Конспект Моє обличчя

Про матеріал
Тема уроку: Моє обличчя Мета уроку: поглиблювати знання учнів про необхідність англійської мови; удосконалювати техніку читання, розвивати навички письма, ознайомити учнів із граматичним явищем «has got»; розвивати культуру спілкування, самоконтроль у праці розвивати усне мовлення учнів; прищеплювати любов до праці, виховувати дружність, акуратність. Обладнання: підручник, словник, класна дошка, наочний матеріал.
Перегляд файлу

       Тема уроку: Моє обличчя
       Мета уроку: поглиблювати знання учнів про необхідність англійської мови; удосконалювати техніку читання, розвивати навички письма, ознайомити учнів із граматичним явищем «has got»;  розвивати культуру спілкування, самоконтроль у праці розвивати усне мовлення учнів;  прищеплювати любов до праці, виховувати дружність, акуратність. 
      Обладнання: підручник, словник, класна дошка, наочний матеріал. 

План уроку

     І. Початок уроку 
1) Організаційна частина 
2) Фонетична розминка 
    II. Основна частина уроку 
1. Подача нових лексичних одиниць 
2. Розвиток навичок письма 
3. Розвиток навичок читання 
4. Подача нового граматичного матеріалу 
5. Фізкультхвилинка.

6. Тренування у мовленні 
    ІІІ. Заключна частина уроку 
1. Підбиття підсумків уроку 
2. Повідомлення домашнього завдання. Виставлення оцінок. 

Хід уроку

І. Початок уроку 
1) організаційна частина 
Т: Stand up, please. Today we have many guests. Let's greet them. Сьогодні до нас завітало багато гостей. Давайте привітаємося з ними. 
Ch: Good morning! 
T: Sit down, please. Але до нас сьогодні хочуть завітати ще й казкові герої, але вони загубилися на зупинках по яких ми подорожуватимемо і будемо їм допомагати вчити нові слова, писати їх, навчимо їх описувати зовнішність, а також будемо виховувати дружність. Do you want to have new friends? Чи хочете ви мати нових друзів? Then start our trip. 
2.фонетична розминка 
T: Now we stop at the "Phonetic Station". We can meet Byratino there. Ми зупинились на «Фонетичній станції» і тут ми можемо зустріти Буратіно. Він знайшов листа і в ньому потрібно знайти слова із звуком [m], а він не вміє. Let's help him.OK? 
Ch: OK. 
T: Well.Тоді почувши слово із звуком [m] сплесніть в долоні.Аге you ready? Ви готові? 
Ch: Yes, of course. 
T: Hello, family, dog, book, mummy, black, milk, mouse, cat, my, small, frog, fish, grandmother, ten, chimp, swim, horse. 
T: Very good. Now repeat after me words with a sound [m]. Family, mummy, milk, mouse, my, small, grandmother, chimp, swim. 
T: Take our new friend and continue our trip. Беремо нашого нового друга і продовжуємо нашу подорож. 
II. Основна частина уроку 
1. Подача нових лексичних одиниць 
Т: Now we are at the "Station of New Words". We should help Fox to learn few new words.3apaз ми на «Станції нових слів» і ми повинні допомогти Лисичці вивчити декілька нових слів. 


[feis] 
[ai] 
[іǝ] 
[nouz] 
[priti] 
Face 
Eye 
Ear 
Nose 
Pretty 


Т: Look at the blackboard. You can see a boy there. What is this? Що це? (Вчитель показує обличчя, ніс, око і вухо, діти називають по-українськи, а вчитель говорить 
по-англійськи). Т: This boy is pretty. Цей хлопчик гарненький. 


Обличчя 
око 
вухо 
ніс 
гарненький


Т: Repeat after me, please. 
T: What does it mean "face"? 
Ch: Обличчя. 
T: How for English «вухо»? 
Ch: Ear. 
T: What does it mean "pretty"? 
Ch: Гарненький. 
T: How for English «око»? 
Ch: Eye. 
T: What does it mean "nose"? 
Ch: Hic. 
T: Great job. Take our friend and go on. Забираємо свого друга і їдемо дальше.


2.розвиток навичок письма 
Т: We come to the "Station of Writing".Mи прибули на «Станцію письма». На ній нам треба допомогти Мудрій Сові записати їх у словничок. 
Т: Open, please, your vocabulary and write down these words. 
T: So, we have a new friend. 
3. розвиток навичок читання 
Т: And now we arrive to the "Station of Reading". There we can meet Carlson and he should to read a few sentences. Let's help him.А зараз ми прибули на «Станцію читання». Тут ми можемо зустріти Карлсона і він повинен прочитати декілька речень. Давайте допоможемо йому. ОК? 
Ch: OK. 
Т: Open, please, your books at page 102 and look at this рісture.Відкрийте свої книжечки на 102 сторінці і погляньте на цю картинку. What can you see there? Що ви можете на ній побачити? 
Т: Well, who want to read the first? Хто хоче читати першим? Т: Start, please. 
Do you like my doll? 
Yes, I do. Your doll is pretty. 
Look, it has got a small nose. 
Yes, it has got a small nose and small ears. It has got big blue eyes. 
T: Very nice. We help Carlson and he may go with us. Mи допомогли Карлсону І він може поїхати з нами. 
4. подача нового граматичного матеріалу 
Т: The next station is the "Grammatical Station". Наступна «Граматична Станція». Тут загубився маленький Гномик, бо він не вміє описати свою зовнішність. Для цього нам треба використати дієслово «мати».How for English «мати»? 
Ch: Have got. 
T: «Have got» ми кажемо, коли хочемо сказати, що я щось маю, а якщо ми кажемо, що він, вона або воно щось має, то нам потрібно «have got» замінити на «has got». 
Т: How to say "Я маю маленький ніс»? 
Ch: I have got a small nose. 
Т: Good. А як же тоді сказати «Він має маленький ніс»? 
Ch: Не has got a small nose. 
Т: Нарешті ми можемо описати зовнішність Гномика і ми можемо відвести його до батьків. 
пауза для релаксації 
Т: OK. Now we are at the "Relaxation Station".Тепер ми зупинимось на «Станції відпочинку». Do you like to relax? Чи любите ви відпочивати? Ch: Yes, of course. 
T: Клоун хотів відпочити, але він не може вивчити фізкультхвилинку. Давайте покажемо як ми вміємо відпочивати. 


Stand up, 
Hands up, 
Hands down, 
Sit down! 
Hands to your sides, 
Bend left, 
Bend right! 
Hands on the hips, 
One, two, three hop! 
One, two, three stop! 
Clap your hands and then sit down!


T: Great job. Take our friend and go on. Забираємо свого друга і їдемо дальше. 
6. тренування у мовленні 
Т: We arrive to the "Station of Speaking". Ми прибули на «Станцію говоріння» і тут нашої допомоги потребує Незнайко, бо він ще досі не вміє описувати зовнішність. Maybe we help him? Можливо ми йому допоможемо 
Т: What can you see at the picture 1?
ІІІ. Заключна частина уроку 
1. підбиття підсумків уроку 
Т: We finish our trip at the "Poem Station" Ми закінчимо нашу подорож на «Поетичній станції» і останнім нашим другом буде Солом'яний бичок.


My doll is so pretty! 
Her eyes are so blue, 
Her cheeks are so rosy, 
Her dress is so new! 


T: Very good job. We have got friends. They are very happy. Thank you 
2. повідомлення домашнього завдання. Виставлення оцінок. 

Т: На домашнє завдання вам потрібно повторити слова та віршик на сторінці 103. Thank you very much. Good byе

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
3 березня 2019
Переглядів
1336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку