Дефектологічне подання
На учня 2 класу
2021-2022 навчальний рік
Емоційно-вольова сфера. Контакт змістовний , встановлюється швидко. Позитивно налаштований до взаємодії, прикладає зусилля до співпраці. Працездатність не рівномірна протягом уроку, швидко втомлюється , втрачає зацікавленість та концентрацію уваги.
Мовленнєвий розвиток. Дитина контактна, відкрита до спілкування.Звернене мовлення розуміє, спілкується за допомогою коротких граматичних фраз. Лексико-граматичні категорії,фонетико-фонематичні процеси грубо порушені. Вимова звуків порушена (стигматизм свистячих та шиплячих звуків, ротацизм, ламдацизм, неоднорідні звукові заміни) Темп мовлення уповільнений , вимова слів складової структури грубо порушена. Активний словник сформований на недостатньому рівні.
Освітня діяльність.Темп діяльності уповільнений , нерівномірний. Присутній недостатній рівень концентрації уваги. Спосіб виконання на рівні зорового орієнтування. Самостійно завдання не виконує , тільки за допомогою вказівки вчителя. Соціально- побутові навички у просторі сформовані на початковому рівні. Розрізнює кольори, але плутає назви.
30.09.2021 р.
Вчитель – дефектолог Ольга МОРМЕЛЬ.
Дефектологічне подання
На ученицю 5 класу
2021-2022 навчальний рік
Емоційно-вольова сфера. Легко йде на встановлення контакту. Позитивно налаштована , на навчання. Працездатність рівномірна , темп діяльності знажений. Концентрація уваги знажена
Мовленнєвий розвиток.Звернене мовлення розуміє. Будова артикуляційного апарату без особливостей, рухомість збережена.Звуковимова має порушення (ламбдацизм).Фонематичні процеси сформовані недостатньо. Словник на побутовому рівні .Лексико-граматичні категорії порушені . Зв’язне мовлення сформовано на низькому рівні.
Освітня діяльність.Самостійно не працює, тільки за домопогою вчителя. Уявлення про навколишнє , просторова, часова та соціально-побутова орієнтація сформовані на недостатньому рівні.Навички письма сформовані частково (списує з друкованого прописними, пише під диктовку прості речення з орфографічними та специфічними помилками, самостійно писати не вміє). Не помічає власних помилок.Знає деякі букви , склади не зливає прочитане на слух розуміє частково. Числа диференціює у межах 10, арифметичні дії не виконує практичним способом за допомогою наочності , не вміє самостійно вирішувати прості задачі, здійснювати операції вимірювання , визначати час за годинником.
30.09.2021 р.
Вчитель – дефектолог Ольга МОРМЕЛЬ.
Дефектологічне подання
На ученицю 3-Б клас
2021-2022 навчальний рік
Емоційно-вольова сфера. Контакт встановлюється з дитиною легко. Дитина позитивна налаштована на навчання. Працездатність рівномірна, зберігається протягом усього уроку. Здатність до вольового зусилля в процесі формування. Свої дії та думки пояснює односкладно . Про допомогу сама не просить , сприймаю запропоновану неохоче , але після її отримання продуктивність зростає. Спостерігаються прояви інфантильної поведінки ( емоційна нестабільність, не приймає власне рішення, потребує постійної оцінки зі сторони дорослого)
Мовленнєвий розвиток.Спілкується за допомогою коротких фраз.Будова артикуляційного апарату без особливостей , рухомість збережена.Звуковимова порушена (пом’якшення сонорних, нестійкі заміни, пропуск та викривлення звуків. Фонематичні процеси сформовані недостатньо.
Освітня діяльність. Навчальна мотивація сформована недостатньо . Темп засвоєння навчального матеріалу низький. Не вміє раціонально використовувати допомогу і працювати самостійно.Уявлення про навколишнє, просторова , часова на соціально-побутова навички сформовані на низькому рівні. Навички письма сформовані частково (копіює літери за зразком, самостійно писати не вміє) Знає деякі букви , склади не зливає , прочитане не розуміє. Числа диференціює у межах 100, арифметичні дії виконує практичним способом з допомогою дорослого , не вміє самостійно вирішувати прості задачі, здійснювати операції вимірювання , визначити час за годинником.
30.09.2021 р.
Вчитель – дефектолог Ольга МОРМЕЛЬ.
Дефектологічне подання
На учня 6 класу
2021-2022 навчальний рік
Емоційно-вольова сфера. Дитина контактна. Спостерігається психомоторна розгальмованість. Відповідає на запитання ,не потребує допоміжних питань.Здатний до вольового зусилля .Темп роботи рівномірний , швидкий , пов’язаний з перевагою збудження над гальмуванням.
Мовленнєвий розвиток.Темп мовлення прискорений. У мовленні використовує прості непоширені речення .Будова артикуляційного апарату без особливостей, рухомість збережена . Звуковимова без порушень.
Освітнядіяльність. Пізнавальний процес не стійкий , опосередкований.Спостерігається недостатність самостійності та цілеспрямованої діяльності. Уміння зосереджуватися, переключати увагу сформовані недостатньо. Вербальну інструкцію розуміє, але часто потребує повтору та уточнення. Засвоїв основні життєві навички , орієнтується у просторі та власному тілі, уявлення про навколишнє , соціально-побутова сфера сформовані на середньому рівні. Пише з багатьма орфографічними помилками, письмові роботи неохайні. Читає повільно , цілими словами. Прочитане розуміє, але важко дотримується сюжетної лінії твору, переказує твір без навідних запитань.Утруднюється вживати в мовленні термінологію з окремих предметів, чітко та зрозуміло формулювати думку. Підчас розв’язання задач потребує організуючої роботи дорослого, здатен здійснювати операції вимірювання та креслення. Не вміє визначати час за годинником ,орієнтується у вартості монет та купюр.
30.09.2021 р.
Вчитель – дефектолог Ольга МОРМЕЛЬ.
Дефектологічне подання
На учня 6 класу
2021-2022 навчальний рік
Емоційно-вольова сфера.Сором’язливий, невпевнений у собі. Відповідає на запитання , діє відповідно вказівок. Працездатність рівномірна.
Мовленнєвий розвиток.Темпо-ритмічна сторона мовлення не порушена. Фонематичні процеси сформовані недостатньо.Звуковимова без порушень.Активний словниковий запас сформований на рівні використання слів, що позначають назву , дію, ознаку предмета. Пасивний словниковий запас об’ємніший, ніж активний. У мовленні використовую прості непоширені , аграматично оформлені речення.
Освітнядіяльність. Темп роботи уповільнений, працездатність знижена. Зміст завдання розуміє, при виконанні не зацікавлений. Загальний запас знань про навколишнє середовище, соціально-побутова орієнтація, орієнтування у просторі та часу сформоване на середньому рівні. Навички письма сформовані на рівні списування з тексту з прописного зразка без дотримання правил правопису та розуміння змісту. Під диктовку пише зі специфічними помилками. Читає текст невеликого обсягу поскладово, усвідомлює прочитане та відповідає на питання , доступний частковий переказ. Математичні завдання виконую за допомогою наочності.
30.09.2021 р.
Вчитель – дефектолог Ольга МОРМЕЛЬ.
Логопедичне подання
На учня 2 класу
2021-2022 навчальний рік
Емоційно-вольова сфера. Дитина гарно йде на контакт. Працездатність не рівномірна.
Мовленнєвий розвиток.Навчальна мотивація сформована недостатньо . Недостатній рівень пізнавальної діяльності. Навички комунікації сформовані на середньому рівні.У мовленні використовує прості непоширені, аграматично оформлені речення. Будова артикуляційного апарату неправильно сформована, рухомість збережена. Звуковимова має порушення ( міжзубний стигматизм свистячих звуків, ротацизм, ламбдцизм). Фонематичні процеси сформовані недостатньо. Темпо – ритмічна сторона мовлення не порушена . словниковий запас сформований на рівні використання слів, що позначають назву,дію та ознаку предмета. Пасивний словниковий запас об’ємніший ніж активний. Лексико-граматичні категорії сформоваі недостатньо ( частково замінює слова у роді, числі та відмінку).
Логопедична робота . Розвиток фонематичних процесів (звуко – буквений аналіз та синтез); розвиток артикуляційної моторики , мовленнєвого дихання, корекція звуковимови (постановка, автоматизація та диференціація сонорних звуків «Л» та «Р»); поповнення пасивного та активного словникового запасу; засвоєння граматичних форм; вдосконалення навичок зв’язного мовлення.
30.09.2021 р.
Вчитель – дефектолог Ольга МОРМЕЛЬ.
Психологічне подання
На учня 7 класу
2021-2022 навчальний рік
Емоційно-вольова сфера. Контактний. Сором’язливий, невпевнений в собі. Працездатність рівномірно повільна. Предметно – практичні дії самостійні. Реакція на зауваження і заохочення адекватна.
Мовленнєвий розвиток.Активний словниковий запас сформований на рівні використання слів, що позначають назву , дію, ознаку предмета. Пасивний словниковий запас об’ємніший, ніж активний. У мовленні використовую прості непоширені , аграматично оформлені речення. Навички читання сформовані на низькому рівні, письмо з помилками.
Освітня діяльність. Переважає ігрова діяльність. Пізнавальний процес стійкий, виявляє зацікавленість у виконані завдань. Здатна групувати предмети за декількома характерними ознакам ( колір, розмір, форма). Встановлює прості причино-наслідкові зв’язки. Порядкова та кількісна лічба в межах 100. Процес читання та письма не сформований на низькому рівні. Соціально-побутові навички , орієнтація у просторі та власному тілі сформовані на середньому рівні. Навички особистої гігієни та самообслуговування сформовані на середньому рівню. Загальна та дрібна моторика порушені. Здатна переносити засвоєний спосіб виконання завдання в аналогічну ситуацію.
30.09.2021 р.
Вчитель – дефектолог Ольга МОРМЕЛЬ.
Дефектологічне подання
На ученицю 3-А класу
2021-2022 навчальний рік
Емоційно-вольова сфера. Контактна. Сором’язлива, невпевнений в собі. Працездатність рівномірно повільна. Предметно – практичні дії самостійні. Реакція на зауваження і заохочення адекватна.
Мовленнєвий розвиток. Словниковий запас сформований на достатньому рівні. Звуковимова без грубих порушень.Фонематичні процеси сформовані на достатньому рівні. Читає текст невеликого обсягу у повільному темпі,поскладово .Розуміє змістт прочитаноного. За допомогою інструкцій стисло переказує та відповідає на питання стосовно тексту.
Освітня діяльність. Навчальна мотивація знижена. Рівень пізнавальної та цілеспрямованої діяльності – недостатній. Уміння переключати увагу і зосереджуватись сформоване на середньому рівні. Темп роботи стабільно низький. Навички письма сформовані , але пише з помилками. Самостійно думку на письмі не висловлює, під диктовку майже не пише. Переписую, але зміст написаного не розуміє. Прочитане розуміє, але тільки короткі фрази, с текстом не працює.
30.09.2021 р.
Вчитель – дефектолог Ольга МОРМЕЛЬ.
Дефектологічне подання
На учня 4-Б класу Іванченка Назара
2021-2022 навчальний рік
Емоційно-вольова сфера. Контакт змістовний, встановлюється поступово.Спочатку скуто, сором’язливо, не бажання виконувати завдання. Зоровий контакт встановлює. Дитина позитивно налаштована, здатен до вольового зусилля.
Мовленнєвий розвиток. Навички комунікативної взаємодії сформовані на достатньому рівні. У мовленні використовує прості не поширені , аграматично оформлені речення. Будова артикуляційного апарату збережена, без особливостей. Фонематичні процеси сформовані недостатньо.
Освітня діяльність. Інструкцію розуміє та діє відповідно до неї. Сприйняття форми та кольору сформовано на рівні зорового співвідношення з частковим примірюванням. Орієнтується у формі, кольорі та розмірі предметів. Навчальна мотивація сформована недостатньо. Недостатній рівень самостійності ті цілеспрямованної діяльності. Виконує просту інструкцію виконує самостійно, але потрібно більше часу для розуміння. Частково знає абетку, літери плутає, здатен читати прості склади. Навички письма на рівні копіювання без розуміння написаного .
30.09.2021 р.
Вчитель – дефектолог Ольга МОРМЕЛЬ.
Дефектологічне подання
На учня 3-Б класу
2021-2022 навчальний рік
Емоційно-вольова сфера. Контакт змістовний, встановлюється поступово.Спочатку скуто, сором’язливо, не бажання виконувати завдання. Зоровий контакт встановлює. Довго звикає до незнайомого простору. Дитина позитивно налаштована, здатен до вольового зусилля.
Мовленнєвий розвиток. В контакт вступає через певний час. Сприймає та розуміє звернене мовлення оточуючих в певній ситуації. Спілкується короткими шаблонними фразами, не ставить запитань. Фонематичні процеси сформовані на початковому рівні. Звуковимова без грубих порушень. Будова артикуляційного апарату без порушень, рухомість обмежена, артикуляція скована.
Освітня діяльність. Невербальна пам’ять на низькому рівні. Швидкість та темп роботи уповільнені, допомогу приймає вибірково , сам не просить. Кольори предметів співвідносить, знаходить. Орієнтується у формі предметів на рівні зорового співвідношення. Є складнощі з переключанням з одного виду діяльності на інший та гостра необхідність завершення розпочатої справи. Сформованість вмінь та навичок відповідають середньовіковому рівню.
30.09.2021 р.
Вчитель – дефектолог Ольга МОРМЕЛЬ.