Презентація "Організація оцінювання розвитку дитини з ЗПР"

Про матеріал

Затримка психічного розвитку (ЗПР) – порушення нормального темпу психічного розвитку, коли окремі психічні функції (пам'ять, увага, мислення, емоційно-вольова сфера) відстають у своєму розвитку від прийнятих психологічних норм для даного віку.

Постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 року № 753 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 року №585 (щодо забезпечення права на освіту дітей із затримкою психічного розвитку шляхом їх навчання у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів та відповідну постанову про реорганізацію спеціалізованих шкіл та шкіл-інтернатів для дітей із ЗПР)»


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація оцінювання розвитку дитини. З затримкою психічного розвитку Гончарова Наталія Валеріївна Вчитель іноземної мови (англійська) Балаклійської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2

Номер слайду 2

«Для того щоб відбір був чесним, їм потрібно буде скласти один і той же іспит – залізти на дерево»

Номер слайду 3

Затримка психічного розвитку (ЗПР) – порушення нормального темпу психічного розвитку, коли окремі психічні функції (пам'ять, увага, мислення, емоційно-вольова сфера) відстають у своєму розвитку від прийнятих психологічних норм для даного віку. Постанова Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2016 року № 753 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 року №585 (щодо забезпечення права на освіту дітей із затримкою психічного розвитку шляхом їх навчання у спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів та відповідну постанову про реорганізацію спеціалізованих шкіл та шкіл-інтернатів для дітей із ЗПР)»

Номер слайду 4

Типи оцінювання розвитку дитини. Залежно від постановлених завдань, рівня реалізації, оцінювання розвитку дитини може бути:

Номер слайду 5

Первинне оцінювання. Первинне оцінювання здійснюється в разі виявлення деяких труднощів у розвитку дитини, що відзначаються батьками, педагогами, сімейним лікарем в результаті спостереження за поведінкою, шкільної успішністю. Первинне оцінювання здійснюється в навчальному закладі психолого-педагогічною командою(ППК) і передбачає визначення поточного рівня розвитку дитини, особливостей і потенціалу його розвитку(«Положення про психолого-педагогічну команду з інклюзивного навчання»,затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011року №872).

Номер слайду 6

Ідентифікаціяіснування тривог щодо розвитку дитини Дитина має проблеми в розвитку і потребує оцінки кваліфікованих спеціалістів ІРЦПервинна оцінка розвитку дитини (ППК)Коротка характеристика, представлена вчителем, викладачем, класним керівником, батьками. Дитина не має труднощів у розвитку і навчанні, які вимагали додаткового втручання. Дитина має труднощі розвитку і навчання (як правила, тимчасові), які можуть бути подолані на рівні установи. Організація оцінювання на рівні установи. Застосування контрольного списку. Вивчення шкільної ситуації, медична картка, соціальна анкета, інші спостереження

Номер слайду 7

Комплексна оцінка розвитку дитини 

Номер слайду 8

Комплексна оцінка розвитку дитини 

Номер слайду 9

Результати комплексної оцінки дитини. Результати комплексної оцінки передаються до навчального закладу, складають основу розробки індивідуальної програми розвитку(ІПР)Результати комплексної оцінки є рекомендаціями для батьків, педагогічних працівників та інших спеціалістів, які допомагають дитині в процесі інклюзивного навчання

Номер слайду 10

Маршрут включення дитини

Номер слайду 11

Області оцінювання. Фізичний розвиток (будова тіла, моторика, спосіб пересування). Розвиток мовленнєвих і комунікативних здібностей (вербальна и невербальна мова, рівень розвитку і використання). Когнітивний розвиток (рівень загальних знань, розуміння, орієнтування, увага, пам`ять, мислення та ін.). Соціо-емоційна поведінка/взаємовідносин (соціальні, емоційні компетенції, рівень і спосіб взаємовідносин з однолітками, дорослими людьми). Розвиток адаптаційної поведінки (рівень шкільної і соціальної адаптації, рівень самоконтролю, вплив оточення на дитину).

Номер слайду 12

Методи оцінювання розвитку дитини

Номер слайду 13

Всі типи оцінювання орієнтовані на встановлення позитивних аспектів розвитку дитини

Номер слайду 14

Метод тестування Якість тестів: Валідність. Вимірює тест те, що потрібно?Саме головне – це якість тесту, що визначає ступінь нашої довіри до тесту. Надійність. Стабільність у вимірах: стійкість. Погодженість частин. Види тестів: Критеріально-орієнтовні тести. Нормативно-орієнтовні тести. Стандартизовані тести

Номер слайду 15

«Запам'ятай 10 слів» (методика А. Лурія). Тестування полягає у виявленні швидкості і величини слухового запам`ятовування слів. Шкільне приладдя. Інструкції “My school”(початок семестру)

Номер слайду 16

Члени сім’ї. Різдво - сімейне свято “ My family”(кінець І семестру)

Номер слайду 17

Приклад використання оцінки на основі навчального матеріалу ВИМОВА СЛІВ– одна із навичок, може слугувати показником успішності учня у вимові слів. Ціль – визначити прогрес протягом кожної теми. Якщо прогресу немає, прийняти рішення щодо зміни методу навчання. Підбір матеріалу для навчання (згідно програми)Учень називає слова за малюнком,а потім самостійно

Номер слайду 18

Приклад використання оцінки на основі навчального матеріалу Тема: Шкільне приладдя. Інструкції “My school”

Номер слайду 19

Приклад використання оцінки на основі навчального матеріалу

Номер слайду 20

Кількісне і якісне. Використовується в самих різних ситуаціях: на уроках, на перервах, у відносинах з однолітками и т.п. Для реєстрації даних, отриманих при спостереженні , передбачена індивідуальна картка спостереження, в якій фіксується поведінка и компетенція дитини з ООП, розподіляється по напрямках фізичного, інтелектуального та соціально-эмоційного розвитку. Спостереження

Номер слайду 21

Спостереження. Тема: Члени сім’ї. Різдво - сімейне свято “ My family”Ситуація: на уроці іноземної мови (англійська)Компетенція: знання слів. Кількість слів за програмою: 7{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Учень Термін з 17.11-29.12 Кількість слів. Ярослав 5 Тимофій. Тільки показує на малюнку. Влад4 Маша4 Діма7 Саша С.___Саша М.5

Номер слайду 22

Метод бесіди. Структуровані і неструктуровані (або їх поєднання)Респондентом може бути учень, батьки або член родини, учитель. В яких ситуаціях може використовуватися?Переваги і недоліки?

Номер слайду 23

Портфоліо – методи і результати Аналіз зразків роботи учня. Висновки про успішність. Аналіз помилок, прогресу

Номер слайду 24

Аналіз результатів діяльності дитини. Портфо́ліо (від італ. portafoglio — «портфель») — збірка виконаних робіт та напрацювань певної особи Для розробки оцінки портфоліо можуть бути запропоновані наступні критерії: Структура портфоліо и спосіб організації його матеріалів. Зміст. Естетичний аспект. Спосіб подачі інформації

Номер слайду 25

Приклад. Портфоліо з іноземної мови може включати: Роботи виконані учнем самостійно або у групі (у письмовій, графічній формі і т.п.) Індивідуальні навчальні картки Фотографії, які відображають діяльність учня в колективі чи індивідуально Спільне обговорення виконаної роботи Самостійна оцінка, поставлена учнем або членом групи Коментарі і оцінки педагога и т.п.

Номер слайду 26

Портфоліо-метод анализу результатів діяльності дитини

Номер слайду 27

Кожен метод оцінювання має свої недоліки і переваги. Використання різних методів оцінки дозволяє намалювати комплексну картину розвитку учня.

Номер слайду 28

Дякую за увагу !

pptx
Додано
23 липня 2018
Переглядів
4507
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку