Гра – квест «Математична регата»

Про матеріал
Захід допомагає формувати в учнів інтерес до математики; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, кмітливість, творчу самостійність; виховувати працьовитість.
Перегляд файлу

Гра – квест

«Математична регата»

Мета :формувати в учнів інтерес до математики; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, кмітливість, творчу самостійність; виховувати працьовитість.

Обладнання: малюнки кораблів, якорів. таблиці з ребусами, геометричні фігури, таблиці з географічними назвами.

Хід заняття

1. Організація групи до роботи.

Сьогодні ми продовжуємо тиждень  математики і відправимось у плавання по  Математичному океану на вітрильних кораблях (зображення вітрильників  закріпленні на дошці). Але в плавання незвичайне; ми проведемо математичну регату. Хто згадав,що таке регата? (Перегони на вітрильних кораблях). Розділимося на дві команди - два екіпажі. До складу екіпажів входять учні 1, 2 і 4 класів. Назвіть своїх капітанів і назви кораблів.

    На екіпажі чекає нелегкий шлях. Потрібно подолати ряд труднощів: розв’язати  приклади, задачі, виконати вправи. За правильну відповідь будете  одержувати якори. (За правильно виконане завдання по 1 якору, за швидкість – ще 1).

 А по закінченню змагань підіб’ємо підсумки. Екіпаж, у якого набереться найбільше якорів, вважатиметься переможцем: він першим „прийде” до місця призначення – порт Перемоги.

  А допомагатиме нам слідкувати за правильністю обраного курсу та вчасним прибуттям у порт наше журі.

Сигнал про вашу готовність почати змагання, підняти якір і вітрила   ви отримаєте, коли правильно виконаєте  усні вправи і будете  готовими підняти вітрила.

Усний рахунок

Винахідливий                             Кмітливий

4 клас 23 х 3 – 9                                15 х 4  + 40     

33 х 2 + 34                              24 х 4  - 6         

 45 : 3 – 10                                      720 : 9 – 20  

 

2 клас.              2х6                                                     3х8                          

                     4х6                                                      3х9

                     2х8                                                     4х8

 

 1 клас.

2 + 10 =                                7 - 5 =

9 + 1 =                                 9 - 6 =

Вихователь:

- Добре.  Перше завдання ви виконали.  Кораблі  готові до виходу в океан.

Підняти якір!

А зараз капітани „прокладуть „ курс, відгадуючи  ребуси:

Тримайся мужньо, капітане,

Змагатись будеш  не на жарт,

І виграє лиш той між вами,

Хто є сильніший поміж вас.

Конкурс капітанів.

Изображение 106.jpg

    

    4=е

 

 

Коли  розгадаєте ребус, прочитаєте на зворотному боці табличок назви „географічних пунктів”, в яких мають зупинятися кораблі.

 (Капітани прикріплюють ці надписи біля кораблів).

Острів Обчислювальний. острів Задач, Острів Геометричний,  порт Перемоги.

Вихователь. Прямо по курсу – острів Обчислювальний. Але зайти до нього зможуть лише ті кораблі, екіпажі яких розв’яжуть завдання, запропоновані місцевими мешканцями – гномами.(На дошці – зображення гномів).

Завдання «Цікаві квадрати»

Заповнити числами порожні клітинки. Для цього потрібно знайти суму чисел по діагоналі (для 2. 4 класів), потім вставити у порожні клітинки такі числа, щоб сума їх у рядочках  дорівнювала сумі по діагоналі.

4 клас.

4

16.

2.

6            

8

12

 14.

0

10

12.

32

4

 8           

16.

24

 28.

0

20.

                                     
 

                                        

 2 клас..                

11

0

10.

 6.  

7.

8

 4.

14

3

 

3.

17

7

13.

9

5.

11.

1

15

1 клас..

 А для 1 класу простіше завдання - знайти суму чисел  у стовпчиках  і записати в порожні клітинки.

 

8

3

9

 2 

3

1

 

 

 

 

Після виконання завдання гномів ми можемо вирушати далі.

6

2

4

3

7

5

 

 

 

Вихователь. Увага! Ми наближаємось до острову Задач. Тут розташоване рибальське селище. Нас зустрічають рибалка, який просить вас допомогти розв’язати задачі (робота в групах).

Задачі

4 клас.

1.На пошиття 6 вітрил пішло 48 м тканини. Скільки потрібно тканини, щоб пошити 4 вітрила?

2. На виготовлення 3 човнів потрібно 27 колод. Скільки потрібно колод для виготовлення 5 човнів?

2.клас

Дуже раді восьминіжки,

Що у них по 8 ніжок.

Ну а скільки ніжок

 у 2 восьминіжок?

     2.  Акула живе 20 років, а дельфін – 26 років. На скільки довше живе дельфін ніж акула?

1 клас.

        1. Зловив Василько вісім риб.

  Та раптом дві у воду – стриб!

  Хто порахує, скільки

  Ще рибок у Василька?

1. У  мушлі на дні океану  живуть 3 морських коники, 4 їжаки та 3 медузи. Скільки всього мешканців у мушлі?

А зараз океанські мешканці пропонують нам відпочити і провести фізкультхвилинку.

Хвилі бавляться та б'ються,        роблять хвильові рухи руками 

I стрибають, і сміються:                стрибають

Вітер їм лоскоче п'яти.                   

Вгору, вниз і знову вгору                 Руки вниз — вгору

Підганяє дужий вітер.                

Розгойдав він ціле море —                Розводять руки в сторони,

Як же хвилям не радіти!               усміхаються.

 

Сподобалася вам фізкультхвилинка ?

А ось інший рибалка, який багато ходив Математичним океаном під вітрилами, хоче вас розважити. Тому пропонує свої задачі – жарти.

4 клас.

  1. У зоопарк надумали привезти кита. Оскільки кит величезний і ні у вантажівку, ні у вагон не влазить, вирішили везти його гвинтокрилами. Було використано 4 пари малих гвинтокрилів і 4 пари більших. Скількома гвинтокрилами везли кита?

 

  1. У восьминога 8 ніг. Трьома парами ніг він міцно тримає трьох водолазів. Скільки  ніг ще залишилося у восьминога, щоб зловити ще одного?

2 клас

  1. Маса білого ведмежати  що стоїть на двох лапках – 70кг. Скільки кілограмів він буде важити, якщо він стане на чотири лапи?
  2. Водолазний начальник вирішив подякувати восьминогам за роботу й потиснути трьом кожне щупальце. Скільки щупалець йому доведеться потиснути?

1 клас. 

1. П’ять карасиків у Васі,

Стільки ж упіймав і Гліб.

Порахуйте, скільки разом

Упіймали хлопці риб.

2 клас.            П'ять черепах  пісок  копають,

 На сонці троє засмагають,

 А двоє бавляться у воді.

 То скільки їх? Скажіть мені. (10).

Молодці! (Команди отримують якорі).

Наступна наша зупинка - острів Геометричний.(Робота в парах).

4 клас. Квадрати поділено на рівні частини. Назви не заштриховану частину кожного з них. 

 

 

2 клас. Скласти малюнок з геометричних фігур (кораблик).  Назвати використані фігури.

 

1 клас.  З яких геометричних фігур складено корабель. Полічи і напиши скільки,

 

        _                                                                                                                                                                                                                                                                                                           _                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            _                                                                                                                                                                                      _                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            _

 

 

Вихователь: Молодці! (Отримують якорі).

Нарешті ми досягли порту Перемога. Залишилося найцікавіше – дізнатися, який екіпаж найкмітливіший і найвинахідливіший.

А тепер – підсумки журі (підрахунок якорів).

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
17 листопада 2021
Переглядів
498
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку