Тернопільська спеціалізована школа з поглибленим
вивченням іноземних мов I-III ступенів №29
ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК НА ТЕМУ :
«Sally’s Story. The Grey Duck. Формування вмінь зорового сприймання та сприймання на слух. Свійські та дикі птахи.»
(Англійська мова і Я і світ)
Провели :
Ясюченя Н.М. та
Максимишин Л.І.
Учні 2-А класу
Тема уроку: Історія Саллі «Сіре каченя». Формування вмінь зорового сприймання та сприймання на слух. Свійські та дикі птахи.
Мета уроку:
Я і Світ: навчальна: узагальнити та систематизувати знання учнів про характерні ознаки свійських та диких птахів на прикладі качки та лебедя;
розвивальна:розвивати спостережливість, увагу, пізнавальний інтерес, уміння порівнювати, робити висновки, послідовно висловлювати свої думки, вміння знаходити суперечливі якості в одному об’єкті; залучати до пошуку цікавих думок, стимулювати творчу уяву;
виховна:виховувати інтерес до вивчення природи; прищеплювати любов до птахів; почуття колективізму, відповідальності, старанність.
Англійська мова:навчальна: практикувати всі види мовленнєвої діяльності, закріпити нові лексичні одиниці, повторити раніше вивчені лексичні одиниці, граматичні структури Is he/she…? Yes,he/she is. No, he/she isn’t. Are they…? Yes, they are. No, they aren’t., вдосконалювати навички читання та аудіювання на базі історії «Сіре каченя»;
розвивальна: удосконалювати фонетику та артикуляцію звуків, усні комунікативні вміння з опорою на наочність, узагальнити та систематизувати лексичні одиниці за темами «Сім»я, Друзі»;
виховна: зацікавити учнів темою уроку, привернути їхню увагу до вивчених лексичних одиниць, передбачених у цьому уроці; допомогти їм бути розкутими в спілкуванні, повторити граматичний матеріал попередніх уроків, виховувати інтерес до вивчення природи; прищеплювати любов до птахів; почуття колективізму, відповідальності, старанність.
Очікуванний результат уроку: учні вмітимуть описувати птахів на основі вивченого лексичного та граматичного матеріалу теми;
учні вмітимуть ставити/відповідати на запитання про себе та оточення;
Життєві уміння: виявляти співчуття до емоційного стану інших, фокусуватися на візуально представленій інформації, щоб робити свої передбачення та здогади.
Дидактичні матеріали: flash cards to Sally’s Story “The grey duck”, Class CD1, Active Teach CD-ROM, pictures of domestic and wild birds(children’s works), puzzles and riddles, a chart for self-evaluation, writing coding tasks, role cards for reading task, cards for working in groups and pairs.
Хід уроку
I Організація класу
1. Ранкова зустріч . Привітання. Вправа „Обіймалочки”
- Підніміть руки - хто любить співати
- Помахайте - хто любить малювати
- Пострибайте – хто любить танцювати
- Присядьте – хто любить читати
- Обійміться – хто любить птахів оглядати.
1.1 Greeting in English
Are you happy today? So, let’s sing :(CD 1 Track 55)
Stand up and say
We’re happy today
Happy today…
Sit down and say
We’re happy today
Happy today…
Clap hands and say
We’re happy today…
Happy today…
2. Обмін інформацією.
Неймовірна краса птахів захоплює нас . Протягом усього життя ми бачимо різних птахів. Природа відкриває перед людиною великий світ птахів.
А ну ж бо хто відгадає що це за птахи?
В неї ноги – наче ласти,
Дзьоб плескатий, червонястий,
Їсть зерно, скубе травичку…
Ви вгадали цю босячку?
Хто це, діти? Звісно,… (качка)
Що це ще за чудеса?
Подивись, яка краса !
Птахи дивляться на воду
На свою чудову вроду,
Легко змахують крильми,
Ніби перший сніг зими,
Шиї довгі і гнучкі.
Що за красені такі?(Лебеді)
2.2 Warm-up
Look this is our friend SALLY and she’s got a TREASURE BOX for us. Can you guess – what is it?
„ Прихований скарб”(діти відгадують , що знаходиться в скриньці, передаючи по колу) Is it a …? ( yes, it is /no, it isn’t)
It is a NEST and EGGS( шкаралупка з яйця)
II Мотивація навчальної діяльності
2.1. Повідомлення теми і мети уроку
Отже, сьогодні ми подорожуємо у світ птахів. Як ви вже знаєте - птахи є свійські та дикі. Свійські птахи це… а дикі це… а які ваші улюблені птахи?
Продовжимо ознайомлення із птахами за допомогою ваших малюнків
( Діти розповідають і демонструють малюнки птахів та групують їх за класифікацією) DOMESTIC WILD
( Виставка учнівських робіт)
2.1 Vocabulary time
Sally’s got pictures too but smbd’s cut them. Let’s put them together and help Sally. Find your group and stick the pictures together ( children do puzzles in groups of four).
So let’s check: Is it a duck? ( show flash card!!!)
Is she small?
Is it a Swan ? ( show a flash card)
Is he big?
Is it a baby duck? / is it a baby swan?
Is she big? / Is he small?
III Сприймання й усвідомлення нового матеріалу
3.1 Pre-listening
Давайте поміркуємо. Звідки, на вашу думку, з’явлються птахи?
Чи всі яйця птахів одинакові?
Чим вони відрізняються?
Ducks and swans ‘ve got babies form eggs. They are in our class. Now find them!
What colour are the eggs? Are they big/ are they small? Let’s divide into two groups (BIG GREY EGGS – SMALL WHITE EGGS)
3.2 Watching the video
Listen the question and do actions ( YES –CLAP / N0 – STAMP)
ФАКТИ ПРО ЛЕБЕДЯ ТА КАЧКУ
1. Лебеді дуже обережні. Вони рідко підпливають до берега, а гнізда зазвичай в’ють у хащах та очереті. (ТАК)
2. Розмах крил лебедя сягає 2 метрів. (ТАК)
3. За рік качка може знести більше 1000 яєць. (НІ). Вона в середньому може знести 250 яєць.
4. Пір’я лебедів та качок вкрите особливим жиром і не намокає у воді. (ТАК)
IV. Робота над текстом. Reading.
4.1 Pre-reading
Take your seat. Open your Pupil’s Books. Look at the picture 1 – tell me what colour are the baby ducks there? ( yellow)
Look at the picture 2 – what colour is the baby duck here? ( grey)
4.2 Read and listen ( aloud in roles)
Now let’s read the story aloud in roles to guess – is the grey duck happy?
MUM DUCK |
DAD DUCK
|
MUM SWAN |
BABY SWAN |
BABY DUCK |
|
OPTOINS: a group of volunteers can read the story in roles.
4.3 After-reading task.
So, is the grey duck happy at the begining? Why?(He hasn’t got family)
Is he happy at the end? Why? ( he’s got a mum swan)
V. Writing
Sally sent us a coded message about the baby swan:
WRITING TASK: Coding
d s u g c k |
|
s v w o a p n |
|
b d e i g c |
|
h i a s p t p e y |
|
This is not a duck
This is a swan
It’s not small.
It’s white and big
It’s happy.
VI. Speaking. PAIR WORK.
You’ve got messages ( Swans and Ducks and Empty) too. Take one for the envelope and read.
Now all the swans and ducks get together in a row in front of the class
And all the others stand opposite them. Your task is to guess who are they SWANS OR DUCKS. Use the questions on the board:
Are you small? Are you white? Are you a swan/duck?
Yes, I am / No, I’m not.
( students work IN PAIRS.)
VII. Підсумок уроку. Рефлексія
7.1Наш урок підходить до завершення. А що ж ми з вами дізналися?
7.2. Оцінювання та самооцінювання.
We’ve got lots of fun and you were very active, creative. I’m proud of you
Now I’d like to know
Can you describe ducks/swans?
Can you read the story?
Can you act out the story? So , look at our chart and put the swans into the
right pocket
I CAN DO IT I’M NEARLY THERE I NEED HELP
VII Домашнє завдання
Walk to the park and feed ducks and swans.