Свідоцтво досягнень учнів 4 класів за програмою О. Савченко / 2021-2022 н. р./

Про матеріал
"Свідоцтво досягнень учнів 4 класів" розроблено для підведення підсумків досягнень на кінець семестру та року,за Типовою освітньою програмою під керівництвом О. Савченко. Розроблено відповідно ст. 54 Закону України «Про освіту», Закону «Про середню загальну освіту»,п. 28 Держстандарту початкової освіти, Концепції НУШ та нових рекомендацій МОН (Наказ №813 від 13,07 2021р). Складається з двох розділів: " Характеристика особистісних досягнень та наскрізних вмінь навчальної діяльності ", "Характеристика результатів навчання" та «Додатку», у якому є можливість відобразити більш розгорнуту інформацію та отримати зворотній зв’язок. " Оцінювання у розділі «Характеристика результатів навчання» здійснюється за рівневою шкалою; друковані букви, якими позначають рівень результату навчання стоять у кожній відповідній графі, тому в клітинці відображається обраною позначкою ( V) для зручності та естетичного зорового сприйняття. До бланку додано таблицю « Результати Державної підсумкової атестації».
Перегляд файлу

Характеристика результатів навчання

Рівні

В

Д

С

П

Фізкультурна освітня галузь

 

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

 

 

 

 

Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

 

 

 

 

 

Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

 

 

 

 

Інформатична освітня галузь

      Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

 

 

 

 

 Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах

 

 

 

 

 

Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основ їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

 

 

 

 

 

Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети ,використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

 

 

 

 

Мистецька освітня галузь

 

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

 

 

 

 

Створює варіанти запропонованих  художніх образів засобами образотворчого мистецтва ,користується різними художніми матеріалами

 

 

 

 

 

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми(соло та в групі),імпровізує з ритмами

 

 

 

 

 

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість,пояснює.що вдалося

 

 

 

 

Державна підсумкова атестація(4 клас)

Освітня галузь

 

Високий

Рівні

Достатній

 

Середній

 

Початковий

Мовно-літературна

(українська мова, читання)

 

 

 

 

Математична

( математика)

 

 

 

 

 

Пропущених днів __________ Підпис учителя _____________

Підпис батьків (інших законних представників) ____________

М.П.            Керівник закладу освіти ____________. _________

 

 

 

C:\Users\Alina\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\upload-73ed6700-af67-11e7-99ec-19cd0bf3b931.png_________________________

_______________________

(назва закладу освіти)

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

 

учня/учениці 4 - __ класу за 2021-2022 н.р. І семестр,IIсеместр/рік

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

(ім’я та прізвище учня/учениці)

Характеристика особистісних досягнень та наскрізних вмінь навчальної діяльності

сформовано

формується

Потребує значної підтримки

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань

 

 

 

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід

 

 

 

Розпізнає та керує своїми емоціями, домовляється , доброзичливо ставиться та співпрацює з іншими дітьми.

 

 

 

Проявляє самостійність у роботі ,логічно обґрунтовує свою думку

 

 

 

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

 

 

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших

 

 

 

Виявляє істотні ознаки об’єктів ,порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками

 

 

 

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх

 

 

 

 Добирає для виконання завдань  джерела інформації ,

презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів

 

 

 

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

 

 

 

Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку

 

 

 

 

 

 

Характеристика  результатів навчання

 

 

РІВНІ

В

Д

С

П

 Мовно-літературна освітня галузь

Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання)

 

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку. пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

 

 

 

 

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

 

 

 

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

 

 

 

Переказує усно і письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

 

 

 

 

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування ,есе, діалог)в усній і письмових формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

 

 

 

 

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм ,перевіряє і редагує написане

 

 

 

 

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

 

 

Іноземна мова

 

Сприймає іноземну мову на слух

 

 

 

 

 

Читає з розумінням іноземною мовою

 

 

 

 

 

Висловлюється іноземною мовою

 

 

 

 

.

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

 

 

 

Математична освітня галузь

 

Читає ,записує ,утворює порівнює числа, визначає розрядний склад багатоцифрового  числа

 

 

 

 

 

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел у межах мільйона.

 

 

 

 

 

Читає і записує математичні вирази,у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

 

 

 

 

Аналізує та розв’язує задачі з використанням різних стратегій, застосовує математичний досвід в дослідницькій діяльності для розв’язання життєвих ситуацій

 

 

 

 

 

Оперує величинами, використовує доцільну мірку та засоби для вимірювання

 

 

 

 

 

Порівнює й узагальнює дані, вміщені у таблицях, на діаграмах, користується у практичній роботі.

 

 

 

 

 

Орієнтується на площині і в просторі,розрізнає,класифікує,моделює геометричні фігури.

 

 

 

 

Природнича освітня галузь

 

Розуміє та установлює зв’язки між об’єктами та явищами природи; має уявлення про Всесвіт і Сонячну систему, різноманітність і цілісність природи Землі.

 

 

 

 

 

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно- наслідкові зв’язки між ними

 

 

 

 

 

Обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

 

 

 

 

 

Орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

 

 

 

 

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

 

 

 

 

 

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

 

 

 

Соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична освітні галузі

 

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

 

 

 

 

 

Розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля

 

 

 

 

 

Пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

 

 

 

 

 

Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

 

 

 

 

Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

 

 

 

 

 

Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

 

 

 

 

Технологічна освітня галузь

 

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

 

 

 

 

 

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

 

 

 

 

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

 

 

 

Додаток

 

 

 

Рекомендації учителя __________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Підпис учителя _____________

 

Побажання батьків ____________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Підпис батьків (інших законних представників) ____________

Керівник закладу освіти ____________. _________

 

   М.П.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Жушма Тетяна Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 листопада 2021
Переглядів
3849
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку