Мета: . - закріпити знання про рослини; - закріпити поняття “будова рослини”, “органи рослини”; - активний словник відповідно до теми; - вчити розрізняти факти й вимисли; - активізувати пізнавальну діяльність дітей; - розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; -виховувати естетичний смак.
Очікувані результати навчання - обговорює зміст і форму простого медіатексту (комікс), виявляє очивидні ідеї у ньому - проводить дослідження за природним об’єктом/явищем, описує його перебіг -дитина звертається та вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова; -об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності; -висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень; -вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями; -зіставляє почуте з власним досвідом; -систематизує та узагальнює необхідну інформацію; -наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; -презентує свою роботу; -представляє результат власної творчої діяльності.
Обладнання підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” 3 клас (частина 1); робочий зошит № 1 “Я досліджую світ; роздруківки “Пазли”, “Істинне-хибне”, “Будова рослини”, «Розкодуй», «Дерево передбачень», роздруківка вправи Кластер «Рослини» ; колаж «Чарівні перетворення»; матеріали та обладнання для дослідження.
Емоційне налаштування Вправа «Літери» (на підлозі розкидані літери, діти, прослухавши запитання , стають біля тої літери , з якої буде починатись їхня відповідь) - Мене сьогодні розбидив (розбудила) ? - Який у вас настрій? - Я бажаю своєму однокласнику чи однокласниці? - Сьогодні я хочу дізнатись про? - Я хочу, щоб ... - Я люблю … - Мені смакує їсти... - Мої улюблені квіти… Вправа «Коло дружніх відносин» -Аби гарний настрій мати, треба всім його бажати…(Передаємо подумки гарний настрій своїм однокласникам)
Повідомлення теми і мети уроку Спробуйте передбачити, що нового, цікавого й корисного ми з вами дізнаємося? Метод «Дерево передбачень» Продовжуємо свою подорож разом із жевжиками, які пропонують нам помандрувати у чарівний світ квітів. Під час нашої мандрівки ми пригадаємо, що знаємо про квіти. А також проведемо цікаве дослідження “Чарівні квіти”.
Робота за коміксом (під. ст.96-97) Що захотіла дівчинка подарувати мамі на день народження? Яку ідею запропонував їй хлопчик? Чи вдалося їй перефарбувати квітку? Як ви думаєте, чому? Чи знайшли діти вихід із ситуації, яка склалася? Що їм стало у пригоді? Звідки вони дізналися про інший спосіб? Чи можна довіряти цій інформації? Чому пелюстки квітів змінюють колір? Вода потрапляє в рослину з ґрунту через кореневі волосинки та молоді частини кореня, і, рухаючись судинами, дістається всіх органів рослини. Разом із водою рослина отримує й усі мінеральні речовини. Квіти, які ми використаємо в дослідженні, позбавлені кореневої системи. Проте рослина не втратила можливості поглинати підфарбовану рідину.
Використані матеріали: Я досліджую світ : підручник для 3 кл. закл. загал. серед. освіти ( у 2-х ч.) :Ч. 1/ Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук. – Харків: Вид-во «Ранок», 2020. Ресурси Інтернету: http://korusno-znatu.in.ua/inshe/zagadky/zagadky https://www.google.com/search?rlz= https://vseosvita.ua/library/embed/00158h-462a.docx.html https://ppt-online.org/107841