Бланк оцінювання результатів навчання учня 4 класу за І семестр

Про матеріал
Загальний бланк оцінювання результатів навчання учня 4 класу згідно наказу МОН України від 13.07.2021 № 813 за І семестр 2021-2022 н.р.
Перегляд файлу

БЛАНК ОЦІНЮВАННЯ

 результатів навчання учня/учениці   4  класу  за І семестр 2021/2022 н.р.

________________________________________________________________

Результати навчання

Рівні оцінювання за результатами діагностувальних  робіт

 

ТДР1

ТДР2

ТДР3

ТДР4

ТДР5

ТДР6

ТДР7

ТДР8

ТДР9

ТДР10

І семестр

                                             

Українська мова

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати навчання

 

Рівні оцінювання за результатами діагностувальних  робіт

 

ТДР1

ТДР2

ТДР3

ТДР4

ТДР5

ТДР6

ТДР7

ТДР8

ТДР9

ТДР10

І семестр

Літературне читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Переказує усно і письмово прочитаний /прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати навчання

 

Рівні оцінювання за результатами діагностувальних  робіт

 

ТДР1

ТДР2

ТДР3

ТДР4

ТДР5

ТДР6

ТДР7

ТДР8

ТДР9

ТДР10

І семестр

Математика

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                

Результати навчання

Рівні оцінювання за результатами діагностувальних  робіт

ТДР1

ТДР2

ТДР3

ТДР4

ТДР5

ТДР6

ТДР7

ТДР8

ТДР9

ТДР10

І семестр

Я досліджую світ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти , виготовлені з природних і штучних матеріалів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Результати навчання

Рівні оцінювання за результатами діагностувальних  робіт

 

ТДР1

ТДР2

ТДР3

ТДР4

ТДР5

ТДР6

ТДР7

ТДР8

ТДР9

ТДР10

І семестр

4

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11

Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Динаміка формування результату навчання

 

Рівні оцінювання за результатами спостереження

СРН1

СРН2

СРН3

СРН4

СРН5

СРН6

СРН7

СРН8

СРН9

СРН10

І семестр

                                    

Дизайн і технології

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       

Динаміка формування результату навчання

Рівні оцінювання за результатами спостереження

СРН1

СРН2

СРН3

СРН4

СРН5

СРН6

СРН7

СРН8

СРН9

СРН10

І семестр

Мистецтво

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Динаміка формування результату навчання

Рівні оцінювання за результатами спостереження

СРН1

СРН2

СРН3

СРН4

СРН5

СРН6

СРН7

СРН8

СРН9

СРН10

І семестр

Фізична культура

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жушма Тетяна Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
2960
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку