Суть полягає в тому, щоб учні 6 - 11-х класів, в процесі навчальних занять з використанням тренінгових технологій навчання вміло користувались різноманітними техніками психологічного розвантаження , а також: вміло управляти власними станами, навчалися відновлювати власні ресурси, намагаються розкрити здібності та можливості.
Девіз роботи Пантелей Г.Г.:
“Прагніть того, щоб ваші слова і справи були провідними зірками
В.Сухомлинський
Головні ідеї роботи вчителя:
1. Впровадження експериментально-наукової роботи з питань дослідження ефективності уроку через інноваційні технології навчання на основі моніторингу та рефлексії.
3. Створення технології майстерні, розробка власних методик проведення інтегрованих навчально-виховних занять, уроків-тренінгів, проектів навчально-виховних заходів, форумів творчих ідей з використанням інформаційних компетентностей.
4. Пропагувати досвід на сторінках освітянської преси, в електронному варіанті на порталі ,,Нижньосірогозька ЗОШ І-ІІІ ступенів. Класна оцінка” та ,,Учительському журналі он-лайн”, сайтах « На Урок», « Нижньосірогозький опорний заклад ПЗСО»
Так, учитель Пантелей Г.Г. впроваджує в навчально-виховний процес методичну ідею
Саме про це важливо знати кожному у період дистанційного навчання.
Навчання повинно бути радісним процесом самоконтролю та саморозвитку у будь-якій життєвій ситуації.
Міжпредметні проекти, комп’ютерні презентації,створені здобувачами освіти у стані сконцентрованості та психологічного розвантаження є дієвим засобом профілактики впливу негативних психоемоційних факторів на здоров»я та життя учасників освітнього процесу. Лише у стані відновлення власних ресурсів, підлітки вміло захищають самостійно створені творчі проекти, досліджують, експериментують .
Техніки психологічного розвантаження, які впроваджує вчитель під час дистанційного навчання на уроках - тренінгах з хімії, біології та екології, основ здоров»я.
Це: медитація, релаксація, арт-техніки, бібліотерапія, вправи «Вчимось правильно дихати!», чудова техніка «Сад моєї мрії» . Найбільше в практику увійшла техніка заземлення від тривоги
та техніки « Арттерапія». Наприклад,
Курс Біологія. 6 клас. Тема.Рослинні угруповання.
Курс Біологія. 7 клас. Тема « Поведінка тварин». Демонстрація творчих робіт учнів з пластиліну, ігрових лєго по створенню моделей тварин під рубрікою:» Тварини у моєму житті»
Курс Хімія.9-10 класи. Теми. Насичені , ненасичені вуглеводні. Створення творчих моделей алканів, алкенів.
Вправи, ігрові моменти, які допомагають зняттю психоемоційного напруження у дітей
У таких умовах вчитель практично застосовує прийоми створення ситуації успіху. Під час виконання проектів, проведення інтегрованих уроків перевага надається дослідницькій, пошуковій, рольовій, творчій діяльності з подальшою її презентацією, колективному обговоренню, висновкам, практичному використанню результатів.
Цьому сприяють :
Проведення уроків-тренінгових занять в процесі вивчення природничих дисциплін забезпечує умови успішної діяльності учнів, формує свідоме ставлення до результатів навчальної діяльності та до нової пізнавальної діяльності з використанням комп’ютерних технологій, підготовка учнів до самостійного життя та свідомого вибору професії, формує здоров»язбережувальну компетентність через дослідження та експеримент
Вчитель біології Пантелей Г.Г. є автором проведення конкурсних урокиів-тренінгів та навчальних виховних занять, які розміщені на сайті «На Урок» що підтверджено сертифікатами.
Такі навчальні заняття в контексті інтегрованого навчання дозволяють:
Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей у складних життєвих умовах-талант, вміння їх вирощувати-мистецтво
Учні, яких навчає Ганна Григорівна обирають навчальні предмети природничого циклу для обрання майбутньої професії. Саме на таких уроках здобувачі освіти підтримують нормальний психоемоційний стан у будь-якій життєвій ситуації.
Нижні Сірогози
2023
Опорний заклад Нижньосірогозький ліцей
З досвіду роботи
вчителя біології Пантелей Г.Г.
З досвіду роботи
вчителя біології Пантелей Г.Г.