День Закоханих

Про матеріал

Сценарій вечора для старшокласників

Перегляд файлу

Сценарій вечора до Дня Закоханих

Музика № 1

В1: Любов придумана не нами, 
Вона від Бога нам дана, 
І хоч любов буває різна, 
Та кожна справжня — 
Завжди лиш одна. 

В2: Найкращими словами, що причаїлись у найпотаємніших глибинах сердець, передають закохані одне одному свої почуття, розповідають про радість і щастя, про тугу та біль. Саме кохання — джерело творчого натхнення багатьох поколінь.

В1: Ми розпочинаємо пошук найчарівнішої пари нашого вечора.

В2: До нас завітали гості з різних країн. Вітайте їх оплесками.

(Вихід пар) музика №

В1: А оцінювати вас будуть незалежні експерти.

(оголошення журі)

Перший конкурс

В2: Першим завданням для наших пар буде представити себе. Запрошуємо пару з Індії.

В1: До вашої уваги представлення від африканської пари.

В2: Вітайте оплесками запальну іспаньку пару.

В1: Запрошуємо на сцену пару з Грузії.

В2: І представлення від останньої пари – Японія. Вітайте оплесками!

(Виступи пар)

Другий конкурс

В1: Любов – це почуття, про яке писали у всі віки, яке надихало на рицарські подвиги й двобої.

В2: Рицар не був рицарем, якщо не умів складати пісні про піднесене, неземне кохання до Прекрасної Дами.

В1: Тож наступний конкурс для наших пар – це серенада. Запрошуємо хлопців на сцену.

В2: Вам потрібно згадати і проспівати хоча б один куплет чи приспів з пісні, в якій є ім’я вашої пари.

В1: Підтримайте оплесками наших рицарів!

(виконання конкурсу)

Третій конкурс

В2: До кожного з нас рано чи пізно в душу заглядає кохання. Кохання — одне з піднесених, шляхетних і прекрасних почуттів! Кохання панує над світом. Воно поза віком і часом.

В1: Воно дарує людям радість, піднесеність душі, окутує пару міцними путами справжніх почуттів.

В2: Наступне завдання для дівчат. Зараз кожен хлопець триматиме в руці три стрічки.

В1: Дівчатам потрібно с цих стрічок заплести косичку, але тільки однією рукою.

(виконання завдання) музика №

В2: Зустрічайте оплесками

(виступ учнів)номер від класу

Четвертий конкурс

В1: Як відомо, у закоханих в стосунках завжди панує гармонія, взаєморозуміння, спільні інтереси.

В2: Настав час перевірити, як пари знають один одного.

В1: Зараз перед вами на столі безліч різних речей, кожному учаснику потрібно вибрати певну річ, яку ми будемо називати.

(ведучі кожному називають, яку річ їм потрібно вибрати, журі оцінює правильність вибору)

П’ятий конкурс

В2: В давнину танець займав найважливіше місце в житті людей.

В1: Було украй легковажно вважати танці лише розвагою, способом приємного проведення часу.

В2: Танець – це емоції, пристрасть, життя…

В1: Танець – це сенс існування тіла і духу. Це порив душі.

В2: Ви вже здогадались, що наш наступний конкурс – танцювальний. Запрошуємо на сцену пару з Індії.

(виступ)

В1: Вітайте оплесками танець від пари з Африки.

(виступ)

В2: До вашої уваги танець у виконанні пари з Іспанії.

(виступ)

В1: Зустрічайте запальний танець від пари з Грузії.

(виступ)

В2: І нарешті, пара з Японії продемонструє свої таланти!

(виступ)

Шостий конкурс

В1: Всі ви знаєте, що на День закоханих прийнято дарувати валентинки.

В2: Наше свято також без них не пройде.

В1: Запрошуємо пари на сцену.

В2: Ви отримаєте необхідні матеріали для виготовлення валентинок, але це завдання буде не таким простим, як  здається на перший погляд.

В1: Уявіть, що ви сіамські близнюки. Обійміть один одного однією рукою за талію. У кожної пари залишається вільна лише одна рука.

В2: Вирізаємо валентинку, один тримає папірець, а інший ножиці.

(виконується конкурс) музика №

В1: В дарунок всім закоханим…

(виступ учнів) номер від класу

Сьомий конкурс

В2: Пара – це дві людини, що поєднуються в одне ціле і йдуть пліч о пліч по життю.

В1: Ми надіємось, що наші учасники вміють працювати як єдиний механізм.

В2: Пара стає один навпроти одного. У праву руку дівчини і хлопця кладеться мандарин. Вільною рукою учасник накриває руку партнера. Завдання конкурсантів - очистити мандарин від шкірки, не змінюючи положення рук. Виграє та пара, котра першою виконає це завдання.

(виконання завдання) музика №

Восьмий конкурс

В1: Як знайти принца на білому коні?

В2: Є один простий і провірений спосіб.

В1: Який?

В2: Одягти гарну сукню, піти на бал, загубити черевичок і чекати доки принц тебе знайде.

В1: Це ж метод Попелюшки.

В2: Саме так. Ось я і хочу перевірити, чи є справжніми принцами наші хлопці.

В1: Вам потрібно з зав’язаними очима знайти черевичок вашої пари.

В2: Доки дівчата роззуваються, у хлопців є час запам’ятати потрібне взуття.

(виконання конкурсу) музика №

Дев’ятий конкурс

В1: Кохання – одне з найпрекрасніших почуттів людини. По-справжньому живе лише той, хто кохає.

В2: Кохати — нові землі відкривати,
Нюанси свіжі і відтінки нові.
Кохати — це щомиті дивуватись,
Це — задихатись з подиву — любові.

В1: Це — припадати до джерел незнаних
І дикої жаги не втамувати.
Порушувати дивовижні плани,
А потім дивовижніші сплітати.

В2: Як же на святі закоханих без освідчення в коханні?!

В1: Це і буде нашим наступним завданням.

В2: Але говорити слова кохання ви будете від імені тварин.

(парам роздають назви тварин)

В1: Наші пари готуються, а ми в цей час

(виступ або конкурс)

В2: Настала черга наших конкурсантів продемонструвати свої таланти.

В1: Запрошуємо 9 клас

(виступ)

В2: До вашої уваги освідчення в коханні від 10 класу.

(виступ)

В1: Вітайте оплесками 11 клас.

(виступ)

В2: Настав час підрахувати бали.

В1: Доки наше журі підведе підсумки, зустрічайте оплесками команду «Сусіди».

(виступ)

В2: Слово надається журі.

(нагородження переможців)

В1:      Кохання нам покращує життя,

           Цю істину з нас кожен пам’ятає

В2:      Кохання – це щасливе майбуття

             Нема кохання, то й життя немає.

В1:      Кохайте, люди, будьте чарівні,

            Де б не жили, в якому краї

В2:     Найкращими хай будуть на землі

            Три звучних слова: Я тебе кохаю!»      

В1: На всіх присутніх чекає святкова дискотека.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Якушенко Галина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 січня 2018
Переглядів
6689
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку