Бінарний урок з англійської мови та математики. 1 клас

Про матеріал

Матеріал допоможе вчителю підготуватися до бінарного уроку з англійської мови та математики. Тема уроку, яка розкривається в роботі, " Рахунок в межах 10".

Перегляд файлу

Бінарний урок в 1-А класi.

Математика, англійська мова.

Тема: Цифри. Усний рахунок в межах 10.

Мета: Вчити обчислювати вирази на додавання; сприймати цифри на слух,

  • Розвивати творчі і математичні здібності учнів, естетичне сприйняття дійсності,  уяву, увагу, мислення.
  • Виховувати доброзичливість, толерантність, колективізм.
  • Вчити порівнювати назви чисел іноземною та рідною мовами.
  • Формувати обчислювальні навички.

Обладнання: предметні малюнки, тематичні і сюжетні малюнки, цифри, комп’ютер, проектор.

Зміст уроку

І.Організація класу до уроку.

Вчитель:Продзвенів і стих дзвінок.

                Починається урок.

                Мабуть буде він цікавий,

                Бо гостей зібрав чимало.

                Повернімось до гостей

                І промовим «Добрий день!»

ІІ.Повідомлення теми й мети уроку.

 Вчитель:Сьогодні ми прийшли в вашу англоматематичну країну з лісової школи, та хочемо побачити,які ви розумні. Не забувайте, що я лисичка і можу хитрувати,

Teacher: I am a squirrel- буду вам допомагати.

Вчитель: Нашу лісову школу засипало снігом, ми просимо вашої допомоги, треба виконати всі завдання на сніжинках, щоб вони розтанули.

ІІІ.Повторення вивченого.

Вчитель: Перша сніжинка-вкрадені цифри.

Прочитайте числа з дошки.

А, які цифри я вкрала?

Teacher: Друге завдання пригадати вірш про цифри англійською мовою.

Teacher: Let`s repeat the numbers (Учнi розповiдають вiршi про цифри)

One, one, one

Little dogs run.

Two, two, two

Cats see you.

Three, three, three

Birds in a tree.

Four, four, four

Оpen the door.

Five, five, five

I like to dive

Six, six, six

I like tricks

Seven, seven, seven

I am not eleven.

Eight, eight, eight

Don`t be late.

Nine, nine, nine

I am very fine.

Ten, ten, ten

Touch your pen.

 

Teacher: Третя сніжинка та трете завдання- відбити сніжки з цифрою, яку називає вчитель.

Teacher: Let`s play the game «Catch the snowballs» (Дiти грають в гру «Спiймай сніжок»)

Вчитель: Четверта сніжинка-назвати сусідів.( Назвати українською та англійською мовами)

Фізкультхвилинка

Teacher: П’ята сніжинка- Щось не хочеться сидіти….

А скільки я тримаю грибочків? Давайте заспіваємо пісню про цифри.

Teacher: Let`s sing the song about numbers (Учнi спiвають пiсню про цифри)

Вчитель: Шоста сніжинка-Живі цифри.

Вчитель: Наш ліс чарівний, в ньому відбуваються всякі дива, навідь цифри ожива.

5+1=6…

Teacher: А, давайте, зі мною пограємо.

Вчитель: Сьома- сніжинка-гостинці для лісових мешканців.

Ви хочете передати гостинці для лісових мешканців? У вас на парті лежать грибочки з прикладами, розв’яжіть їх і покладіть до кошиків з відповідною відповіддю.

А, в кого залишилися грибочки? А, чому? А, давайте перевіремо…

Teacher: А, як англійською?

Фізкультхвилинка.

Teacher: Восьма сніжинка-заспівати пісню зі звірятками.

Let`s sing the «Animal song»

ІV. Підсумок уроку.

Teacher: Наш урок кінця добігає.

Справи зроблено, відпочинок чекає.

Вчитель: Ви всі,  діти, молодці.

Гарно працювали,

Приклади й завдання правильно складали.

Teacher:На англійській мові цифри називали,

З лісової школи сніг увесь прибрали.

Let`s sing «Goodbye song».

 

 

 

 

 

 

1

 

 

doc
Додано
23 липня 2018
Переглядів
1442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку