Цікаві ідеї використання пісень на уроках англ.мови в початковій школі.

Про матеріал
Жоден урок англійської мови не проходить без пісень, особливо в молодшій школі. Учні завжди залюбки слухають пісні англійською мовою, співають, виконують завдання під час прослуховування. Вчитель завжди в пошуку нових та незвичайних ідей для проведення уроків. Я рада поділитися з Вами ідеями , як урізноманітнити завдання після прослуховування пісні.
Перегляд файлу

8 цікавих ідей для використання пісень на уроках англійської мови

 

Жоден урок англійської мови не проходить без пісень, особливо в молодшій школі. Учні завжди залюбки слухають пісні англійською мовою, співають, виконують завдання під час прослуховування. Вчитель завжди в пошуку нових та незвичайних ідей для проведення уроків. Ми раді поділитися з Вами ідеями як урізноманітнити завдання, після прослуховування пісні.

“Sing Together”

Виберіть знайому учням пісню з попередніх уроків. Напишіть назву пісні на дошці, якщо діти не пам’ятають слова пісні, напишіть слова на дошці. Проспівайте пісню з учнями звертаючи увагу на вимову слів. Учні можуть проспівати пісню пошепки, тихо або голосно. Учні заплющують очі, вчитель видаляє вибірково слова пісні. Вчитель дає вказівку учням розплющити очі, діти намагаються пригадати видалені слова. Кожен учень по черзі підходить до дошки, заповнює пропуск і всі разом співають пісню.

“Sing in Silence”

Виберіть просту та знайому учням пісню. Вчитель ділить учнів на 2 групи. Учні починають співати пісню. Коли вчитель піднімає руку, перша група починає співати пісню вголос, в той час як друга група слідкує за словами пісні. Вчитель опускає руку учні другої групи продовжують співати. Коли вчитель говорить Sing together учні починають співати разом.

 

“Find the rhymes”

Учні співають пісню Friends Module 4a Smart Junior 2 for Ukraine. Під час другого прослуховування пісні учні мають знайти слова, що римуються в пісні, наприклад: balls-dolls, toys-boys і т.д.. Вчитель перевіряє слова,що римуються разом з учнями.

 

“One, Two, Three –sing!”

Учні слухають пісню і рахують тваринок, пісня Animals Module 5a Smart Junior 2 for Ukraine. Вчитель ділить учнів на 3 групи. Перша група співає куплет про мавпочок, друга група співає куплет про папуг, а третя група співає куплет про бегемотиків. Вчитель може змінити завдання, третя група співає куплет про мавпочок, друга група співає куплет про бегемотиків, а перша група про папуг.

 

“I like chicken, I like rice.”

Учні співають пісню What’s your favourite food? Module 7a Smart Junior 2 for Ukraine. Вчитель роздає флеш картки учням з теми Їжа та напої і вмикає музику. Кожен учень співає пісню підставляючи улюблену страв, наприклад I like chicken і піднімає флеш картку вверх.

 

“Creative juices”

Вчитель групує дітей у пари. Всі разом прослуховують пісню. Вчитель з учнями робить аналіз одного з куплетів пісні: скільки слів в куплеті, які слова зустрічаються, які слова є основними. Після цього вчитель дає завдання учням: в групах скласти ще один куплет пісні. Учні зачитують та співають свої куплети у парах та всім класом.

 

“Do you follow the song?”

Вчитель заздалегідь готує декілька комплектів смужок з рядками слів вже знайомої учням пісні. Діти у парах складають рядки пісні в правильному порядку. Учні разом співають пісню та перевіряють, чи правильно вони виконали завдання.

 

“Stand in line”

Вчитель заздалегідь готує один комплект смужок з рядками слів вже знайомої учням пісні. Залежно від кількості дітей в класі вчитель дає одному чи декільком дітям одну смужку. Діти мають вишикуватись в правильному порядку, щоб склалась пісня. Учні разом співають пісню та перевіряють, чи правильно вони виконали завдання.

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
1 березня
Переглядів
387
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку