20 травня о 18:00Вебінар: Можливості сервісів Canva та Liveworksheets для створення інтерактивних навчальних матеріалів

Даний матеріал єпідсумком з вивчення теми Past Simple Tense.В конспекті розміщено різні ігрові аспекти при вивченні Past Simple Tense.Конспект уроку складений відповідно до чинних

Про матеріал
Даний матеріал єпідсумком з вивчення теми Past Simple Tense.В конспекті розміщено різні ігрові аспекти при вивченні Past Simple Tense.Конспект уроку складений відповідно до чинних вимог програми та підручника
Перегляд файлу

Вітковицький ліцей Березнівської міської ради Рівненського району

 

 

 

 

 

Конспект уроку

з англійської мови для 4-х класів на тему:

Урок-конференція

«Що я знаю про Past Simple Tense?»

https://www.sites.google.com/site/kruake2018/_/rsrc/1532058501876/home/englishiseverywhere.png

 

 

 

 

 

 

 

2021 н.р.

 

Тема: Відпочинок і захоплення

Підтема: «Урок-конференція «Що я знаю про Past Simple Tense?»

Мета:

Практична: повторити  та систематизувати вивчений матеріал; практикувати учнів у читанні, діалогічному та монологічному мовленні;

Освітня:  удосконалювати вимову англійських звуків та слів;

Розвиваюча: розвивати вміння аудіювання та письма.

Виховна: виховувати пізнавальний інтерес до англійської мови; виховувати вміння працювати в групах.

Обладнання: підручник, робочий зошит, аудіо супровід до підручника, картки для завдань, наочні посібники

Зміст уроку:

І. Початок уроку. Організація класу.

1.Привітання з учнями

-Stand up please!

- Good morning my dear!

-Good morning to you!

- Good morning! - Good morning!

-I am glad to see you!

-Sit down!

2.Створення робочої атмосфери

- Lets start our lesson!  Take all that you need for lesson on the desk and be very attentive!

-I prepare for each of you 2 flowers- red and blue colour. I give it for everyone.

ІІ. Введення в іншомовну сферу

  1. Фонетична розминка
  • ОК.Look at the TV please. Lets read some words. Be attentive!
  1. Мовленнєва розминка

-Good job! Look. I have some basket with fruits. But we have some question on them. Answer the question please!

  • What is  your name?
  • Where you from?
  • How old are you?
  • What is your hobby?
  • How are you?
  • What is the weather like today?
  • What is your favorite color?
  • What is your favorite cartoon?
  • Who is on duty today?
  • Who is absent today?
  1. Перевірка домашнього завдання

-What is your home work for today?

- Lets check your homework!

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1.Повідомлення теми та мети уроку.

Сьогодні на уроці ми з вами підведемо підсумок у нашому вивчення граматики, повторимо вивчені слова та фрази пограємо в цікаві ігри та попрацюємо в групах.

2.Активізація вивченої лексики.

2.1.Гра «Впізнай хобі»

-Lets remember words that we studied last lesson. Look in this box I have some thing, that describe hobbies. You must name this hobby!

(М’яч, мікрофон, черпак, нитки,  літак, квіти, фарби, книга, навушники, фотоапарат)

2.2.Гра «Пантоміма»

-Good job! But don’t stop! Lets play! I mix my card and you must show us this word without the sounds.


  • To play hockey
  • To ski
  • To sledge
  • To skate
  • To make snowman
  • To boat
  • To sunbathe
  • To go fishing
  • To play  football
  • To play throw  snowballs

3.Повторення вивченого матеріалу.

3.1.Казка про королівство минулого часу

      В одному королівстві Граматики жило багато  різних героїв. Найголовнішим серед них був минулий час - Past Simple Tense.Було в нього два сини –was та were. Was любив  бути сам і гуляв лише там, де не було дуже людно. Were –навпаки любив гуляти з друзями.

         В цьому королівстві жило багато магічних істот –фей, ельфів, чаклунів та чаклунок. Жили тут і неправильні та правильні дієслова. Правильні дієслова надсилали до палацу короля- подарунки і додавали туди  ed -, а неправильні надсилали отруйне зілля. 

           Та в кожного короля є свій вірний лицар- охоронець. В нашого короля – це допоміжне дієслово - DID зі своєю подружкою NOT.

-Скажіть будь ласка:

  • Як перекладається Past Simple Tense?
  • Які слова-супутники вказують на минулий час?
  • Які дві форми в минулому має дієслово. To be.?
  • Які види дієслів в минулому часі вам відомі?
  • Як утворити питальні та заперечні речення в минулому часі?

3.2.Гра «Граматичний баскетбол»

-Do you like play basketball?

Good. Lets play grammar basketball. I have 2 baskets and some balls with sentences. We must choose basket for every balls.

3.3.Гра «Чаювання з другом»

-На вулиці ніжна  зимова прохолода. Саме час зігрітися чашкою запашного чаю.  Зараз ми дізнаємося з ким ви поп’єте чаю після сьогоднішнього уроку. Кожен з вас отримає чашку з дієсловами в теперішньому та минулому часі. Вам потрібно знайти пари дієслів. Наприклад: help-helped.

4. Розвиток навичок письма.

-Молодці! Зараз відкрийте ваші зошити і запишіть будь ласка сьогоднішню дату та класну роботу. Попрацюймо письмово: на картках, які ви отримаєте вам слід виконати 2 завдання у зошитах.

-Перше завдання – записати дієслова із закінченням -ed (Past Simple)

 

work → ___________________

play → ___________________

help → ___________________

open → ___________________

walk → ___________________

-Друге завдання- поставити дієслова в форму Past Simple і записати речення.

1. She … (cook) supper last evening.

2. We … (get up) at 7 o’clock yesterday.

3. Susan … (clean) her room yesterday.

4. They … (help) their friends last Saturday.

5. Children … (have) much homework yesterday.

5.Робота в групах

-Good job! Lets work in 2 groups. I have 2 envelops for everyone groups. You must match the pronouns and verb. Be very  attentive!

5.1. Фізкульхвилинка

- It is  time to rest. Lets have rest

-Stand up please! You are …….

  • Reading a book now
  • Cooking now
  • Playing the guitar now
  • Taking photos now
  • Painting now
  • Playing computer games now
  • Listening to music now
  • Playing football now

- Ok. Sit  down!

6.Робота з таблицею.

-Зараз потрібно попрацювати з таблицею. В ній є порожні віконечка в 1 або 2 колонці. Тобто 1-ша колонка- це теперішній час, а 2-га колонка – минулий час. Нам необхідно заповнити ці пропуски. Для цього застосуйте свої таблиці-закладки неправильних дієслів.

7.Розвиток навичок говоріння та

Гра «Світлофор»

  •  
  • Look at the blackboard   please. What do you see? Yes, you right. It is traffic light! We have 3 colours  -red,yellow, green.  If I will show sentences from red part-you must say negative form, yellow part- question, green- Past Simple Tense.
  • Are you ready? OK, lets start our game.

8.Розвиток навичок говоріння та читання

(Робота над тексом: читання та переклад)

ІУ. Заключна частина. Підбиття підсумків уроку

  1. Гра «Правда чи Неправда»
  • I propose play one game “True or false”. You must  correct some fact.
  • Are you ready? Lets  work!
  1. Рефлексія

-Молодці! Ми впоралися із всіма завданнями, які стояли перед  нами.  На початку уроку всі ви отримали квіти 2 кольорів- червоного та блакитного.

-Погляньте на дошку.  На ній ви бачите порожню вазу. Зараз ми з вами створимо «Букет настрою»: якщо все на уроці було цікаве та зрозуміле – прикріпіть у вазу блакитну квітку, якщо у вас виникли питання – прикріпіть червону квітку.

3. Домашнє завдання

- Open you daybooks please and write you homework for next lesson – repeated all words and grammar.

- Our lesson is over. See you next time.

- Goodbye!

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Павліченко О.М., Доценко І.В., Євчук О.В.)
Додано
19 березня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку