"Будинок, де я живу." Конспект уроку 4 клас за підручником О.Д. Карпюк

Про матеріал
Цілі: 1. Практичні: - повторити і закріпити лексичні одиниці тем «Будинок», «Меблі»; - розвивати діалогічне і монологічне мовлення учнів за темами; - розвивати навички аудіювання; - тренувати вживання мовних конструкцій There is/ There are та прийменників міста 2. Розвиваючі: - стимулювати комуникативно-ігрову мотивацію через вказання на функцію граматичного явища; - розвивати логічне мислення, здатність на здогадки, уяву; - розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії 3. Освітні: - вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комункації в малих групах; - вчити учнів виконувати проектну роботу.
Перегляд файлу

Тема: Будинок, де я живу

Підтема: Мій дім. Моя квартира

Цілі:

1. Практичні:

  • повторити і закріпити лексичні одиниці тем «Будинок», «Меблі»;
  • розвивати діалогічне і монологічне мовлення учнів за темами;
  • розвивати навички аудіювання;
  • тренувати вживання мовних конструкцій There is/ There are та прийменників міста

2. Розвиваючі:

  • стимулювати комуникативно-ігрову мотивацію через вказання на функцію граматичного явища;
  • розвивати логічне мислення, здатність на здогадки, уяву;
  • розвивати здібності самостійно планувати мовленнєві дії

 

3. Освітні:

  • вчити учнів мовленнєвої взаємодії з партнерами по комункації в малих групах;
  • вчити учнів виконувати проектну роботу.

 

4. Виховна.

  • розширити уявлення учнів про помешкання англійців;
  • підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

 

Тип уроку: мовленнєвий

 

Обладнання: комп’ютер, проектор, аудіозаписи пісень “Hello”, “How are you”, відеофрагменти, презентація Power Point, іграшка лисеня, малюнок «Сонце», картоний потяг з вагонами, «A house with prepositions” (HO), картки “True or False?” для перевірки розуміння тексту, аркуші паперу та заготовки для виконання мініпроекта “А Room” , картки-сонечки для рефлексії, картки для усного оцінювання.

 

Перебіг уроку

І. Початок уроку (5 хв.)

1. Організаційний момент.

2. Привітання

3. Зняття емоційної напруги.

(Бесіда вчителя про те, чим є домівка для кожного. Символ уроку.)

4. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

А) Фонетична і мовленнєва зарядка. (Пісня “Hello”)

 Hello (3t)!

 Hello, how are you?

 I like to be with you and you (2t).

Сьогодні ми повторими слова з тем «Будинок» та «Меблі», щоб правильно будувати речення з мовними конструкціями There is/ There are.

 Do you live in a house or in a flat?

 What do you like doing at home?

 

II. Основна частина уроку (30 хв.)

  1. Активізація лексичного матеріалу тем «Будинок.Меблі»

А) Для встановлення міжпредметних звязків – бесіда про традиційний англійський будинок, його вихляд та особливості нумерації поверхів.

Б) Наочне повторення лексики (кімнати, меблі) – презентація PP + відеофрагменти. (на дошці – 1-ий вагончик)

2. Фізпауза. Учні виконують команди пісні

 Clap your hands! – Clap (3t)

 Wash your hands! – Wash (3t)

 Shake your hands! – Shake (3t)

 Brush your teeth! – Brush (3t)

 Wash your face! – Wash (3t)

 Comb your hair! – Comb (3t)

 Hands up! - Hands down!

 Hands in front! - Hands behind!

 Say, I like English!

3. Активізація граматичного матеріалу.

(на дошці – 2-ий вагончик «There is\ There are”)

 А) повторення правила.

 Если нужно говорить о предмете, где стоит,

 Никогда ты не ленись – предложение начинай с There is.

 Если же их будет два (или больше) – ставь There are.

 Б) виконання тренувальної вправи (презентація РР – правильно розставити меблі по кімнатах). Учні по черзі відповідають на запитання, використовуючи конструкції There is\ There are.

 В) Активізація прийменників міста (на дошці – 3-ий вагончик )

  - демонстрація відеофрагмента

  - Подарунок від Фредді (будиночки з прийменниками)

  - Гра “Where is Freddy?” (презентація РР)

4. Аудіювання. (на дошці – 4-ий вагончик)

А) Pre-Listening.

 Answer the questions:

  1. What can you see on the picture?
  2. How many floors are there in the house?
  3. What rooms are there downstairs?
  4. What rooms are there upstairs?

Б) Listening.

Hello friends!

I live in a big house. It has got two floors. There are five rooms in my house. The living-room and the kitchen are downstaires. Two bedrooms and the bathroom are downstaires. The living-room is my favourite. There is a fireplace in it. I like to sit in the armchair and read a book.

Do you live in a house or in a flat? What rooms are there? What is your favourite room?

В) Post-Listening.

 - виконання тесту (T\F) - взаємоперевірка;

 - відповіді на запитання:

  1.                   Do you live in a house or in a flat?
  2.                   What rooms are there?
  3.                   What is your favourite room?

5. Релаксація (3 хв.)

Демонструються Flash-Cards із зображеннями різних емоцій на фоні пісні «How are you?”

 

6. Виконання проекту. Розвиток усного мовлення.

А) Підготовка до виконання:

- діти поділяються на 4 групи

- визначаємо, які кімнати дістаються кожній групі:

Guess the room!

1)I can sleep in the …. (bedroom)

2) I can watch TV in the … (living-room)

3) I can cook in the … (kitchen)

4) I can wash my hands in the … (bathroom)

Б) Учні отримують іструкції щодо виконання роботи.

В) Захист проектних робіт. (Кожна група демонструє свій проект своєї кімнати, учні кажуть про місцезнаходження меблів або предметів)

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання.

На вибір:

- скласти тест або кросворд з тем «Будинок.Меблі» або

- написати листа – відповідь другу про улюблену кімнату. 

  1. Рефлексія.

(Діти отримують картки-сонечки) Намалюйте (або напишіть) свій настрій. Потім учні прикріпляють їх до потяга, який повертаеться до Великій Британії.

 

 

1

 

docx
Додано
14 березня 2019
Переглядів
1888
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку