Тема: Будинок, де я живу
Підтема: Мій дім. Моя квартира
Цілі:
1. Практичні:
2. Розвиваючі:
3. Освітні:
4. Виховна.
Тип уроку: мовленнєвий
Обладнання: комп’ютер, проектор, аудіозаписи пісень “Hello”, “How are you”, відеофрагменти, презентація Power Point, іграшка лисеня, малюнок «Сонце», картоний потяг з вагонами, «A house with prepositions” (HO), картки “True or False?” для перевірки розуміння тексту, аркуші паперу та заготовки для виконання мініпроекта “А Room” , картки-сонечки для рефлексії, картки для усного оцінювання.
Перебіг уроку
І. Початок уроку (5 хв.)
1. Організаційний момент.
2. Привітання
3. Зняття емоційної напруги.
(Бесіда вчителя про те, чим є домівка для кожного. Символ уроку.)
4. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
А) Фонетична і мовленнєва зарядка. (Пісня “Hello”)
Hello (3t)!
Hello, how are you?
I like to be with you and you (2t).
Сьогодні ми повторими слова з тем «Будинок» та «Меблі», щоб правильно будувати речення з мовними конструкціями There is/ There are.
Do you live in a house or in a flat?
What do you like doing at home?
II. Основна частина уроку (30 хв.)
А) Для встановлення міжпредметних зв’язків – бесіда про традиційний англійський будинок, його вихляд та особливості нумерації поверхів.
Б) Наочне повторення лексики (кімнати, меблі) – презентація PP + відеофрагменти. (на дошці – 1-ий вагончик)
2. Фізпауза. Учні виконують команди пісні
Clap your hands! – Clap (3t)
Wash your hands! – Wash (3t)
Shake your hands! – Shake (3t)
Brush your teeth! – Brush (3t)
Wash your face! – Wash (3t)
Comb your hair! – Comb (3t)
Hands up! - Hands down!
Hands in front! - Hands behind!
Say, I like English!
3. Активізація граматичного матеріалу.
(на дошці – 2-ий вагончик «There is\ There are”)
А) повторення правила.
Если нужно говорить о предмете, где стоит,
Никогда ты не ленись – предложение начинай с There is.
Если же их будет два (или больше) – ставь There are.
Б) виконання тренувальної вправи (презентація РР – правильно розставити меблі по кімнатах). Учні по черзі відповідають на запитання, використовуючи конструкції There is\ There are.
В) Активізація прийменників міста (на дошці – 3-ий вагончик )
- демонстрація відеофрагмента
- Подарунок від Фредді (будиночки з прийменниками)
- Гра “Where is Freddy?” (презентація РР)
4. Аудіювання. (на дошці – 4-ий вагончик)
А) Pre-Listening.
Answer the questions:
Б) Listening.
Hello friends!
I live in a big house. It has got two floors. There are five rooms in my house. The living-room and the kitchen are downstaires. Two bedrooms and the bathroom are downstaires. The living-room is my favourite. There is a fireplace in it. I like to sit in the armchair and read a book.
Do you live in a house or in a flat? What rooms are there? What is your favourite room?
В) Post-Listening.
- виконання тесту (T\F) - взаємоперевірка;
- відповіді на запитання:
5. Релаксація (3 хв.)
Демонструються Flash-Cards із зображеннями різних емоцій на фоні пісні «How are you?”
6. Виконання проекту. Розвиток усного мовлення.
А) Підготовка до виконання:
- діти поділяються на 4 групи
- визначаємо, які кімнати дістаються кожній групі:
Guess the room!
1)I can sleep in the …. (bedroom)
2) I can watch TV in the … (living-room)
3) I can cook in the … (kitchen)
4) I can wash my hands in the … (bathroom)
Б) Учні отримують іструкції щодо виконання роботи.
В) Захист проектних робіт. (Кожна група демонструє свій проект своєї кімнати, учні кажуть про місцезнаходження меблів або предметів)
ІІІ. Заключна частина уроку.
На вибір:
- скласти тест або кросворд з тем «Будинок.Меблі» або
- написати листа – відповідь другу про улюблену кімнату.
(Діти отримують картки-сонечки) Намалюйте (або напишіть) свій настрій. Потім учні прикріпляють їх до потяга, який повертаеться до Великій Британії.
1