці». Будьте дуже уважними, в кінці уроку ви зможете називати назви тварин і спробуєте себе у ролі казкаря. На вас очікує цікава подорож у світ тварин.

 3. Об’єднання у групи.

Д.Ю. – Пропоную дізнатися учасників кожної команди. Витягніть картку з кольором.

С.О. – Хто має red – come here, orange, blue, green, yellow and pink. Let’s clap to our teams!

II. Основна частина.

  1. Відгадування загадок.

Д.Ю. – А зараз перевіримо, як ви вмієте загадки відгадувати у команді.

У норі хатинку має,
Хліб, сирочок полюбляє.
По підлозі тишком-нишком
Бігає сіренька ... (Мишка).

Шерсть гладенька
І м’якенька
Спинка гнеться,
Хвостик в’ється - 
Тільки лапки
Цап-царапки! (Котик)

І ввечері, і зранку
Вартую я на ґанку.
І кусаю, і гарчу-
В дім чужих не пропущу. (Cобака)

  • Молодці. А зараз подивіться хто до нас завітав.

С.О. (за ширмою) – Hello. I am a mouse. I am a cat. I am a dog.

Д.Ю. – Діти, а хто запам’ятав, як буде англійською мишка? Кіт? Собака? Нумо дізнаємось, що трапилось з нашими героями.

 2. Драматизація.

С.О. Казка «Turnip» («Ріпка»).

The Turnip

Grandpa planted a turnip. The turnip grew bigger and bigger. Grandpa came to pick the turnip, pulled and pulled but couldn't pull it up!

Grandpa called Grandma. Grandma pulled Grandpa, Grandpa pulled the turnip. They pulled and pulled but couldn't pull it up! Granddaughter came. Granddaughter pulled Grandma, Grandma pulled Grandpa, and Grandpa pulled the turnip. They pulled and pulled but couldn't pull it up!

The doggy came. Doggy pulled Granddaughter, Granddaughter pulled Grandma, Grandma pulled Grandpa, and Grandpa pulled the turnip. They pulled and pulled but couldn't pull it up!

A kitty came. Kitty pulled doggy, Doggy pulled Granddaughter, Granddaughter pulled Grandma, Grandma pulled Grandpa, and Grandpa pulled the turnip. They pulled and pulled but couldn't pull it up!

A mouse came. The mouse pulled kitty, Kitty pulled doggy, Doggy pulled Granddaughter, Granddaughter pulled Grandma, Grandma pulled Grandpa, and Grandpa pulled the turnip. They pulled and pulled and pulled the turnip up!

 

Д.Ю. – Ну що, впізнали казку?

С.О. – Так, це «Ріпка», на англійській мові «Turnip». А в казковій країні є не лише mouse, cat and dog, але й інші герої. Нумо з ними познайомимось.

 3. Гра «Подорож».

С.О. – Перед вами 5 малюнків: a pig, a horse, a cow, a sheep, a goose. Ви слухайте уважно куди подорожує наша mouse у гості. Команда разом має знайти героя і доторкнутися малюнка.

 4. Складання пазлів.

С.О. – Рухаєтеся ви добре, а тепер перевіримо, чи вмієте ви пазли так швидко складати і назву тварини вгадати? (Кожна команда отримує 1 малюнок-пазл).

 5. «Storytelling».

Д.Ю. – Які ви молодці, скільки тварин пам’ятаєте! Зараз у вас є можливість побувати у ролі казкаря і створити свою казку з героями разом у команді. На столі є папір, клей, ножиці, олівці, надруковані тварини. Вам треба приклеїти тварин та намалювати інші предмети. Також придумати казку на українській мові, а тварин називати англійською. Сподіваюся, що музика під час роботи буде вас надихати.

III. Заключна частина уроку.

  1. Підбиття підсумків.

Д.Ю. – Дітки, які ви розумнички. Вам вдалося добре попрацювати в ролі казкаря та пригадати назви тварин.

С.О. – Отже, пригадаймо, хто це? (вчитель показує малюнок, діти називають англійською мовою).

C.О. – Молодці! До зустрічі у новому казковому світі. Good-bye, children.

 

1

 

docx
Додано
4 квітня 2021
Переглядів
384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку