Бінарний урок з англійської мови та природознавства у 2 класі
Тема: Тварини лісів. Animals.
Мета:
Створити умови для: - формування і розширення знань учнів про тварин лісу; розвинення уваги, логічного мислення, пам'яті; розвинення усного мовлення, вдосконалення навичок говоріння; повторення граматичних структур; продовження вивчати учбовий матеріал з розділу «Animals»; виховання дбайливого ставлення до всього живого навколо нас. Виховувати любов до тварин. Підтримувати інтерес до вивчення англійської мови та природознавства.
Обладнання. Ілюстрації із зображенням тварин; індивідуальні картки із завданнями; аудіозаписи із звуками тварин, презентація.
Тип уроку: бінарний урок з англійської мови та природознавства
Хід уроку:
І. Організаційний момент:
Психологічний настрій
1.Привітання. (слайд______)
Треба дружно привітатись:
«Добрий день» – «Good day»,
Дружно голосно сказати:
«Добрий день» – «Good day»,
Вліво, вправо поверніться,
Туди-сюди посміхніться,
«Добрий день» – «Good day».
2. Гра «Паличко, зупинись» (слайд ___)
Діти стають в коло і передають один одному паличку під музику, коли музика затихає, учень, у якого в руках паличка, відповідає на питання вчителя.
-How are you? I’m Fine
- Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми поєднаємо урок природознавства і англійської мови. А щоб урок пройшов приємно, посміхніться один одному і скажіть комплімент.
- Молодці! Ми починаємо!
ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
1. Гра «Синоптик» (слайд ___)
Гра «Мікрофон» – відповідаємо коротко
What season is it now?
What month is it now?
What is the weather now?
2. Повторення правил роботи у групі
– Сьогодні ми працюватимемо в групах (слайд____)
- Нагадаємо правила роботи у групі
3. Постановка проблеми
Асоціативний кущ.(ведмідь, вовк, заєць, лисиця, їжак, олень, білка)
Ліс вовк лапи хвіст їжак птахи
луки Тварини ведмідь
водойми лисиця нора
- Спробуйте визначити тему уроку (на дошці малюнки тварин)
- Значить, піде мова про тварин. (під малюнками роблю запис «ТВАРИНИ»)
- Де живуть ці тварини?
- Переглянемо відео про ліс. ВІДЕО 1 (Учні дивляться відео ЛІС 1) (слайд ___)
- А що таке ліс нам розкажуть діти?
4.Слухання вірша (слайд ___)
Ліс
Ліс - зелений друг людини.
Прохолодний в літню днину.
Він, мов дім, для всіх відкритий.
Дружно тут навчились жити
І звірята, і комахи,
На деревах - різні птахи.
В цім чудовім царстві, діти,
Для звіряток стіл накритий:
Ягоди, плоди і віти,
Є ще й листя соковите.
В нашім лісі є лисичка,
Зайчик, білка невеличка,
Вовк, їжак, бобер, кабан,
А в старім дуплі — кажан.
В лісі гомінкім, малята,
Завжди радісно бувати.
Взимку й літом тут красиво,
Ну, не ліс, а справжнє диво.
Н. Красоткіна
- Так що таке ліс?
- Діти, які тварини згадані у вірші?
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Завдання уроку (на дошці) (слайд ___)
Поглибити __________________________________________________________________
Виховувати __________________________________________________________________
Щодня ми озираємось і бачимо навколо себе дерева, траву, квіти, птахів, комах, тварин. Це все природа. Людина — частина її. Але у людини є можливість змінювати природу. Кожна зміна позначається на навколишньому середовищі. Змінювати природу людина повинна обережно, бо окремі дії можуть завдавати шкоди і навіть призвести до загибелі. Від людини залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. Нам подобається чисте повітря, прозора вода в річках, зелена трава на лугах, могутні дерева в лісах. Це життя. І наш обов'язок — зберегти його. Без природи людина загине. Збереження природи — це збереження людини. Пам’ятайте про це.
В темнім лісі проживає,
Довгий хвіст пухнастий має,
Їй на місці не сидиться,
А зовуть її ___________. (Лисиця) (слайд ___)
- Ось і завітала наша гостя з Англії! Давайте привітаємося з нею:
-Good morning !
-Good morning !
- I am glad to see you!
-We are glad to see you too!
- Її дуже приємно бути у нас на уроці! Вона добре навчалася в англійській лісовій школі і має по всім предметам лише високі бали! Тому вона розуміє і українську, і англійську мови. Лисичка любить подорожувати! Її цікаво дізнатися про тварин, які живуть в українських лісах! Ми її допоможемо?
- Деякі діти підготували розповіді про тварин і щоб лисичкі було зручніше, ми будемо розповідати англійською мовою.
Mouse-I am a mouse.I am grey.I am small.
FOX – I am a fox. I am orange. I live in the forest.
WOLF – I am a wolf. I am grey.I like meat very much!
Лисичка: _____________________________________
ІV. Вивчення нового матеріалу.
- Так, які ж тварини мешкають у лісі? Назвіть їх англійською мовою відгадуючи загадки.
I live in the woods.
I’m very big and furry.
I have a big nose, a little tail and four legs.
I like to eat fish and berries.
I am a…
(Answer: BEAR)
I have four legs and a tail.
I have no teeth.
I can swim and dive underwater.
I carry my house around with me.
I am a…
(Answer: TURTLE)
I am yellow and brown.
I have 4 long legs and a very long neck.
I like to eat green leaves.
I am a …
(Answer: GIRAFFE)
I live in China.
I am a kind of bear.
I am black and white.
I eat bamboo.
I am a…
(Answer: PANDA)
______________________________________________________________________
- Молодці, ви добре знаєте тварин.
2. Гра «Впізнай за звуком»
- А кого ще ми можемо побачити в лісі?
- Послухайте спів птахів і скажіть, що це за пташки ( слухання співу пташок, учні відгадують що за птах) соловей, зозуля, горобчик, дятел
- Так які ж птахи наповнюють ліс своїм співом? (відповіді учнів)
- А що ви знаєте про комах?(відповіді учнів)
Цікавинка Мурахи виконують роль санітарів лісу. Вони безстрашні верхолази. Збираючись високо на дерево, вони скидають «трофеї» на землю. Досліджено, що одна мурашина сім'я за добу знищує 40 – 50 тис. шкідників. Синиці на це потрібно місяць, а дятлу- 20 днів. Мурахи розпушують ґрунт, і завдяки цьому коріння дерев одержує більше повітря і вологи.
- Так, усі тварини в лісі потрібні і важливі. Поміркуйте і скажіть, чому треба оберігати тварин?
Фізкультхвилинка
V. Узагальнення й систематизація знань
1.Робота в групах
Вчитель: Лисичка дуже полюбляє грати у різні ігри і тому вона підготувала для вас декілька ігор.
- Попрацюємо в групах
Вчитель: у кожного на листочку написано по три тварини. Побудуйте ланцюги живлення( хто чим живиться) за зразком: гриби- білка- куниця: (слайд ___)
- Який можна зробити висновок?( Зайвих тварин не існує)
2.Гра «What is missing?»
Повторення граматичного матеріалу, складання деформованих речень.
– Наша Лисичка хотіла написати про себе, але де не візьмись і Вітерець з’явився. Та так сильно дмухнув, що всі слова в реченні розлетілись хто куди. Засмутилась Лисичка, як їй тепер слова на місця повернути. Просто біда! Діти, допоможіть Лисичці.
a, is, fox, This. (This is a fox)
in, It, forest, the, lives. (It lives in the forest.)
is, It, red. (It is red.)
much, it, I, very, like. (I like it very much.) (слайд ___)
3. «Скарбничка народної мудрості. Закінчи прислів'я» (слайд ___)
- А зараз таке завдання. Кожна група має картку з прислів'ям. Вам треба його закінчити та пояснити його зміст.
- Молодці! Ви гарно впорались!
4. Гра «Пазли» (слайд ___)
- Для кожної команди в конверті лежать пазли. Потрібно зібрати назві лісового жителя.
- На партах лежать цікавинки про вашу тваринку. Прочитайте нам.
1. Лисичка
2. Вовк
3. Ведмідь
4. Заєць
- Що нового дізналися про цих тварин?
5. Гра «Четвертий зайвий» (слова на картках) (слайд ___)
- Кожна група отримала по 4 малюнки тварин. Знайдіть зайву і поясніть.
6. Гра «Let's play crocodiles» (слайд ___)
- Проведемо конкурс. Один учень отримує малюнок тварини, треба показати рухами та жестами її. Якщо команда відгадає тварину,отримає фішку.
VI. Підбиття підсумків, рефлексія, домашнє завдання
Вправа «Незакінчене речення» (слайд ___)
2.Оцінювання
- Давайте порахуємо хто назбирав найбільше фішок.
- Ви всі гарно працювали. Давайте собі поаплодуємо.
3.Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання
Англійська мова - повторити назви тварин
Природознавство-намалювати улюблену тваринку.