6 травня о 18:00Вебінар: Література: секрети організації ефективних підсумкових уроків вивчення творчості письменника

Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

Про матеріал
Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови. Мета: навчальна: ознайомити учнів із циклічними процесами, поняттям цикл; навчити виконувати, створювати та записувати алгоритми з циклами;
Перегляд файлу

УРОК

Тема: Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови.

Мета: навчальна: ознайомити учнів із циклічними процесами, поняттям цикл; навчити виконувати, створювати та записувати алгоритми з циклами;

  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, презентація.

Програмне забезпечення: середовище електронного виконавця Скретч, браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання;
  • перевірка присутніх;
  • перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Логічна розминка.
  • Заповніть клітинки числами від 1 до 9 так, щоб сума чисел у двох сусідніх клітинках дорівнювала числу в півколі, яке прилягає до цих двох клітинок.

Підказка: з'ясуйте, у яких клітинках не може розташовуватись число 9.

  • Допоможи Данилку впоратися з головоломкою. Упиши в порожні клітинки квадратів такі числа або знаки, щоб утворились істинні рівності.

        

  1. Згадаємо:
  •   Що таке алгоритм?
  •   Якими способами можна представити алгоритму?
  •   Які бувають висловлення?
  •   Які висловлювання називаються логічне слідування?
  •   Які алгоритми називаються з розгалуженням?

ІІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

Допоможіть роботу-лісовику зібрати всі гриби на галявині.

  • Ви помітили, що дії повторюються?

     IV. Повідомлення теми і мети уроку.

Отже сьогодні ви:

  • з'ясуєте, що таке цикл;
  • дізнаєтесь про алгоритми з повторенням;
  • навчитеся створювати  і  виконувати  алгоритми з повторенням у середовищі Скретч

V. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

Повертаємось до нашого робота-лісовика, скажіть які дії повторюються?

Ось, як виглядає графічне зображення алгоритму.

Фрагмент алгоритму, який може виконуватись більше ніж одного разу, називається циклом.

Процеси, які неодноразово повторюються, називають циклічними.

Напевно, ви уявляєте, що таке повторення. Наприклад, повторення можна побачити в орнаментах на писанках, вишиванках, рушниках, посуді тощо.

Ми спостерігаємо повторення у природі: змінюються день і ніч, пори року, опадає і знову розпускається листя.

У повсякденному житті ви теж стаєте учасниками циклічних процесів: щодня просинаєтеся, вмиваєтеся, снідаєте; кожного будня йдете до школи; щозими святкуєте Новий рік; щоліта відпочиваєте.

Циклічні процеси відбуваються й у житті дорослих людей. На виробництві багато приладів виготовляються на конвеєрі, за яким кожний робітник виконує одні й ті самі дії, наприклад, закріплює ручки керування в корпусі приладу.

У середовищі Скретч алгоритм із безперервним повторенням можна реалізувати за допомогою команди Завжди з групи Керувати.

Для створення циклів з лічильником у середовищі Скретч використовують команду Повторити, у якій параметром є найбільше з можливих значень лічильника циклу, що змінюються від 1 з кроком 1.

 

VІ. Фізкультхвилинка

VІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь

А в грі Лабіринт на сайті:  https://studio.code.org/hoc/6

щоб привести  виконавця Пташку до Зеленої свинки

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

2)Інструктаж учителя.

  • Скориставшись костюмами Рудого кота у вигляді літер англійського алфавіту, скласти скрипт, що покаже на сцені весь англійський алфавіт літеру за літерой.

3) Вправи для очей.

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

  • Які процеси називаються циклічними?
  • Що називається циклом?
  • Яку команду ми обираємо в середовищі Скретч для безперервного повторення?
docx
Додано
3 червня 2020
Переглядів
460
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку