Брейн-ринг "Здоров'я-найдорожчий скарб"

Про матеріал
Мета:систематизувати знання учнів з теми "Здоров'я",розширити кругозір дітей з питання охорони здоров'я,заохочувати до здорового способу життя,його складових,підвищувати санітарно-гігієнічний рівень учнів;дати можливість кожній дитині продемонструвати свої здібності при виконанні завдань,розвивати логічне мислення,кмітливість,увагу;виховувати дбайливе ставлення до свого організму,надавати підтримку в умінні проявляти особисту ініціативу,поважати думку кожного.
Перегляд файлу

Комунальний заклад освіти

"Середня загальноосвітня школа 80"

ДМР

 

 

 

 

 

 

Позакласний захід

Брейн-ринг "Здоров'я-найдорожчий скарб"

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

підготувала і провела

вчитель 3-Б класу

Гуляйло Г.М.

2022-2023 н.р.

 

Тема:"Здоров'я-найдорожчий скарб"

Мета:систематизувати знання учнів з теми "Здоров'я",розширити кругозір дітей з питання охорони здоров'я,заохочувати до здорового способу життя,його складових,підвищувати санітарно-гігієнічний рівень учнів;дати можливість кожній дитині продемонструвати свої здібності при виконанні завдань,розвивати логічне мислення,кмітливість,увагу;виховувати дбайливе ставлення до свого організму,надавати підтримку в умінні проявляти особисту ініціативу,поважати думку кожного.

Обладнання:ноутбук

Форма проведенння:онлайн-захід

Хід заходу

1.Оргхвилина

Привітання

Вчитель.Починаємо наш захід з відгадування загадки:

У кожного воно є.

В одних міцніше,

В інших -слабкіше,

Але для всіх воно

найдорожчий скарб,

який не купиш за гроші.

Діти. Здоров'я.

2.Мотивація навчальної діяльності

Вчитель. Уявіть,що ви заблукали. Перед вами -роздоріжжя.На великому камені можна прочитати написи: "Перша дорога:направо підеш - багатство знайдеш,а здоров'я втратиш. Друга дорога:наліво підеш-половину багатства знайдеш,а половину здоров'я втратиш.Третя дорога:прямо підеш-багатство не знайдеш,проте здоров'я збережеш."

- Яким буде ваш вибір?

Обгрунтуйте свою думку.

Висновок. Найкраще піти третьою дорогою,оскільки здоров'я-найдорожчий скарб,головне багатстсво людини!

3.Повідомлення теми,мети заходу

Вчитель.У всіх привітаннях ми щиро бажаємо одне одному передовсім міцного здоров'я.Бо здоров'я-найдорожче,що в нас є.

Сьогодні на нашому позакласному заході ми і проведемо перевірку ваших знань з теми"Здоров'я-найдорожчий скарб".

Проведемо захід у формі брейн-рингу,тобто змагання між двома командами:хлопчиків "Розумників" і дівчаток "Розумниць"

4.Вступне слово вчителя

Вчитель. Більш як 2 тисячі років існує приказка "У здоровому тілі -здоровий дух",бо люди давно зрозуміли,як важливо піклуватися про своє тіло,щоб воно було здоровим,міцним і сильним.

5.Розповідь учнями віршів про здоров'я

Хто здоровий,той сміється,

Все йому в житті вдається,

Радість б'ється в нім щоднини-

Це ж чудово для людини.

                      Хто здоровий,той не плаче,

                      Жде його в житті удача.

                      Він уміє працювати,

                      Вчитись і відпочивати.

Хто здоровий- не сумує,

Над загадками мудрує.

Він сміливо в світ іде.

Й за собою всіх веде.

                       Здоров'я-це прекрасно,

                        Здорово,чудово,ясно!

                        І доступні для людини

                        Всі дороги і стежини!

6. Проведення заходу

Вчитель. Діти,що таке здоров'я?

Діти відповідають.

Вчитель. Здоров'я- це стан повного фізичного,духовного та соціального добробуту,а не тільки відсутність хвороб або фізичних вад.

Щоб бути здоровим,енергійним,творчо активним,не скорочувати власного життя,варто змолоду боротися за збереження і поліпшення свого здоров'я. Адже людина - сама творець свого здоров'я! Доведено,що людське здоров'я:

-на 20% залежить від стану довкілля. Це означає ,що у людей,які проживають в екологічно чистій місцевості,здоров'я може бути кращим,ніж у людей,які живуть в екологічно забрудненій місцевості;

-на 20% зумовлено генетично(спадковістю )від мами ,тата;

-на 10% медичною допомогою. До її функцій належить професійна діагностика захворювань,висококваліфіковане лікування хворих;ефективність лікарських препаратів,профілактична робота лікарів щодо запобігання захворюванням;

-на 50% людське здоров'я залежить від способу життя людини.

Вчитель. А тепер почнем змагання,

               Найскладніші всі завдання.

               Дві команди дуже гожі

               Нам покажуть,хто що може.

Починаємо наш брейн-ринг.

Раунд 1 "Чи знаєш ти?"

Відповідає команда дівчаток "Розумниць"

1.Який орган людини порівнюють з насосом?(Серце)

2.Яку функцію виконує шкіра?(Захисну)

3.Який орган людини одночасно і фільтр,і пічка?(Ніс)

4.Чому шкідливий для людини алкоголь?

5.Все життя ходять в обгонку,а обігнати один одного не можуть(Ноги)

6.Ношу їх багато років ,а рахунку їм не знаю.(Волосся)

Вчитель. Молодці,дівчатка! А тепер відповідають "Розумники"

1.Який орган людини порівнюють з комп'ютером?(Мозок)

2.Які органи людини не пропускають в твоє тіло невидимих ворогів - мікробів,вірусів,пил і бруд?(Шкіра,ніс,мигдалини)

3.Які органи людини страждають при палінні?(Легені,серце,мозок)

4.Для чого людині потрібні брови,вії,сльози?(Для захисту очей)

5. Живе мій братик за горою,та не зустрінеться зі мною?(Очі)

6.Завжди в роті,та не проковтнеш?(Мова)

Вчитель.Молодці,хлопчики,теж дали правильні відповіді.

Раунд 2 "Гігієна - основа здоров'я"

Вчитель. Бувають на світі такі діти,які роблять все навпаки.Коли їм кажуть:"Умийся!"-вони не вмиваються.Коли їм кажуть:"Не лізь на дерево!"-вони лізуть. Для таких дітей письменник Остер придумав "Шкідливі поради":"Ніколи не мийте руки,шию,вуха і обличчя.Це дурне занятття не призводить ні до чого.Знову забрудняться руки,шия,вуха і обличчя.Так навіщо ж втрачати сили.Час даремно втрачати. Стригтися теж марно. Ніякого сенсу немає.До старості сама собою облисіє голова."

Вчитель. Давайте посперечаємося з цими висловлюваннями Остера.

1.Чому обов'язково 2 рази на день ми повинні чистити зуби? Відповідає 1-ша команда.

2.Чому при кашлі та чханні треба закривати ніс і рот хусткою або хоча б рукою?

Відповідає 2 -га команда.

3.Як ви думаєте,що правильніше:вимити підлогу мокрою шваброю або підмести сухим віником?

Кожну відповідь діти повинні обгрунтовувати.

4.Для чого може призвести шкідлива звичка гризти нігті?

А тепер "Музична пауза" під час якої команда дівчаток запам'ятовує які побачила шкідливі для здоров'я звички,а команда хлопчиків-чим корисним треба займатися для здоров'я.(Пісня про здоров'я)

Вчитель. Всі молодці,добре впоралися і з цим завданням.

Раунд 3. "Правильне харчування - запорука здоров'я"

Вчитель. Харчування має бути корисним і різноманітним. Одні продукти дають енергію,щоб рухатися,багато думати,не втомлюватися(гречка,родзинки,масло). Інші допомагають організму рости і стати сильними(риба,м'ясо,горіхи). Треті забезпечують організм вітамінами і мінеральними речовинами,шо допомагають рости і розвиватися(овочі,фрукти,молочні продукти). Але не всі продукти,якими харчується людина,корисні для здоров'я. Правильне харчування- умова здоров'я,неправильне- призводить до хвороб.

Які на вашу думку корисні продукти,а які шкідливі і чому?

З'ясуємо,переглянувши відео про корисні та шкідливі продукти. Команди по черзі розповідають і пояснюють  свою думку.

Раунд 4 "Спорт,рух-запорука здоров'я"

Вчитель. Хочеш бути здоровим - бігай!Хочеш бути красивим-бігай!Хочеш бути розумним-бігай! Так говорили грецькі мудреці. Вони праві-спорт зміцнює і розвиває м'язи людини,робить його сильним і здоровим.

Відгадування загадок про спорт.

Вранці раніше піднімайся,

Стрибай,бігай,віджимайся.

Для здоров'я,для порядку

Людям всім потрібна (зарідка).

             Ясним ранком вздовж дороги

             На траві блищить роса

             По дорозі їдуть ноги

             та біжать два колеса(Велосипед)

Дощик теплий і густий,

Це дощик не простий:

Він без хмари,без хмари

Цілий день іти готовий.(Дощ)

              Хочеш ти побити рекорд

              Так тобі допоможе (Спорт)

Щоб стати великим спортсменом

Потрібно дуже багато знати.

І тут допоможе вправність,

І ,звичайне (тренування)

Раунд 6 "Швидка допомога"

Вчитель. З кожним може статися щось непередбачене:раптом ти впав,поранив ногу або тебе вкусила оса. Що ж робити при цьому,якщо поруч немає дорослих? Як надати швидку допомогу?

Відповідає 1- ша команда.

Яка перша допомога потрібна людині при сонячному ударі або коли стало погано на сонці?

Відповідає 2-га команда.

Що робити,якщо у людини кровотеча з носа?

Відповідає 1-ша команда.

Як вчинити ,якщо людина сильно забила і подряпала коліно?

Відповідає 2-га команда.

Вчитель. А тепер питання "Бліц-турніру"

1.Лікарі радять якомога більше бувати на свіжому повітрі,але для чого?

2.Що більше шкідливо для здоров'я?

-Часте виконання фізичних вправ та спортивні заняття

-Надмірна увага до харчування

-Недотримання правил особистої гігієни.

3. Відомо,що сон- корисний для здоров'я. Людина,яка недоспала,виглядає і почувається млявою,працездатність її знижена. Але в залежності від віку людини,потреба в тривалості сну різна. Скільки повинна спати дитина вашого віку?(Не менше 8-9 год)

4.Що сильніше шкодить здоров'ю?

-Харчування недозрілими овочами і фруктами

-Вживання солодких компотів

-Їжа надлишком жирів,холестерину та малою кількістю вітамінів

-Прогулянки босоніж по траві

-Куріння,вживання алкогольних напоїв

5.Чому не можна багато часу дивитися телевізор або грати на комп'ютері?

5. Які заходи профілактики грипу в зимовий час ви знаєте?

6.В умовах воєнного стану про що ми повинні пам'ятати,щоб зберегти здоров'я?(Не піднімати сторонні предмети,іграшки-вони можуть містити вибухонебезпечні предмети)

7. Підсумки заходу

Вчитель. Молодці,ви чудово впоралися із завданнями і перемогла дружба. Я сподіваюся,що сьогоднішній захід не пройде марно,що ви багато корисного для себе почерпнули,дізналися.Будьте завжди здорові,активні,життєрадісні:

"Бажаю вам цвісти,рости,

Збирати,зміцнювати здоров'я,

Воно для далекого шляху-

Найважливіша умова"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Гуляйло Галина
Додано
17 лютого 2023
Переглядів
728
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку