Навчальний ресурс являється авторською розробкою, містить дидактичний матеріал з автоматизації звуку [р].
Роботу щодо постановки звуків, вимова яких порушена у дитини, слід виконувати фахівцеві, а от працювати над автоматизацією (закріплення) звука можуть батьки під керівництвом і контролем логопеда, педагоги, які працюють в інклюзивних класах та практичні психологи.
Після постановки звука його вимову обов'язково необхідно закріпити – автоматизувати. Якщо цього не зробити, в повсякденному мовленні дитина буде вимовляти свій колишній дефектний звук.
Автоматизація звука – це доведення його вимови дитиною до автоматизму за допомогою виконання регулярних мовленнєвих тренувань – логопедичних вправ та ігор.
Починати роботу над автоматизацією вимови звука можна лише у тому випадку, якщо дитина вимовляє правильно даний звук ізольовано. Поставлений звук спочатку автоматизується у складах, словах і тільки потім в різних видах розгорненого мовлення.
Якщо етап автоматизації в складах, словах пройшов успішно, можна починати автоматизацію звука в словосполученнях, реченнях.
Матеріал ресурсу – навчальний, призначений для автоматизації звука в складах та словах. Слайди містять вправи, а в конспекті заняття описано методичні рекомендації щодо їх використання. Зміна слайдів проходить під керуванням дорослого, що дає змогу якісно відпрацювати автоматизацію звуків. Дане заняття містить презентацію з автоматизації звуку [р] конспект заняття та аудіо, відео файли.
Матеріали даного цифрового ресурсу можна використовувати під час навчально-виховного процесу в інклюзивних класах. Призначений для використання вчителями-логопедами; батьками, діти яких мають мовленнєві проблеми; вчителями, які викладають в інклюзивних класах; практичними психологами та асистентами вчителя.