БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ
результатів навчання учня/учениці 4 класу за І семестр 2021/2022 н.р.
________________________________________________________________
Результати навчання |
Рівні оцінювання за результатами діагностувальних робіт
|
||||||||||||||||||||||
ТДР1 |
ТДР2 |
ТДР3 |
ТДР4 |
ТДР5 |
ТДР6 |
ТДР7 |
ТДР8 |
ТДР9 |
ТДР10 |
І семестр |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
Українська мова |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
2 |
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3 |
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
4 |
Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
5 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
6 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
7 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Результати навчання |
Рівні оцінювання за результатами діагностувальних робіт
|
||||||||||||||||||||||
ТДР1 |
ТДР2 |
ТДР3 |
ТДР4 |
ТДР5 |
ТДР6 |
ТДР7 |
ТДР8 |
ТДР9 |
ТДР10 |
І семестр |
|||||||||||||
Літературне читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
2 |
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3 |
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
4 |
Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
5 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
6 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
7 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Результати навчання |
Рівні оцінювання за результатами діагностувальних робіт
|
||||||||||||||||||||||
ТДР1 |
ТДР2 |
ТДР3 |
ТДР4 |
ТДР5 |
ТДР6 |
ТДР7 |
ТДР8 |
ТДР9 |
ТДР10 |
І семестр |
|||||||||||||
Математика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3 |
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
5 |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
6 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
Результати навчання |
Рівні оцінювання за результатами діагностувальних робіт |
||||||||||||||||||||||
ТДР1 |
ТДР2 |
ТДР3 |
ТДР4 |
ТДР5 |
ТДР6 |
ТДР7 |
ТДР8 |
ТДР9 |
ТДР10 |
І семестр |
|||||||||||||
Я досліджую світ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти , виготовлені з природних і штучних матеріалів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
2 |
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3 |
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Результати навчання |
Рівні оцінювання за результатами діагностувальних робіт
|
||||||||||||||||||||||
ТДР1 |
ТДР2 |
ТДР3 |
ТДР4 |
ТДР5 |
ТДР6 |
ТДР7 |
ТДР8 |
ТДР9 |
ТДР10 |
І семестр |
|||||||||||||
4 |
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
5 |
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
6 |
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
7 |
Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
8 |
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
9 |
Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
10 |
Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
11 |
Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
12 |
Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Динаміка формування результату навчання |
Рівні оцінювання за результатами спостереження |
||||||||||||||||||||||
СРН1 |
СРН2 |
СРН3 |
СРН4 |
СРН5 |
СРН6 |
СРН7 |
СРН8 |
СРН9 |
СРН10 |
І семестр |
|||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
Дизайн і технології |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
2 |
Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3 |
Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
Динаміка формування результату навчання |
Рівні оцінювання за результатами спостереження |
||||||||||||||||||||||
СРН1 |
СРН2 |
СРН3 |
СРН4 |
СРН5 |
СРН6 |
СРН7 |
СРН8 |
СРН9 |
СРН10 |
І семестр |
|||||||||||||
Мистецтво |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
2 |
Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3 |
Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
4 |
Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
Динаміка формування результату навчання |
Рівні оцінювання за результатами спостереження |
||||||||||||||||||||||
СРН1 |
СРН2 |
СРН3 |
СРН4 |
СРН5 |
СРН6 |
СРН7 |
СРН8 |
СРН9 |
СРН10 |
І семестр |
|||||||||||||
Фізична культура |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
1 |
Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
2 |
Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
3 |
Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
1