Цикли з передумовою. 5 клас. Для тих хто працює у Scratch 3

Про матеріал
Цикли з передумовою. 5 клас. Для тих хто працює у Scratch 3.За підручником авторського колективу Ривкінд Й. А., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В.В.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цикли з передумовою5 клас. Для тих хто працює у Scratch 3 За підручником авторського колективу Ривкінд Й. А., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.

Номер слайду 2

Працюємо з комп’ютером 1. Відкрийте середовище Scratch. 2. Розмістіть Рудого кота всередині Сцени. 3. Розмістіть на Панелі скриптів команди, наведені на слідуючому слайді. 4. Виконайте проект.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

6. Запишіть у зошит, які дії виконує виконавець. 7. Натисніть клавішу Пропуск. Запишіть у зошит, що після цього відбулося з виконавцем і чому. 8. Замініть у команді циклу з передумовою клавішу Пропуск на клавішу стрілка вгору.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

9. Додайте до даного алгоритму команди, щоб виконавець рухався у вертикальному напрямку, поки не буде натиснуто клавішу стрілка праворуч (мал. 4.58). 10. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем вправа п_4_6_1.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

11. Використайте команду циклу завжди, щоб виконавець рухався то в горизонтальному напрямку, то у вертикальному, поки не буде натиснуто кнопку Зупинити (мал. 4.59). 12. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем вправа п_4_6_2. 13. Закрийте вікно середовища Scratch.

Номер слайду 9

pptx
Додав(-ла)
drivko stepan
Додано
13 квітня 2022
Переглядів
874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку