Міс школи

Про матеріал

Сценарій вечора для старшокласників, який можна використати на 8 березня

Перегляд файлу

МІС ШКОЛИ

Музика №1

Вед1: Добрий день. Ми раді вітати всіх присутніх в цьому залі.

Вед2:  Жінка з давніх–давен вважається вінцем Божого творіння завдяки своїй незрівнянній красі, грації, гармонії душі й тіла. Бо лише жінка може кожен свій день викладати незбагненними малюнками фантастичної мозаїки, повторюючи: « Я – неповторна». Лише жінка на чистій палітрі небес може писати : «Я – щаслива». Лише жінка може оселитися потай усіх у перламутровій мушлі або гроні винограду і таємниче мовити: «Я – невловима». І лише жінці може підкоритися світ, якщо вона сама цього захоче. Краса безсмертна, слабне тільки її блиск, та найцінніший блиск її – це молодість!

Вед1: Невипадково, сьогоднішню зустріч з вами ми розпочали такими словами, які оспівують чарівність прекрасної половини людства. Хто з хлопців, не оглянеться, побачивши на вулиці струнких, довгоногих, з красивими фігурами, симпатичними обличчями й чарівними усмішками дівчат?

Вед2: Що не кажіть, Україна славиться красунями. Здавна в усьому світі славились українські дівчата. Їм в усі віки були притаманні неповторна врода, світлий розум, працьовитість, ввічливість, багата фантазія і, звичайно ж,  велика шана, любов і повага до рідного краю.

Вед1: Багатьма такими рисами наділені і наші сьогоднішні дівчата, які будуть брати участь у конкурсі "Міс школи".

Вед2: Оцінювати виступи конкурсанток буде журі у складі 

Вед1: Запрошуємо учасниць на сцену!

1.

2.

3.

4.

5.

6.

(виходять учасниці конкурсу. У кожної на руці порядковий номер) музика №2

Вед2: Переходимо безпосередньо до нашої конкурсної програми. Перший конкурс «Самопрезентація». Кожна учасниця розповість про себе, про свої захоплення та мрії. І першою розповісти про себе я запрошую учасницю під номером 1.

Вед1: Запрошуємо до мікрофону учасницю під номером 2.

Вед2: Вітайте учасницю під номером 3.

Вед1: Запрошуємо до слова учасницю під номером 4.

Вед2: До вашої уваги «само презентація» від учасниці під номером 5.

Вед1: Вітайте оплесками виступ учасниці під номером 6.

(виступи учасниць)

Вед2: Кожна з наших дівчат не лише приголомшливо гарна, але і володіє різнобічним інтелектом, в чому ми зараз і переконаємося. Кожна учасниця повинна відповісти на 2 питання. А журі оцінить правильність ваших відповідей. Запрошуємо учасницю під номером 6.

Вед1:

№6

  1. Коли чорній кішці легше всього пробратися до будинку? (коли двері відчинені)
  2. У якому числі стільки ж цифр, скільки і букв? (100)

№5

  1. Коли курка стоїть на одній нозі, вона важить 3 кг. Скільки кг важитиме курка, коли вона стане на обидві ноги? (3кг)
  2. Назвіть квітку сонця. (Соняшник)

№4

  1. У сімох братів по сестрі. Скільки всього сестер? (одна)
  2. Герой казки — Хлопчик-Цибулька. (Чиполіно)

№3

  1. Скільки місяців у році мають 28 днів? (всі)
  2. Їстівна рослина, що завезена з Америки. (Картопля)

№2

  1. Як звали трьох поросят-будівників? (Ніф-Ніф, Наф-Наф, Нуф-Нуф)
  2. Люди, які народилися майже одночасно. (Близнюки або двійнята)

№1

  1. Який префікс у слові «пробудження».(Про)
  2. Ви сидите в літаку, попереду вас кінь, позаду автомобіль. Де ви знаходитесь? (На каруселі)

Вед1: привітати прекрасну половину людства бажають…

(номер від класу)

Вед2: Як відомо, справжня жінка може з нічого зробити щось. Ось і у наших дівчат було завдання зробити наряд з підручних матеріалів. Запрошуємо учасницю під номером 1 продемонструвати свій витвір мистецтва.

Вед1: А зараз черга учасниці під номером 2 показати те, що у неї вийшло.

Вед2: Запрошуємо учасницю під номером 3.

Вед1: До вашої уваги образ від учасниці під номером 4.

Вед2: Вітайте оплесками учасницю під номером 5 і її наряд.

Вед1: І нарешті, учасниця під номером 6 продемонструє свій варіант.

(демонстрація нарядів)

Вед1: А ми продовжуємо наше свято. Чехов говорив, що «в людині повинно бути все прекрасним і обличчя, і одяг, і душа і думки».

Вед2: Наш наступний конкурс – дефіле, в якому дівчата продемонструють своє вбрання та вміння триматися на сцені. Підтримайте їх оплесками.

(дефіле) музика №

 

Вед2: Кожна сучасна жінка повинна бути не тільки розумною,але й чудовою господинею. Свої знання кулінарного мистецтва наші конкурсантки продемонструють нам у наступному конкурсі, який називається – «Звари мені».

Вед1: Зараз кожна учасниця представить страву, яку вона власноруч приготувала для журі.

Вед2: Запрошуємо учасницю під номером 6.

Вед1: Вітайте оплесками учасницю під номером 5

Вед2: Представлення страви від учасниці під номером 4.

Вед1: Запрошуємо до мікрофону учасницю під номером 3.

Вед2: Вітайте оплесками учасницю під номером 2.

Вед1: І нарешті учасниця під номером 1.

(дівчата презентують свої страви)

Вед2: Доки журі буде оцінювати кулінарні вміння дівчат, для вас звучить….

(номер від класу) музика №

Вед1: Ми пропонуємо вашій увазі наступний конкурс – «Моє хоббі»

Вед2: Перша учасниця

Вед1: Зустрічайте нашу 2 учасницю!

Вед2: 3 учасниця

Вед1: Учасниця – під № 4

Вед2: 5 учасниця

Вед1: Зустрічайте 6 учасницю.

(Дівчата демонструють свої таланти)

Вед1: Будь-яка дівчина повинна вміти робити багато речей – прибирати, готувати, ходити по магазинах, зав’язувати галстук.

Вед2: На останньому ми зупинимось детальніше.

Вед1: Дівчата вже здогадались, що їм необхідно буде зав’язати галстук, а це журі оцінить.

Вед2: ми запрошуємо хлопців допомогти дівчатам, ставши їхніми моделями.

(Проведення конкурсу) музика №

Вед1: Шановні конкурсантки! У дитинстві ви всі читали казки. Зараз ми їх пригадаємо. Вам потрібно створити казкову рекламу.

Вед2: Для цього необхідно знайти щось спільне між казкою та рекламою і скласти «казко-рекламу». Наприклад: ніколи б не загинув Кощій, якби застрахував своє життя в «Оранті».

Вед1: Ви отримаєте перелік казок, з якого кожна учасниця вибере одну казку і складе свою рекламу.

Вед2: А доки дівчата готуються, зустрічайте оплесками…

(номер від класу)

Вед1: Запрошуємо дівчат зачитати свої казко-реклами.

Вед2: Учасниця під номером 6

Учасниця під номером 5

Учасниця під номером 4

Учасниця під номером 3

Учасниця під номером 2

Учасниця під номером 1

Вед1: Це був останній конкур нашого свята. Зараз журі підрахує бали, а ви в цей час зустрічайте шаленими оплесками танець у виконанні учнів 9 класу.

(танець) музика №

 Вед2: Слово надається журі.

(нагородження дівчат) музика №

Вед.1. Дорогі наші! Любіть нас такими, якими ми є. 
Вед.2. Недовченими і заученими! 
Вед.1. Веселими і засмученими! 
Вед.2. Окриленими і замученими! 
Вед.1. Ледачкуватими і непередбачуваними! 
Вед.2. Непрощеними і пробаченими! 
Вед.1. Словом, любіть нас так, 
РАЗОМ: Як ми вас любимо. 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Юрчик Аліна Віталіївна
    Дякую за змістовний сценарій!
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
3 січня 2018
Переглядів
3933
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку