Бінарний урок на тему : «Sally’s Story. The Grey Duck. Формування вмінь зорового сприймання та сприймання на слух. Свійські та дикі птахи.»

Про матеріал
Урок англійської мови у 2 кл. поєднується з предметом ЯДС. Читання історії англійською мовою про гидке качення іде із повторенням теми з ЯДС "Свійські та дикі птахи"
Перегляд файлу

Тернопільська спеціалізована школа з поглибленим

вивченням іноземних мов I-III ступенів №29

 

 

 

 

ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК НА ТЕМУ :

«Sally’s Story. The Grey Duck. Формування вмінь зорового сприймання та сприймання на слух. Свійські та дикі птахи.»

(Англійська мова і Я і світ)

Пов’язане зображення

Провели :

Ясюченя Н.М. та

Максимишин Л.І.

Учні 2-А класу

 

 

                   

Тема уроку: Історія Саллі «Сіре каченя». Формування вмінь зорового сприймання та сприймання на слух. Свійські та дикі птахи.

Мета уроку:

Я і Світ: навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про характерні ознаки свійських та диких птахів на прикладі качки та лебедя;

 розвивальна:розвивати спостережливість, увагу, пізнавальний інтерес, уміння порівнювати, робити висновки, послідовно висловлювати свої думки, вміння знаходити суперечливі якості в одному об’єкті; залучати до пошуку цікавих думок, стимулювати творчу уяву;

виховна:виховувати інтерес до вивчення природи; прищеплювати любов до птахів; почуття колективізму, відповідальності, старанність.

Англійська мова:навчальна: практикувати всі види мовленнєвої діяльності, закріпити нові лексичні одиниці, повторити раніше вивчені лексичні одиниці,  граматичні структури Is he/she…? Yes,he/she is. No, he/she isn’t. Are they…? Yes, they are. No, they aren’t., вдосконалювати навички читання та аудіювання на базі історії «Сіре каченя»;

розвивальна: удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, усні комунікативні вміння з опорою на наочність, узагальнити та систематизувати лексичні одиниці за темами «Сім»я, Друзі»;

виховна: зацікавити учнів темою уроку, привернути їхню увагу до вивчених лексичних одиниць, передбачених у цьому уроці; допомогти їм бути розкутими в спілкуванні, повторити граматичний матеріал попередніх уроків, виховувати інтерес до вивчення природи; прищеплювати любов до птахів; почуття колективізму, відповідальності, старанність.

Очікуванний  результат уроку: учні вмітимуть описувати птахів на основі вивченого лексичного та граматичного матеріалу теми;

учні вмітимуть   ставити/відповідати на запитання про себе та оточення;

Життєві уміння: виявляти співчуття до емоційного стану інших, фокусуватися на візуально представленій інформації, щоб робити свої передбачення та здогади.

Дидактичні матеріали: flash cards to Sally’s Story “The grey duck”, Class CD1, Active Teach CD-ROM, pictures of domestic and wild birds(children’s works),  puzzles and riddles, a chart for self-evaluation, writing coding tasks, role cards for reading task, cards for working in groups and pairs.

                          Хід уроку

 

I Організація класу

1. Ранкова зустріч . Привітання.  Вправа „Обіймалочки”

- Підніміть руки - хто любить співати

- Помахайте - хто любить малювати

- Пострибайте – хто любить танцювати

- Присядьте – хто любить читати

- Обійміться – хто любить птахів оглядати.

1.1 Greeting in English

Are you happy today? So, let’s sing :(CD 1 Track 55)

Stand up and say

We’re happy today

Happy today…

Sit down and say

We’re happy today

Happy today…

Clap hands and say

We’re happy today…

Happy today…

2. Обмін інформацією.

Неймовірна краса птахів захоплює нас . Протягом усього життя ми бачимо різних птахів. Природа відкриває перед людиною великий світ птахів.

А ну ж бо хто відгадає що це за птахи?

В неї ноги – наче ласти,

Дзьоб плескатий, червонястий,

  • Кря, кря, кря, - пливе по річці,

Їсть зерно, скубе травичку…

Ви вгадали цю босячку?

Хто це, діти? Звісно,… (качка)

 

Що це  ще за чудеса?

Подивись, яка краса !

Птахи дивляться на воду

На свою чудову вроду,

Легко змахують крильми,

Ніби перший сніг зими,

Шиї довгі і гнучкі.

Що за красені такі?(Лебеді)

2.2 Warm-up

Look this is our friend SALLY and she’s got a TREASURE BOX for us. Can you guess – what is it?

„ Прихований скарб”(діти відгадують , що знаходиться в скриньці, передаючи по колу)  Is it a …? ( yes, it is /no, it isn’t)

 It is a NEST and EGGS( шкаралупка з яйця)

II Мотивація навчальної діяльності

2.1. Повідомлення теми і мети уроку

 Отже, сьогодні ми подорожуємо у світ птахів.  Як ви вже знаєте - птахи є свійські та дикі. Свійські птахи це… а дикі це… а які ваші улюблені птахи?

Продовжимо ознайомлення із птахами за допомогою ваших малюнків

 ( Діти розповідають і демонструють малюнки птахів та групують їх за класифікацією)  DOMESTIC      WILD

( Виставка учнівських робіт)

2.1 Vocabulary time

Sally’s got pictures too but smbd’s  cut them. Let’s put them together and help Sally. Find your group and stick the pictures together ( children do puzzles in groups of four).

So let’s check: Is it a duck? ( show flash card!!!)

 Is she small?

 Is it a Swan ? ( show a flash card)

Is he big?

Is it a baby duck? / is it a baby swan?

Is she  big?  /  Is he small?

III Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

3.1 Pre-listening

Давайте поміркуємо. Звідки, на вашу думку, з’явлються птахи?

Чи всі яйця птахів одинакові?

Чим вони відрізняються?

 

Ducks and swans ‘ve got babies form eggs.  They are in our class. Now find them!

What colour are the eggs? Are they big/ are they small? Let’s divide into two groups (BIG GREY EGGS – SMALL WHITE EGGS)

3.2 Watching the video

Listen the question and do actions ( YES –CLAP / N0 – STAMP)

  1. Is she a duck? (yes)
  2. Is he small? (no)
  3. Is she yellow?(yes)
  4. Is he grey?(yes)
  5. Is she big?(no)
  6. Is he sad?(yes)
  7. Are they swans? (no)
  8. Are they happy?(Yes)

ФАКТИ ПРО ЛЕБЕДЯ ТА КАЧКУ

1. Лебеді дуже обережні. Вони рідко підпливають до берега, а гнізда зазвичай в’ють у хащах та очереті. (ТАК)

2. Розмах крил лебедя сягає 2 метрів. (ТАК)

3. За рік качка може знести більше 1000 яєць. (НІ). Вона в середньому може знести 250 яєць.

4. Пір’я лебедів та качок вкрите особливим жиром і не намокає у воді.  (ТАК)

IV. Робота над текстом. Reading.

4.1 Pre-reading

Take your seat. Open your Pupil’s Books. Look at the picture 1 – tell me what colour are the  baby ducks there? ( yellow)

 Look at the picture 2 – what colour is the baby duck here? ( grey)

4.2 Read and listen ( aloud in roles)

Now let’s read the story aloud in roles to guess – is the grey duck happy?

MUM

DUCK

DAD

DUCK

 

MUM

SWAN

BABY

SWAN

BABY

DUCK

 

 

OPTOINS: a group of volunteers can read the story in roles.

4.3 After-reading task.

So, is the grey duck happy at the begining? Why?(He hasn’t got  family)

Is he happy at the end? Why? ( he’s got a mum swan)

 V. Writing

 Sally sent us a coded message about the baby swan:

WRITING TASK:  Coding

d s u g c k

 

s  v  w o a  p  n

 

b  d e i  g c

 

h  i  a s p t p e y

 

This is not a   duck

This is a   swan

It’s not small.

It’s  white and big

It’s happy.

                  


 

VI. Speaking. PAIR WORK.

You’ve got  messages ( Swans and Ducks and Empty) too. Take one for the envelope and read.

Now all the swans and ducks get together in a row in front of the class

And all the others stand opposite them. Your task is to guess who are they SWANS OR DUCKS. Use the questions on the board:

Are you  small?  Are you white?  Are you a  swan/duck?

Yes, I am / No, I’m not.

( students work IN PAIRS.)

VII. Підсумок уроку. Рефлексія

 7.1Наш урок підходить до завершення. А що ж ми з вами дізналися?

  • Сьогодні на уроці  ми вчились... (розрізняти свійських та диких птахів)
  • Найбільше мені  сподобалось...
  • - Чи справдилися ваші очікування?
  • - Ви всі були дуже активними, організованими, творчими, тому і встигли добре виконати всі завдання.

7.2. Оцінювання та самооцінювання.

 We’ve got lots of fun and you were very active, creative. I’m proud of you

 Now I’d like to know

Can you describe ducks/swans?

Can you read the story?

Can you act out the story? So , look at our chart and put the swans into the

  right pocket

I CAN DO IT      I’M NEARLY THERE    I NEED HELP 

 VII Домашнє  завдання

       Walk to the park and feed ducks and swans.

 

C:\Users\Owner\Наталя\мій телефон\ФОТОвідкритий урок 2 а клас\IMG-fca11cbd40d50f56fd1dd32596629a1d-V.jpgC:\Users\Owner\Наталя\мій телефон\ФОТОвідкритий урок 2 а клас\IMG-f148a42ff5711ee899d9b832541063f2-V.jpgC:\Users\Owner\Наталя\мій телефон\ФОТОвідкритий урок 2 а клас\IMG-a62b9bc27044324768bc7c402077afaf-V.jpg

 
 

 

docx
Додано
2 лютого 2023
Переглядів
412
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку