Бінарний урок з математики "Множення натуральних чисел" до Міжнародного дня толерантності

Про матеріал
Бінарний урок з математики "Множення натуральних чисел" до Міжнародного дня толерантності. Створюємо плакат спіпраці.
Перегляд файлу

Бінарний  урок  математики 5 клас

Тема : «Множення  натуральних чисел»

до Міжнародного дня толерантності

Формування компетентностей;

  • предметна компетентність: удосконалити  вміння  виконувати  множення  багатоцифрових чисел,   формувати вміння  розв’язувати задачі, які  передбачають множення чисел.
  • ключові компетентності:
  • ініціативність і підприємливість - генерувати нові ідеї, ухвалювати оптимальні рішення, використовувати критерії раціональності, практичності ;
  • математична компетентність –  оперувати числовою інформацією;
  • спілкування державною мовою – чітко, лаконічно та зрозуміло формувати думку;
  • спілкування іноземними  мовами-спілкуватися іноземною мовою з використанням числівників, математичних понять і найуживаніших термінів;
  • уміння вчитися впродовж  життя – усвідомлювати цінність  нових знань та вмінь.

Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.

 ( урок проходить у вигляді   бінарного заняття гри в доміно)

Обладнання та наочність: плакат і таблиці, картки із завданнями, плакат співпраці «Множення натуральних  чисел» до Міжнародного дня толерантності  у 5 класі.

Хід  уроку

І.Організаційний етап

 1. Емоційне налаштування

 

 

 

 

 

 

 

2. Перевірка завдання, заданого за  підручником.

ІІ  Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні ми закріпимо навички розв’язування вправ на множення багатоцифрових натуральних чисел. Перш ніж почати  перевіримо як ви засвоїли матеріал попереднього уроку. Проведемо математичний диктант. Записуємо в зошитах число, класна робота. Математичний диктант.

ІV  Актуалізація опорних знань учнів

Кожне завдання в 1 бал. Тому у кожного з вас є шанс отримати 12балів

Математичний диктант.

  1. Добуток чисел 126 і 6  у вигляді  суми можна записати так….
  2. Запишіть  у вигляді добутку суму х+х+х+х+х.
  3. Якщо множники 103  і 15, то добуток дорівнює…
  4. Знайдіть число, утричі  більше  за  2012.
  5. Добуток  числа  308 401 і нуля  дорівнює….
  6. Добуток  числа  123578  і  одиниці   дорівнює….
  7. Скільки  цифр може мати добуток  двоцифрового числа  на одноцифрове?
  8. Добуток чисел дорівнює нулю, якщо…
  9. Добуток двох  чисел дорівнює  одному з множників, якщо…
  10. Добуток чисел  58 394 і 10020 знаходиться так…
  11. Значення (х-2)(х+2) дорівнює нулю, якщо  х дорівнює натуральному числу…
  12. Якщо добуток різниці  двох чисел на 100 дорівнює нулю, то ці числа ….

Обмінюємось зошитами з сусідом. Перевіряємо відповіді.

V Вдосконалення вмінь, відпрацювання навичок

Гра подібна  до «Індивідуальне  лото».

На дошці прикріплений плакат, розбитий на 16 рівних частин. Це плакат співпраці. На плакаті  знаходяться 16  різних завдань,  розв’язавши які  учні  отримують повне зображення. Перед учнями також є 16 фрагментів зображення. На кожному  фрагменті написано правильну відповідь на один приклад. Якщо правильно співставити  завдання та відповідь, то отримуємо зображення.

Кожен учень обирає будь-яку картку із завданням та  розв’язує його на дошці. А потім перевіряє відповідь та з’єднує із картками на дошці.

C:\Users\HP\Downloads\FB_IMG_1637329318457.jpgC:\Users\HP\Downloads\FB_IMG_1637329333918.jpgПісля виконання всіх завдань отримуємо плакат співпраці. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Завдання 01     

5419* 42=                                                                    

Завдання 02

6217*96=

C:\Users\HP\Downloads\IMG_20211117_094349_2 (1).jpgЗавдання 03

2154 *437=

Завдання 04

302*405=

 

 

 

 

 

Завдання 05

637*36=

Завдання 06

C:\Users\HP\Downloads\IMG_20211117_095618_4.jpg513*42=

Завдання 07

608*76=

Завдання 08

804*405=

Завдання 09

214*57=

Завдання 10

509*83=

C:\Users\HP\Downloads\IMG_20211117_094929_0.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 11

3217*51=

Завдання 12

5148*67=

Завдання  13

3154* 48=

Завдання 14

204*305=

Завдання 15

567*43

Завдання 16

708*68=


 

 

 

 

Після розв’язання всіх завдань та отримання зображення, обговорюємо  з учнями основні тези, записані на плакаті.

C:\Users\HP\Downloads\IMG_20211117_141614_3.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Рефлексія

 Обери емотикон, який відповідає твоєму настрою в кінці уроку

 

VІ Домашнє завдання:

  1. Завдання задане за підручником :
  2. Додаткове завдання:

Якою цифрою  закінчується  добуток усіх натуральних чисел від 1 до 101?

Відповідь:  Нулем, оскільки один із множників є число 10, а добуток будь-якого числа і 10 закінчується нулем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 грудня 2022
Переглядів
248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку