Урок на тему "Герої мультфільмів. The Present Continuous Tense."

Про матеріал
повторити та вивчити лексичні одиниці; введення та первинне закріплення граматичної теми The Present Continuous Tense; практикувати учнів у читанні та письмі; розвивати пізнавальний процес, пам'ять, увагу, чуття мови; сприяти розвиткові самостійного мислення і вміння працювати в групах; виховувати позитивне ставлення до вивчення іноземної мови.
Перегляд файлу

Тема:  Герої мультфільмів. The Present Continuous Tense.

Мета:  повторити та вивчити лексичні одиниці;

введення та первинне закріплення граматичної теми The Present         Continuous Tense;

практикувати учнів у читанні та письмі;

розвивати пізнавальний процес, пам'ять, увагу, чуття мови;

сприяти розвиткові самостійного мислення і вміння працювати в групах;

виховувати позитивне ставлення  до вивчення іноземної мови.

Обладнання:   підручник, зошит, ноутбук (нетбук), , картки для  роботи в парах, самостійної роботи, фрагменти мультфільмів.

 

Хід уроку.

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

1. Greeting and aim.

Pupils:   Good morning, Good morning,

                Good morning to you.

                Good morning, Good morning,

                We are very glad to see you.

Teacher: Good morning, children! I’m glad to see you. How are you? Let’s begin our lesson.

Look at the topic of our lesson in the book, please. What shall we speak about today?

Pupils: Ми будемо сьогодні говорити про мультфільми?

Teacher: Yes, you are right. Today we speak about cartoons.

2. Warming up.

Бесіда з учнями.

Teacher: Do you like cartoons?

Pupils: Yes, we do.

Teacher: Do you like Ukrainian or American cartoons best?

Pupil 1: I like Ukrainian  cartons best.

Pupil 2: I like American cartons best.

Teacher: What is your favourite cartoon?

Teacher: Do you know the name of Walt Disney?

Pupils: Yes, I do. (No, I don’t)

Teacher: Walt Disney is from America. He created a lot of short cartoons and many long films.

Cьогодні ми поговоримо про героїв ваших улюблених мультфільмів і ви навчитеся описувати, що вони роблять у той час, коли ми їх бачимо на екрані.

 

II. Основна частина уроку.

1. Vocabulary

Teacher: Now please look at the pictures and try to guess what cartoon it is?

Учитель за допомогою ноутбука демонструє малюнки із зображенням героїв мультфільмів, учні повинні назвати мультик, а вчитель допомагає назвати його англійською мовою.

Додатковий матеріал 1

 Mickey Mouse, Tom and Jerry, Winnie- the – Pooh, Mary Poppins, Alice in Wonderland, Cinderella.

 And this is Ariel. She is a mermaid.

 

 

Teacher: Look at ex. 2 p. 89. Repeat the words after me.

 Учні читають за вчителем назви мультфільмів і перекладають їх англійською мовою.

 

2. Reading ex. 1 p. 89

Teacher: Let’s read the dialogue.

Учитель спочатку читає діалог, учні слухають потім  2-3 пари учнів читають діалог за ролями.

 

3. Presenting Grammar.

Ознайомлення учнів зі структурами Present Continuous.

Учитель демонструє малюнки із зображенням дій.

Teacher: We form the Present Continuous Tense like this:

 

Subject + to be + Ving

 

am    is    are

 

 

4.Physical Activity

I think it’s time to relax. Stand up, please! Do you remember the poem “1, 2, 3 …

 

5. Grammar Practice.

Читання впр.3 с. 89

Учні читають слова і речення і перекладають їх українською мовою, учитель звертає увагу на читання закінчення ing.

 

Teacher: Now your task will be the following. I will divide you into four groups. Each group will get a set of cards. You should make up sentences.

Кожна група отримує набір карток (I, he she, it, we, you, they, am, is, are, play, write, go, sit, ing) і має скласти речення, які пропонує вчитель. Речення можуть бути наступні:

Я пишу. Він грає. Вони сидять. Ти йдеш.

Група, яка першою впоралася із завданням, читає речення. Вчитель контролює чи всі групи правильно справились з завданням.

 Письмо

Учні отримують завдання на картках. Вони повинні знайти помилки у реченнях і виправити їх написавши правильний варіант.

Find mistakes:

  1.  He are reading a book.’
  2. We am playing in the park.
  3. Look! Her sister are dancing.
  4. Listen! They is singing a new song.’
  5. My mother am making a cake now.’
  6. I are doing my homework now.

Учні виходять до дошки і записують правильний варіант.

 

6. Check on homework.

 Декілька учнів розповідають вірш, який вони вивчили вдома.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

1. Summarizing.

Thank you for your active work, children! What new things have you learnt today? Was it interesting? Difficult?

2. The best-working pupils get the best marks today and some little prizes. These are the pupils………., ……….., …………… Some of you worked well too, but you should be more active! ………. And some have to work harder and then you’ll have no problems in learing English.

3. Your hometask: Ex. 4 p. 89 (in writing), ex. 3 p. 89 (orally), learn the rule.

Учитель повідомляє домашнє завдання, дає короткі пояснення.

4. T.: See you tomorrow! Goodbye!

    Ps.: Goodbye

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Біро Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
18 березня 2019
Переглядів
2174
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку