Про матеріал
Ознайомлення з новою літерою розвиває у дітей мислення і мовлення одночасно. Для більшості дітей букви — це малюнки. І кожний малюнок щось нагадує.
Враховуючи цю тезу, літера по¬дається з малюнками та віршами. Форму букв подано пунктирною лінією. Обводячи літеру, діти вивчають написання кожної з них.
При цьому буква осмислюється і швидше запам'ятовується.
Творче завдання «Встав літеру» (робота з деформованим віршованим текстом) надає можливість закріпити написання друкова¬них літер, розвиває вміння визначити вивчену літеру в словах. Проведення даного виду роботи дає можливість закріпити не тільки вміння друкувати літери, а й знання вживання великої літери у власних назвах та на початку речення. При цьому, даний вид роботи дає можливість диференціювати завдання. Наприклад: учні, що вміють читати , отримують завдання вставити літеру та прочитати вірш самостійно. Учні, які ще не читають самі, вставити пропущену літеру