Тема: In the Rainforest.
Очікувані результати: учні удосконалять лексичний матеріал з теми, розширять свій кругозір, розвинуть навички читання, слухання,письма та говоріння. Учні зможуть вживати нову лексику в усному та писемному мовленні, відпрацюють вживання структур: “Where is\are…?” It’s\They’re…” та прийменники місця.
Обладнання: підручник “Islands 4”, робочий зошит, магнітофон, диск, лексичні картки, телевізор, відео “In the Rainforest”, картки для гри, м’ячик .
Procedure
Greeting
Good morning! I am glad to see you! How are you? Put this question to your classmates! (Учні кидають один одному м’ячик і запитують як у них справи).
Warming-up
What day is it today? What month\season is it now? What is the weather like today? …..
Are you ready for the lesson? Show me your books\pens\pencils…….
Phonetic
Let’s train our sound
Thin
Thick
Theme
Theo
Three
Think
Third
Aim
Open you books at page 62-63.
The Main Part of the Lesson
Vocabulary Presentation
Слова для гри hut, rainforest, bridge, nest, waterfall, valley, mountain, vines. Для кожної команди свій набір карток. Один із учасників підходить до столу з картками (картки лежать словом донизу), витягує одну, читає і пошепки передає іншому, і т. д. Останній учасник з команди пише слово на дошці. Коли обидві команди написали всі слова, можна дати їм 1 хвилину на перевірку написаних слів. Виграє та команда, у якої найбільше правильних слів).
Watching a Video.
Before watching the video
Do you like travelling? Let’s travel to the rainforest. Watch the video attentively, then you’ll have a task.
Some new words to give before watching the video:
Trip
Where
toucan
After watching the video.
(На листочках написані запитання до відео, учні витягують один листочок читають запитання і називають ім’я учня, який відповість на це запитання).
Physical Activity
“What can you do?”
Grammar (Prepositions of place)
Over
Across
Near
Between …and ….
Grammar table – p. 63
Where is/are…? – It’s /They’re ……
Listening
SB: Ex. 5 p. 63. Listen and point. Then ask and answer as in the example.
AB: Ex. 4 p. 59.Look at the pictures, listen to the sentences and number the pictures. Then write the questions to these pictures as in the example and answer them.
Hometask
Summurizing
What new prepositions have we learnt today?
What task was the most interesting?