Цикли з передумовою. 5 клас. Для тих хто працює у Scratch 3.За підручником авторського колективу Ривкінд Й. А., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В.В.
Цикли з передумовою5 клас. Для тих хто працює у Scratch 3 За підручником авторського колективу Ривкінд Й. А., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.
Номер слайду 2
Працюємо з комп’ютером 1. Відкрийте середовище Scratch. 2. Розмістіть Рудого кота всередині Сцени. 3. Розмістіть на Панелі скриптів команди, наведені на слідуючому слайді. 4. Виконайте проект.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
6. Запишіть у зошит, які дії виконує виконавець. 7. Натисніть клавішу Пропуск. Запишіть у зошит, що після цього відбулося з виконавцем і чому. 8. Замініть у команді циклу з передумовою клавішу Пропуск на клавішу стрілка вгору.
Номер слайду 5
Номер слайду 6
9. Додайте до даного алгоритму команди, щоб виконавець рухався у вертикальному напрямку, поки не буде натиснуто клавішу стрілка праворуч (мал. 4.58). 10. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем вправа п_4_6_1.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
11. Використайте команду циклу завжди, щоб виконавець рухався то в горизонтальному напрямку, то у вертикальному, поки не буде натиснуто кнопку Зупинити (мал. 4.59). 12. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем вправа п_4_6_2. 13. Закрийте вікно середовища Scratch.