Чарівні перетворення.

Про матеріал
В презентації використано методи та вправи , які дають можливість учням обговорювати зміст і форму простого медіатексту (комікс), проводити дослідження за природним явищем (зміною кольору квітки, яка заздалегідь поміщена у розчині синього барвника), описувати його перебіг. Учні об’єднуються з іншими дітьми у групи для спільної діяльності, вчаться висловлювати та аргументувати власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень, вступають і підтримують діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями. Діти вчаться систематизувати та узагальнювати необхідну інформацію, наводити аргументи на захист власної думки. Презентують свою роботу, представляють результат власної творчої діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Я досліджую світ 3 клас Підготувала Тетяна ЦЮЦИК Досліджуємо разом. Чарівні квіти.

Номер слайду 2

Мета: . - закріпити знання про рослини; - закріпити поняття “будова рослини”, “органи рослини”; - активний словник відповідно до теми; - вчити розрізняти факти й вимисли; - активізувати пізнавальну діяльність дітей; - розвивати самостійне мислення, вміння досліджувати, уяву, доказове та зв’язне мовлення, пам’ять, увагу, дрібну моторику, критичне мислення, навички вільного спілкування; -виховувати естетичний смак.

Номер слайду 3

Очікувані результати навчання - обговорює зміст і форму простого медіатексту (комікс), виявляє очивидні ідеї у ньому - проводить дослідження за природним об’єктом/явищем, описує його перебіг -дитина звертається та вітається, дотримуючись норм мовленнєвого етикету, використовує ввічливі слова; -об’єднується з іншими дітьми у групу, в пари для спільної діяльності; -висловлює та аргументує власну думку, поважаючи позицію інших і дослухаючись до спільних рішень; -вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями; -зіставляє почуте з власним досвідом; -систематизує та узагальнює необхідну інформацію; -наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами; -презентує свою роботу; -представляє результат власної творчої діяльності.

Номер слайду 4

Обладнання підручник О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко “Я досліджую світ” 3 клас (частина 1); робочий зошит № 1 “Я досліджую світ; роздруківки “Пазли”, “Істинне-хибне”, “Будова рослини”, «Розкодуй», «Дерево передбачень», роздруківка вправи Кластер «Рослини» ; колаж «Чарівні перетворення»; матеріали та обладнання для дослідження.

Номер слайду 5

Емоційне налаштування Вправа «Літери» (на підлозі розкидані літери, діти, прослухавши запитання , стають біля тої літери , з якої буде починатись їхня відповідь) - Мене сьогодні розбидив (розбудила) ? - Який у вас настрій? - Я бажаю своєму однокласнику чи однокласниці? - Сьогодні я хочу дізнатись про? - Я хочу, щоб ... - Я люблю … - Мені смакує їсти... - Мої улюблені квіти… Вправа «Коло дружніх відносин» -Аби гарний настрій мати, треба всім його бажати…(Передаємо подумки гарний настрій своїм однокласникам)

Номер слайду 6

Вправа «Пазли» Складаємо пазли і об’єднуємося в групи та продовжуємо роботу над колажем «Чарівні перетворення», який ми заповнюємо впродовж вивчення теми.

Номер слайду 7

Повідомлення теми і мети уроку Спробуйте передбачити, що нового, цікавого й корисного ми з вами дізнаємося? Метод «Дерево передбачень» Продовжуємо свою подорож разом із жевжиками, які пропонують нам помандрувати у чарівний світ квітів. Під час нашої мандрівки ми пригадаємо, що знаємо про квіти. А також проведемо цікаве дослідження “Чарівні квіти”.

Номер слайду 8

Вправа «Розкодуй» І група 1б, 2б, 2в, 3г, 3а, 1в, 1г. ІІ група 3б, 2г, 1а, 3в, 3а. а б в г 1 і р н а 2 м о с в 3 и к т л

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Рослини – це жива природа розмножуються дихають ростуть живляться помирають

Номер слайду 11

світло тепло вода повітря поживні речовини Рослинам для життя потрібні

Номер слайду 12

Енергоджайзер

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Будова квіткової трав’янистої рослини корінь стебло листок квітка плід з насінням

Номер слайду 15

Корінь утримує рослину в ґрунті. Коренем рослина дихає, вбирає з ґрунту воду і поживні речовини.

Номер слайду 16

На стеблі розміщені листки, квіти, плоди з насінням. По стовбуру до орга- нів рослини надхо- дять вода, поживні речовини. Відкладаються запа- си поживних речо- вин.

Номер слайду 17

За допомогою листків рослина живиться. У листка під дією світла з вуглекислого газу і води утворюються поживні речовини, якими живиться рослина. При цьому рослина виділяє кисень. Частина поживних речовин відкладається у органах рослини, а потім їх вживають люди і тварини.

Номер слайду 18

На місці квітки утворюється плід з насінням.

Номер слайду 19

Різноманітність плодів

Номер слайду 20

Пригадайте будову рослин. Підпишіть органи рослини

Номер слайду 21

Де утворюються насіння? Що знаходиться всередині кожного плоду?

Номер слайду 22

Гра «Істинне-хибне»

Номер слайду 23

Кластер Рослина

Номер слайду 24

Кластер Рослина плід Стебло Квітка Корінь Листок

Номер слайду 25

Робота за коміксом (під. ст.96-97) Що захотіла дівчинка подарувати мамі на день народження? Яку ідею запропонував їй хлопчик? Чи вдалося їй перефарбувати квітку? Як ви думаєте, чому? Чи знайшли діти вихід із ситуації, яка склалася? Що їм стало у пригоді? Звідки вони дізналися про інший спосіб? Чи можна довіряти цій інформації? Чому пелюстки квітів змінюють колір? Вода потрапляє в рослину з ґрунту через кореневі волосинки та молоді частини кореня, і, рухаючись судинами, дістається всіх органів рослини. Разом із водою рослина отримує й усі мінеральні речовини. Квіти, які ми використаємо в дослідженні, позбавлені кореневої системи. Проте рослина не втратила можливості поглинати підфарбовану рідину.

Номер слайду 26

Пальчикова розминка Доброго ранку , сонце привітне! Доброго ранку, небо блакитне! Доброго ранку, у небі пташки! Доброго ранку, тобі і мені! Розбіглися наші пальчики, хочуть знову привітатися…

Номер слайду 27

Чарівні перетворення пакетів для сміття на квіти

Номер слайду 28

Рефлексія Я не знав, не знала, що….. Сьогодні я довідався, довідалась …..

Номер слайду 29

Молодці!

Номер слайду 30

Використані матеріали: Я досліджую світ : підручник для 3 кл. закл. загал. серед. освіти ( у 2-х ч.) :Ч. 1/ Н.М. Бібік, Г.П. Бондарчук. – Харків: Вид-во «Ранок», 2020. Ресурси Інтернету: http://korusno-znatu.in.ua/inshe/zagadky/zagadky https://www.google.com/search?rlz= https://vseosvita.ua/library/embed/00158h-462a.docx.html https://ppt-online.org/107841

ppt
Додав(-ла)
Цюцик Тетяна
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Презентації
НУШ
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку