Декоративна тарілка
Рекомендований клас |
7(8) клас |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Об’єкт проєктної діяльності |
Декоративна тарілка |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основна технологія |
Технологія оздоблення мозаїкою |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додаткова технологія |
Технологія декупаж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Компетентності |
Загальнокультурна грамотність, підприємливість, спілкування державною та іноземними мовами, інформаційна-цифрова, |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Наскрізні лінії |
«Підприємливість та фінансова грамотність» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обладнання, інструменти та матеріали |
Тарілка скляна, фарфорова або пластмасова, яєчна шкаралупа, клей ПВА, декупажні серветки, акрилові фарби, акриловий лак, ножиці, пензлі, засіб для знежирення (спирт або засіб для миття посуду), губка. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Додатки |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Моделі-аналоги
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інтелектуальна карта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Технологічна карта |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інтерактивні методи та форми роботи Метод мозкового штурма, мультимедійна презентація, демонстрація, практична робота, робота в групах |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Знаннєвий компонент
● Розуміє етапи проєктування.
● Розуміє сутність методу фантазування.
● Знає та розрізняє різні види технік декорування.
● Розрізняє та називає матеріали та інструменти для декорування.
● Обґрунтовує вибір технологій декорування.
● Розуміє необхідність дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця.
Діяльнісний компонент
● Розрізняє етапи проєктної діяльності.
● Застосовує метод «фантазування».
● Визначає послідовність виконання проектного об’єкту.
● Розрізняє технологічні операції.
● Виконує технологічні операції відповідно до технології декорування
● Добирає інструменти та матеріали для декорування об’єкту.
● Дотримується прийомів роботи з матеріалами та інструментами.
● Визначає необхідну кількість матеріалів для декорування виробу.
● Визначає технології декорування об’єкту за характерними ознаками.
● Дотримується правил безпечної праці при виконанні технологічних операцій.
Ціннісний компонент
● Обговорює та висловлює судження щодо вибору технік декорування.
● Обґрунтовує взаємозв’язок між технологію декорування та якістю отриманого результату.
● Вміє аналізує та перетворювати навколишнє середовище.
● Усвідомлює необхідність економного використання матеріалів.