Вітковицький ліцей Березнівської міської ради Рівненського району
Урок-конференція
«Що я знаю про Past Simple Tense?»
2021 н.р.
Тема: Відпочинок і захоплення
Підтема: «Урок-конференція «Що я знаю про Past Simple Tense?»
Мета:
Практична: повторити та систематизувати вивчений матеріал; практикувати учнів у читанні, діалогічному та монологічному мовленні;
Освітня: удосконалювати вимову англійських звуків та слів;
Розвиваюча: розвивати вміння аудіювання та письма.
Виховна: виховувати пізнавальний інтерес до англійської мови; виховувати вміння працювати в групах.
Обладнання: підручник, робочий зошит, аудіо супровід до підручника, картки для завдань, наочні посібники
Зміст уроку:
І. Початок уроку. Організація класу.
1.Привітання з учнями
-Stand up please!
- Good morning my dear!
-Good morning to you!
- Good morning! - Good morning!
-I am glad to see you!
-Sit down!
2.Створення робочої атмосфери
- Lets start our lesson! Take all that you need for lesson on the desk and be very attentive!
-I prepare for each of you 2 flowers- red and blue colour. I give it for everyone.
ІІ. Введення в іншомовну сферу
-Good job! Look. I have some basket with fruits. But we have some question on them. Answer the question please!
-What is your home work for today?
- Lets check your homework!
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
1.Повідомлення теми та мети уроку.
Сьогодні на уроці ми з вами підведемо підсумок у нашому вивчення граматики, повторимо вивчені слова та фрази пограємо в цікаві ігри та попрацюємо в групах.
2.Активізація вивченої лексики.
2.1.Гра «Впізнай хобі»
-Lets remember words that we studied last lesson. Look in this box I have some thing, that describe hobbies. You must name this hobby!
(М’яч, мікрофон, черпак, нитки, літак, квіти, фарби, книга, навушники, фотоапарат)
2.2.Гра «Пантоміма»
-Good job! But don’t stop! Lets play! I mix my card and you must show us this word without the sounds.
3.Повторення вивченого матеріалу.
3.1.Казка про королівство минулого часу
В одному королівстві Граматики жило багато різних героїв. Найголовнішим серед них був минулий час - Past Simple Tense.Було в нього два сини –was та were. Was любив бути сам і гуляв лише там, де не було дуже людно. Were –навпаки любив гуляти з друзями.
В цьому королівстві жило багато магічних істот –фей, ельфів, чаклунів та чаклунок. Жили тут і неправильні та правильні дієслова. Правильні дієслова надсилали до палацу короля- подарунки і додавали туди ed -, а неправильні надсилали отруйне зілля.
Та в кожного короля є свій вірний лицар- охоронець. В нашого короля – це допоміжне дієслово - DID зі своєю подружкою NOT.
-Скажіть будь ласка:
3.2.Гра «Граматичний баскетбол»
-Do you like play basketball?
Good. Lets play grammar basketball. I have 2 baskets and some balls with sentences. We must choose basket for every balls.
3.3.Гра «Чаювання з другом»
-На вулиці ніжна зимова прохолода. Саме час зігрітися чашкою запашного чаю. Зараз ми дізнаємося з ким ви поп’єте чаю після сьогоднішнього уроку. Кожен з вас отримає чашку з дієсловами в теперішньому та минулому часі. Вам потрібно знайти пари дієслів. Наприклад: help-helped.
4. Розвиток навичок письма.
-Молодці! Зараз відкрийте ваші зошити і запишіть будь ласка сьогоднішню дату та класну роботу. Попрацюймо письмово: на картках, які ви отримаєте вам слід виконати 2 завдання у зошитах.
-Перше завдання – записати дієслова із закінченням -ed (Past Simple)
work → ___________________
play → ___________________
help → ___________________
open → ___________________
walk → ___________________
-Друге завдання- поставити дієслова в форму Past Simple і записати речення.
1. She … (cook) supper last evening.
2. We … (get up) at 7 o’clock yesterday.
3. Susan … (clean) her room yesterday.
4. They … (help) their friends last Saturday.
5. Children … (have) much homework yesterday.
5.Робота в групах
-Good job! Lets work in 2 groups. I have 2 envelops for everyone groups. You must match the pronouns and verb. Be very attentive!
5.1. Фізкульхвилинка
- It is time to rest. Lets have rest
-Stand up please! You are …….
- Ok. Sit down!
6.Робота з таблицею.
-Зараз потрібно попрацювати з таблицею. В ній є порожні віконечка в 1 або 2 колонці. Тобто 1-ша колонка- це теперішній час, а 2-га колонка – минулий час. Нам необхідно заповнити ці пропуски. Для цього застосуйте свої таблиці-закладки неправильних дієслів.
7.Розвиток навичок говоріння та
Гра «Світлофор»
8.Розвиток навичок говоріння та читання
(Робота над тексом: читання та переклад)
ІУ. Заключна частина. Підбиття підсумків уроку
-Молодці! Ми впоралися із всіма завданнями, які стояли перед нами. На початку уроку всі ви отримали квіти 2 кольорів- червоного та блакитного.
-Погляньте на дошку. На ній ви бачите порожню вазу. Зараз ми з вами створимо «Букет настрою»: якщо все на уроці було цікаве та зрозуміле – прикріпіть у вазу блакитну квітку, якщо у вас виникли питання – прикріпіть червону квітку.
3. Домашнє завдання
- Open you daybooks please and write you homework for next lesson – repeated all words and grammar.
- Our lesson is over. See you next time.
- Goodbye!