Бінарний урок з англійської мови "Брейн-ринг «Світ тварин у дитячих творах»

Про матеріал
(Діти заходять до бібліотеки, вибираючи смужки паперу двох видів і таким чином об’єднуються у дві команди). С1 Н.І. Hello, children. We’re glad to see you. Today we’ll have fun and play a bit. And, as usual, we’ll learn a lot of new things during the lesson.
Перегляд файлу

Брейн-ринг «Світ тварин у дитячих творах»

6 клас

(Діти заходять до бібліотеки, вибираючи смужки паперу двох видів і таким чином об’єднуються у дві команди).

С1  Н.І.  Hello, children. We’re glad to see you. Today we’ll have fun and play a bit. And, as usual, we’ll learn a lot of new things during the lesson.

 

Н.М.  Доброго  дня, діти. Ми раді вітати вас в бібліотеці. Сьогодні у нас незвичний конкурс. Адже проведемо ми його двома мовами – українською і англійською. Отже, тема  брейн-рингу -  «Світ тварин у дитячих творах».  С2  ("The World of Animals in Fairy-Tales").

 

Н.М.  Дозвольте представити журі:

Члени журі:

___________________________________

____________________________________

_____________________________________

 

С1  Н.І.  And now let’s guess the topic of our lesson. Please, pay attention to the parts of the words and make the theme of our lesson. (("The World of Animals in Fairy-Tales").).

 

Н.М.  А тепер давайте складемо тему на англійській мові із  літер, які роздадуть члени нашого поважного журі. Команда, яка перша складене назву правильно, отримає 5 балів.

 

Н.І. You are divided into 2 groups. Try to make the names for your teams, the motto. Then I’ve prepared a surprise for you: each team should sing a song.

 (Діляться на 2 команди, придумують назви і девізи, співають пісню)

And now I want you to answer my questions:

What is the longest book you have ever read?

What is the funniest book you have ever read?

How many books have you read in your life?

What is your favorite book (fairy tale)?

Who is your favorite writer? Have you ever written English fairy tales?

Where is your favorite place to read?

Have you ever read a book and then watched the movie? Which was better? Why?

Have you ever tried to read a book in English? (Відповіді дітей)

 

 

 

Н.М.  І раунд. Відгадайте  прислів’я.  Вам роздадуть окремі слова із приказок і прислів’їв, а ви повинні правильно їх скласти. Команда, яка впорається першою, отримає 5 балів.

Прислів’я для 1 команди

  1. Вовка боятися — в ліс не ходити.
  2. Гусак свині не товариш.
  3. Дивиться, як баран на нові ворота.
  4. Кожен кулик своє болото хвалить.
  5. Крутиться, як білка в колесі.

 

Прислів’я для 2 команди

  1. На те щука в морі, щоб карась не дрімав.
  2. Тремтить, як миша перед котом.
  3. Знає кішка, чиє м'ясо з'їла.
  4. І чорна корова біле молоко дає.
  5. Лев — цар звірів, а боїться комарів.

Н.І. А зараз поєднайте частини прислів’їв англійською і знайдіть подібні їм прислів’я в українській мові.

Прислів’я для 1 команди

  1. A bird in the hand is worth two in the bush
  2. Like a fish out of water
  3. To be as sly as a fox
  4. To be like a dog with two tails 
  5. A cat in gloves catches no mice.

Прислів’я для 2 команди

  1.  To kill two birds with one stone
  2. To have ants in your pants
  3. A good dog deserves a good bone
  4. The old cow thinks she was never  a calf
  5.  If you run after two hares you’ll catch none

 

Н.І. ІI Раунд «Склади казку» «Make a Fairy-Tale»

Here are the fairy-tales, but the sentences are mixed. Which of your team will put them together correctly? Read, please your fairy-tales and try to retell them.

(Розставте речення в правильному порядку)       

 The first fairy - tale is “The Lion and the Rabbit

          A cruel lion lived in the forest. Every day, he killed and ate a lot of animals.

          The animals asked the lion to make a deal. If he promised to eat only one       

          animal each day, then one of them would come to him every day.

          The lion agreed and each day after that, one animal went to him.

          It was the rabbit’s turn to go to the lion.

          The lion angrily asked the rabbit, “Why are you late?”

          The rabbit replied that he saw another lion and was ready to show where he lived.

          The rabbit led the lion to an old well with water at the bottom and told that the      

          other lion lived at the bottom.”

          When the lion looked in the well, he  jumped into the well to attack the other lion.  

          He never came out.

        The second fairy - tale is “The Spider and the Bird

        There was once a very big spider. If a bug got into his web, he asked the bug a       

         question first.

        One day, a small bird on a journey flew into the spider’s web.

        “Please don’t eat me,” the bird said. “I would rather make a deal with you.”

      “ If your answer is right, I will let you go. If not, you must give me a gift.”

      “Where can you take a trip to the coast, the desert, and the mountains at the

      same time?” the spider asked.

     The bird’s answer was false so she must find some bugs for the spider.

     The spider climbed on the bird’s back. They flew and ate bugs together.

     From that day on, they were friends. And they never tried to eat each other

 

Н.М. IІІ раунд. А зараз конкурс капітанів. Зберіть найбільшу кількість


правильних відповідей для своєї команди. За кожну вірну відповідь -  2 бали

  1. Ім’я князя, смерть якого наступила від укусу змії (Олег)
  2. Дикий собака, який водиться в Австралії (Динго)
  3. Назвіть ім’я хлопчика, який часто виймав колючки з лап своїх друзів?(Мауглі)
  4. Яку тварину дуже цінують в наші дні в Індії (Її вважають священною) (Корова)
  5. У якої тварини практично відсутній голос? (У жирафа майже не розвинута гортань)
  6. Хто з чотириногих найшвидший? (Гепард)
  7. Хто чує найкраще за всіх: метелики, кішки чи ведмеді? (Метелики)
  8. Хто більше їсть: лев чи кріт? (Кріт. Він за добу з’їдає стільки, скільки важить. А лев їсть не часто – раз у 2-3 дні)
  9. Яка тварина серед ссавців живе довше всіх? (Слон)
  10. А яка з домашніх тварин живе довше всіх? (Кінь)
  11. У якого птаха всього два пальці на ногах? (У африканського страуса.)
  12. Чим харчуються комарі-самці? (Вони не смокчуть кров, а ласують нектаром квітів)
  13. Хто пробуравлює землю і залишає грудочки землі? (Дощові черв'яки.)
  14. Які звірі так само, як птахи, виходять сухими з води? (Бобри, ондатри.)

 

А зараз рекламна пауза. До нас завітав сам Том Сойєр. Він покаже уривок із книги - фарбування паркану - на сучасний лад.

Звучить музика (хіп-хоп). Танець Мажари Д.

 

Н.І  ІV раунд. "Співвіднеси країну і назву казки".

And now it’s high time to speak about fairy tales.
Look at the PowerPoint slide, please. Here you can see the names of the countries, such as Ukraine and England. Divide these fairy - tales into English and Ukrainian Fairy Tales.

 Turnip 

Alice in Wonderland 
The Fox and the Crane
Winnie – the – Pooh
Swan Geese
The Mitten 
Jack and the Beanstalk 

 

 And now let’s check your answers.


English fairy tales:

 Alice in Wonderland 
Jack and the Beanstalk 
Winnie – the – Pooh
 

Ukrainian fairy tales: 
The Fox and the Crane
A Turnip 
Swan Geese
The Mitten

 

 


Н.М.  V  раунд – Пройти квест. Дайте правильну відповідь на перше запитання, знайдіть відповідну книжку на полиці, в якій дістанете наступне завдання/запитання.

І команда

1) Датський казкар, який написав казки: «Русалочка», «Кресало», «Соловей», «Свинопас»?   (Андерсен)

2. Хлопчик, якого змайстрував тато Карло? (Буратіно)

3.Мужчина у повному розквіті


сил зі спінером на спині, що жив на даху і полюбляв варення? (Карлсон)

4. Книга, герої якої дівчинка Еллі, Страшило, Гудвін, Дроворуб? («Чарівник Смарагдового міста»)

5. Який герой жив у Сонячному місті? (Незнайко)

6. Хто відбирав гроші у багатих і віддавав бідним? (Робін Гуд)

7. Книга про незвичайні пригоди джина Гассана Абдуррахмана ібн Хоттаба, який довгий час просидів у глечику? («Старик Хоттабич»)

8. Дівчинка, яка одного разу, провалившись у кролячу нору, опинилася в химерній Країні чудес. («Аліса в Дивокраї»)

9. У якому творі розповідається про хлопчика, який потрапив у джунглі та виріс у вовчій зграї? («Мауглі»).

10. Що тітка змусила робити Тома Сойєра в суботу вранці? (Білити паркан)

ІІ команда

  1. У якому творі-казці розповідається про славнозвісного Ведмедика, П’ятачка та їхніх друзів? («Вінні-Пух та всі-всі-всі»).
  2. У якому творі розповідається про хлопчика, який потрапив у джунглі та виріс у вовчій зграї? («Мауглі»).
  3. У якому творі був музичний ансамбль, де грали півень, кіт, пес, осел?  («Бременські музиканти»).
  4. В якій казці зустрічаються герої - дівчина з блакитним волоссям і собака Артемон? (ЗК).
  5. Хто з казкових героїв садив гроші у землю? (ЗК)
  6. Скільки гномів зустріла Білосніжка? (7)
  7. Як звали героя казки пофарбованого у синій колір? Лис Микита
  8. З ким подорожував хлопчик Нільс з казки Сельми Лагерльоф? (З дикими гусями)
  9. З чого сплела Еліза своїм братам-лебедям сорочки? (Дикі лебеді)
  10. Свійська тварина у червоних чоботях? Кіт у чоботях

 

Н.І. VІ раунд “The lost property office” «Бюро знахідок»

Подивіться на екран.  Герої літературних творів втратили свої речі. Будь ласка, допоможіть їм знайти їх. Назвіть ці предмети і скажіть,  кому вони належать.

1) хвіст (Donkey ІА)

1. яблуко (Snow White)

2. корзинка з пиріжками (Червона Шапочка)

3.горщик (Вінні - Пух)

4. гарбуз (Попелюшка)

5. золотий ключ (Buratino)

6. бобове дерево (Джек)

7. пляшка з паперовою етикеткою "Пийте мене". (Аліса)

Нагородження переможців

У кінці гри слід підбити підсумки: від кількості фішок, отрима­них командою, потрібно відняти штрафні бали [якщо вони є]. Пере­можцем є загін, який отримав більше фішок.

Після закінчення брейн-рингу можна також обрати найактивні­шого гравця в кожній команді. Команду-переможця та найактивні­ших гравців потрібно нагородити грамотами.

Мета брейн-рингу

  • ознайомити дітей з казками, героями яких є тварини;
  • виховувати любов і повагу до книги, почуття відповідаль­ності, дружнього ставлення до партнерів по команді і до су­перників;
  • виховувати командну співпрацю;
  • розвивати навички спілкування, акторської майстерності, соціальної та комунікативної компетентностей;
  • підвищити рівень навичок читання у дітей та їхню уваж­ність при читанні книги;
  • розвивати мислення, пам'ять, увагу дітей, їхні пізнавальні інтереси, вміння працювати у групі;
  • навчати дітей гідної поведінки у разі, якщо команда здобу­ла перемогу або зазнала поразки, вмінню радіти перемозі товаришів та робити позитивні висновки з невдач.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The first fairy - tale is “The Lion and the Rabbit

A cruel lion lived in the forest. Every   day, he killed and ate a lot of animals.

The animals asked the lion to make a deal. If he promised to eat only one animal each day, then one of them would come to him every day.

The lion agreed and each day after that, one animal went to him.

It was the rabbit’s turn to go to the lion.

The lion angrily asked the rabbit, “Why are you late?”

The rabbit replied that he saw another lion and was ready to show where he lived.

The rabbit led the lion to an old well with water at the bottom and told that the other lion lived at the bottom.”

 When the lion looked in the well, he jumped into the well to attack the other lion.  

He never came out.

 

 

 

        The second fairy - tale is “The Spider and the Bird

There was once a very big spider. If a bug got into his web, he asked the bug a  question first.

One day, a small bird on a journey flew into the spider’s web.

 “Please don’t eat me,” the bird said. “I would rather make a deal with you.”

“ If your answer is right, I will let you go. If not, you must give me a gift.”

“Where can you take a trip to the coast, the desert, and the mountains at the same time?” the spider asked.

The bird’s answer was false so she must find some bugs for the spider.

The spider climbed on the bird’s back. They flew and ate bugs together.

From that day on, they were friends. And they never tried to eat each other

 

 

 

 


 

 

А

Б

В

Г

Д

Є

Ж

З

К

Л

М

Н

О

 

 

П

Р

С

Т

У

Ф

Х

Ц

Ч

Ш

Щ

Ю

Я

doc
Додано
17 серпня 2019
Переглядів
550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку