"Давайте поговоримо про медіа"

Про матеріал
Тема: «Досліджуємо медіа» Мета: формування в учнів умінь аналізувати, інтерпретувати, критично оцінювати інформацію в медіа та використовувати її, вчити висловлювати свою думку; розвивати зв’язне мовлення учнів; розширювати їх світогляд; виховувати повагу один до одного.
Перегляд файлу

Тема: «Досліджуємо медіа»

Мета: формування в учнів умінь аналізувати, інтерпретувати, критично оцінювати інформацію в медіа та використовувати її, вчити висловлювати свою думку; розвивати зв’язне мовлення учнів; розширювати їх світогляд; виховувати повагу один до одного.

 

Обладнання:ТЗН, А3, презентація, відеоматеріали, фотоматеріали, кольорові олівці.

                                     Хід заняття

І.Вступна частина

1.Створення емоційного настрою

Дзвоник всім нам дав наказ:

До роботи швидше в клас!

Біля парти станем чемно –

Плине час хай недаремно.

Будемо уважні і старанні всі.

Сядемо рівненько на місця свої.

2.Представлення

Добрий день, мене звати Діана Сергіївна, сподіваюсь ми з вами спрацюємось.

 

3.Психологічний настрій на урок

Заплющіть оченятя, посміхніться. Уявіть, що ви – сонечко. Ви даруєте тепло всій землі, лісам, річкам, людям. Посміхніться, розплющіть оченята, і з цим теплом почнемо працювати.

 

4. Повідомлення теми

Ми живемо у час інформаційних технологій, у час коли нам надана велика кількість різноманітної інформації, запаси якої ми поповнюємо кожен день.

-Як ви отримуєте інформацію?

-Як ваші батьки дізнаються про те, що відбувається у світі?

-Як ми з вами дізнаємося яка буде погода завтра?

-Як ми з вами можемо подивитися улюблену передачу?

Отже, в цьому нам допомагає медіа.

(це канали та інструменти; їх використовують, щоб зберігати, передавати й подавати інформацію або дані)

ІІ.Основна частина

1.Екскурс у минуле

Медіа не завжди було таким, яке воно є зараз, воно пройшло великий шлях, щоб стати таким, яким ми його знаємо.

А історію його формування, ви дізнаєтесь з відео.

-Якими були засоби передачі інформації в минулому?

-Чи багато чого змінилось з тих часів?

2.Радіо

-У кого вдома є радіо?

-Ви ним користуєтесь ?

Радіо-це хороший помічник, але як ви могли помітити він починає втрачати свою популярність, через виникнення інших медіа-ресурсів.

Радіо –  це засіб масової інформації, призначений для широкої аудиторії, і саме завдяки йому не маючи інтернету багато людей могло дізнаватися корисну інформацію.

3.Телебачення

-Діти, а як часто ви дивитесь телевізор?

-Телебачення стало невід`ємною частиною нашого життя. А що ж таке телебачення?

Телебачення - це виробництво аудіовізуальних програм та передач або комплектування придбаних аудіовізуальних програм та передач і їх поширення незалежно від технічних засобів розповсюдження.

-Які ваші улюблені канали по телевізору?  

-А у батьків?

-А які програми вам подобаються?

-Наше телебачення має дуже багато каналів, а давайте перелічимо ті які ви знаєте.(стб, новий, піксель, малятко тв, мега і т.д.)

Гра « Найкращій канал»

-Є люди, які працюють на телебаченні, вони намагаються зробити так, щоб їх канал був найкращій, найцікавіший.

-І зараз ми пропонуємо вам відчути себе цими працівниками і розробити власний канал. Вам необхідно поділитись на три групи, вигадати назву вашого каналу, логотип та контент який він міститиме, після виконаної роботи презентувати. Всі знають що таке контент?( це будь-який вид інформації, який складає зміст інформаційного ресурсу: Текст, Зображення (графіка), Аудіо файли, Відео файли. В контексті веб-ресурсу, сайт є формою, яка наповнена змістом )

-Молодці,ви гарно попрацювати, прийшов час розім’ятись

Фізхвилинка  (відео)

4.Реклама

-Продовжимо, що часто перериває наші улюблені передачі під перегляду?(реклама) А для чого взагалі потрібна реклама? Чи корисна вона? Насправді реклама може буди як корисною, так і навпаки.

 Ми повинні навчитись її розрізняти.

5.Пошук прихованої реклами

-Зараз ми з вами повчимося шукати приховану рекламу на фото і відео.  (на прикладі мультфільму «Фіксики»)

-Молодці, тож ви зрозуміли як саме проявляється прихована реклама та як складно(легко) її помітити.

6..Інтернет

-Підніміть ручки хто з вас користується інтернетом?

Ми не можемо уявити своє повсякденне життя без інтернету, він став невід’ємною частиною нашого життя.

В інтернеті ми отримуємо величезну кількість інформації, але чи завжди ця інформація є правдивою?

Існує дуже багато фейкової, неправдивої інформації.

Дуже важливо вміти відрізняти правдиву інформацію від фейкової.

Зараз ми пропонуємо вашій увазі текст в якому є недостовірна інформація, ваше завдання її знайти і виправити.

7.Перевірка фейкової інформації

Увага на екран, я буду читати текст, а ви якщо помітите щось неправильне піднімайте ручки.

Тато Попелюшки одружився вдруге на жінці з двома котами. Вони так полюбили Попелюшку, що звалювали на неї купу роботи по дому. Король оголосив кіномарафон , і всі на нього поїхали. Мачуха не хотіла відпускати Попелюшку на бал, але хрещена наворожила дівчині 2 кілограми картоплі, туфлі, айфон, коней і свиней. На балу Попелюшка зустріла подружку і загубила телефон. Принц знайшов кохану, і вони пішли до школи.

 А як часто вам зустрічалися фейкові фото? Зараз ми вам будемо показувати фото, а ви підіймати руку і говорити це справжнє фото чи ні і чому.

ІІІ.Заключна частина

1.Гра «Пальчики»

На кожне твердження, з яким погоджуєтесь, розгинайте пальчики свого кулачка.

1.Сьогодні на уроці я був активним і старанним.

2. Мені було цікаво працювати на уроці.

3.Я дізнався щось нове для себе.

4. Вдома я розповім батькам про свої успіхи на уроці.

2.Підсумок

- Сьогодні ми з вами говорили про медіа і її важливість у нашому житті.Ось і підійшов до кінця наш виховний захід, ви всі дуже добре попрацювали, були активними, працьовитими, креативними на нашому занятті.

 

 

docx
Додано
13 січня 2021
Переглядів
312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку