Буклет Техніки психологічного розвантаження як засіб профілактики впливу негативних психоемоційних факторів на здоров»я та життя учасників освітнього процесу під час уроків природ

Про матеріал

Суть полягає в тому, щоб учні 6 - 11-х класів, в процесі навчальних занять з використанням тренінгових технологій навчання вміло користувались різноманітними техніками психологічного розвантаження , а також: вміло управляти власними станами, навчалися відновлювати власні ресурси, намагаються розкрити здібності та можливості.

Перегляд файлу
  • Рік народження – 1958.
  • Освіта – вища.
  • Спеціальність за дипломом – вчитель хімії та біології.
  • Педагогічний стаж – 43 роки.
  • Місце роботи –Опорного закладу Нижньосірогозький ліцей
  • За фахом – учитель біології ,хімії, основ здоров»я
  • Кваліфікаційна категорія –  “Спеціаліст вищої категорії”.
  • Звання – “Вчитель-методист”.

 

Девіз роботи Пантелей Г.Г.:

“Прагніть того, щоб ваші слова і справи були провідними зірками   

                                             В.Сухомлинський

Головні  ідеї   роботи вчителя:

1. Впровадження  експериментально-наукової  роботи  з  питань  дослідження  ефективності  уроку  через  інноваційні  технології  навчання  на  основі  моніторингу  та  рефлексії.

3. Створення  технології  майстерні, розробка  власних  методик  проведення  інтегрованих  навчально-виховних  занять, уроків-тренінгів, проектів  навчально-виховних  заходів, форумів творчих ідей  з  використанням  інформаційних  компетентностей.

4. Пропагувати  досвід   на  сторінках  освітянської  преси,  в  електронному  варіанті на порталі ,,Нижньосірогозька  ЗОШ І-ІІІ ступенів. Класна оцінка” та ,,Учительському журналі  он-лайн”, сайтах « На Урок», « Нижньосірогозький опорний заклад ПЗСО»

       Так,  учитель    Пантелей  Г.Г.  впроваджує  в  навчально-виховний  процес   методичну  ідею

Техніки психологічного розвантаження  як засіб профілактики впливу негативних психоемоційних факторів на здоров»я та життя учасників освітнього процесу під час уроків природничого циклу та основ здоров»я.

 Суть  полягає  в  тому, щоб  учні  6 - 11-х  класів, в процесі навчальних занять з використанням тренінгових технологій навчання вміло користувались різноманітними техніками психологічного розвантаження  , а також: вміло управляти власними станами, навчалися відновлювати власні ресурси, намагаються розкрити здібності та можливості.

 Саме про це важливо знати кожному у період дистанційного навчання.

 

C:\Users\пк\Desktop\Анютка\2022-2023\Конспекти Основи здоровя 2\День здоровя\Вода-це життя, здоровя , майбуття 7 -А кл.хімія Вчитель Пантелей Г.Г..jpg

Навчання повинно бути  радісним  процесом  самоконтролю  та  саморозвитку у будь-якій життєвій ситуації.

 Міжпредметні проекти, комп’ютерні  презентації,створені здобувачами освіти у стані сконцентрованості та психологічного розвантаження є дієвим  засобом профілактики впливу негативних психоемоційних факторів на здоров»я та життя учасників освітнього процесу. Лише у стані відновлення власних ресурсів, підлітки  вміло   захищають самостійно створені творчі проекти, досліджують, експериментують .

Техніки психологічного розвантаження, які впроваджує вчитель під час дистанційного навчання на уроках - тренінгах з хімії, біології та  екології, основ здоров»я.

Це: медитація, релаксація, арт-техніки, бібліотерапія, вправи «Вчимось правильно дихати!», чудова техніка «Сад моєї мрії» . Найбільше в практику увійшла техніка заземлення від тривоги

   

та техніки  « Арттерапія». Наприклад,

Курс Біологія. 6 клас. Тема.Рослинні угруповання.

C:\Users\пк\Desktop\95462847_1378394522548116_5212491968214466560_n.jpg  C:\Users\пк\Desktop\95251390_1377708962616672_5969749119734906880_n.jpg  C:\Users\пк\Desktop\95222649_1377115436009358_7178541066461642752_n.jpg

Курс Біологія. 7 клас. Тема « Поведінка тварин». Демонстрація творчих робіт учнів з пластиліну, ігрових лєго по створенню моделей тварин під рубрікою:» Тварини у моєму житті»

C:\Users\пк\Desktop\145771122_1624458671275032_4457046928885212938_n.jpg C:\Users\пк\Desktop\145746436_1624458064608426_2452655248979668258_n.jpg C:\Users\пк\Desktop\145385612_1624457377941828_7642057224207148155_n.jpg

Курс Хімія.9-10 класи. Теми. Насичені , ненасичені вуглеводні. Створення творчих моделей алканів, алкенів.

Вправи,  ігрові моменти, які допомагають зняттю психоемоційного напруження у дітей

 

  • Зосередженість, заспокійливий стан дозволяє розвивати ціннісно-смислові компетентності, компетенції особистісного самовдосконалення:

C:\Users\пк\Desktop\Анютка\2022-2023\Конспекти Основи здоровя 2\День здоровя\Легенди про цілющу воду 7 А кл хімія Вчитель Пантелей Г.Г..jpg

У таких умовах вчитель практично    застосовує  прийоми  створення  ситуації  успіху. Під  час виконання  проектів, проведення   інтегрованих  уроків перевага  надається  дослідницькій, пошуковій,  рольовій, творчій  діяльності з  подальшою її презентацією, колективному  обговоренню, висновкам,  практичному  використанню  результатів.

Цьому сприяють :

  • Вправи  „Посади  Сад  Вдячності”;
  • При  створенні  проблемної  ситуації
  •  „ Психологічна  нотка”;
  • Під  час  врави „ Модель  поведінки”;
  • Під  час  виконання  вправи «Прощання»- „Майбутнє  планети  Земля”;
  • Аналізу  домашнього завдання ,.Моя мрія”;
  • Під  час  роботи  кіностудії ,.Карта  вражень! ”

P1010714       Проведення  уроків-тренінгових занять  в процесі вивчення природничих дисциплін забезпечує  умови  успішної  діяльності  учнів, формує  свідоме  ставлення  до  результатів навчальної  діяльності  та  до  нової  пізнавальної  діяльності  з використанням  комп’ютерних  технологій, підготовка  учнів  до  самостійного  життя  та  свідомого  вибору  професії, формує здоров»язбережувальну компетентність через дослідження та експеримент

 Вчитель  біології  Пантелей Г.Г.  є автором проведення  конкурсних  урокиів-тренінгів  та  навчальних  виховних занять, які розміщені на сайті «На Урок» що  підтверджено    сертифікатами.

 Такі навчальні заняття  в контексті  інтегрованого  навчання  дозволяють:

  • розвивати  життєві  навички;
  • формувати  власну  стратегію самоосвіти, самовиховання, саморозвитку;
  • дозволяють  учням  бути  інтелектуально  грамотними, інформативно-компетентними;

 

  • формувати життєві компетенції укріплювати власне здоров»я за рахунок використання технік та вправ психо-емоційного розвантаження

 

Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей у складних життєвих умовах-талант, вміння їх вирощувати-мистецтво

Учні, яких навчає Ганна Григорівна обирають навчальні предмети природничого циклу для обрання майбутньої професії. Саме на таких уроках здобувачі освіти підтримують  нормальний психоемоційний стан у будь-якій життєвій ситуації.

                        Нижні Сірогози

2023

Опорний заклад Нижньосірогозький ліцей

IMG_0005

 

Техніки психологічного розвантаження  як засіб профілактики впливу негативних психоемоційних факторів на здоров»я та життя учасників освітнього процесу під час уроків природничого циклу та основ здоров»я.

 

          З    досвіду роботи

вчителя біології Пантелей Г.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З досвіду роботи

вчителя біології Пантелей Г.Г.

 

docx
Додано
4 серпня 2023
Переглядів
211
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку