Характеристика результатів навчання |
Рівні |
||||
В |
Д |
С |
П |
||
Фізкультурна освітня галузь |
|||||
|
Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ |
|
|
|
|
|
Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі |
|
|
|
|
|
Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди |
|
|
|
|
Інформатична освітня галузь |
|||||
Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань |
|
|
|
|
|
|
Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах |
|
|
|
|
|
Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основ їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом |
|
|
|
|
|
Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети ,використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії |
|
|
|
|
Мистецька освітня галузь |
|||||
|
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології |
|
|
|
|
|
Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва ,користується різними художніми матеріалами |
|
|
|
|
|
Співає виразно, відтворює запропоновані ритми(соло та в групі),імпровізує з ритмами |
|
|
|
|
|
Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість,пояснює.що вдалося |
|
|
|
|
Державна підсумкова атестація(4 клас)
Освітня галузь |
Високий |
Рівні Достатній |
Середній |
Початковий |
Мовно-літературна (українська мова, читання) |
|
|
|
|
Математична ( математика) |
|
|
|
|
Пропущених днів __________ Підпис учителя _____________
Підпис батьків (інших законних представників) ____________
М.П. Керівник закладу освіти ____________. _________
_________________________
_______________________
(назва закладу освіти)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці 4 - __ класу за 2021-2022 н.р. І семестр,IIсеместр/рік
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
(ім’я та прізвище учня/учениці)
Характеристика особистісних досягнень та наскрізних вмінь навчальної діяльності |
|||
Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань |
|
|
|
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід |
|
|
|
Розпізнає та керує своїми емоціями, домовляється , доброзичливо ставиться та співпрацює з іншими дітьми. |
|
|
|
Проявляє самостійність у роботі ,логічно обґрунтовує свою думку |
|
|
|
Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи |
|
|
|
Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших |
|
|
|
Виявляє істотні ознаки об’єктів ,порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками |
|
|
|
Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх |
|
|
|
Добирає для виконання завдань джерела інформації , презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів |
|
|
|
Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці |
|
|
|
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку |
|
|
|
Характеристика результатів навчання |
|
||||
|
|||||
РІВНІ |
|||||
В |
Д |
С |
П |
||
Мовно-літературна освітня галузь Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання) |
|||||
|
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку. пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
|
|
|
|
|
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки |
|
|
|
|
|
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
|
|
|
|
|
Переказує усно і письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
|
|
|
|
|
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування ,есе, діалог)в усній і письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування |
|
|
|
|
|
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм ,перевіряє і редагує написане |
|
|
|
|
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
|
|
|
Іноземна мова |
|||||
|
Сприймає іноземну мову на слух |
|
|
|
|
|
Читає з розумінням іноземною мовою |
|
|
|
|
|
Висловлюється іноземною мовою |
|
|
|
|
. |
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
|
|
|
|
Математична освітня галузь |
|||||
|
Читає ,записує ,утворює порівнює числа, визначає розрядний склад багатоцифрового числа |
|
|
|
|
|
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел у межах мільйона. |
|
|
|
|
|
Читає і записує математичні вирази,у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння добирає розв’язок нерівності зі змінною |
|
|
|
|
|
Аналізує та розв’язує задачі з використанням різних стратегій, застосовує математичний досвід в дослідницькій діяльності для розв’язання життєвих ситуацій |
|
|
|
|
|
Оперує величинами, використовує доцільну мірку та засоби для вимірювання |
|
|
|
|
|
Порівнює й узагальнює дані, вміщені у таблицях, на діаграмах, користується у практичній роботі. |
|
|
|
|
|
Орієнтується на площині і в просторі,розрізнає,класифікує,моделює геометричні фігури. |
|
|
|
|
Природнича освітня галузь |
|||||
|
Розуміє та установлює зв’язки між об’єктами та явищами природи; має уявлення про Всесвіт і Сонячну систему, різноманітність і цілісність природи Землі. |
|
|
|
|
|
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно- наслідкові зв’язки між ними |
|
|
|
|
|
Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх |
|
|
|
|
|
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу |
|
|
|
|
|
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання |
|
|
|
|
|
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
|
|
|
|
Соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична освітні галузі |
|||||
|
Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати |
|
|
|
|
|
Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля |
|
|
|
|
|
Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами |
|
|
|
|
|
Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб |
|
|
|
|
|
Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах |
|
|
|
|
|
Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії |
|
|
|
|
Технологічна освітня галузь |
|||||
|
Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці |
|
|
|
|
|
Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його |
|
|
|
|
|
Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл |
|
|
|
|
Додаток
Рекомендації учителя __________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підпис учителя _____________
Побажання батьків ____________________________________
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підпис батьків (інших законних представників) ____________
Керівник закладу освіти ____________. _________
М.П.