Сценарій вечора для старшокласників, який можна використати на 8 березня
МІС ШКОЛИ
Музика №1
Вед1: Добрий день. Ми раді вітати всіх присутніх в цьому залі.
Вед2: Жінка з давніх–давен вважається вінцем Божого творіння завдяки своїй незрівнянній красі, грації, гармонії душі й тіла. Бо лише жінка може кожен свій день викладати незбагненними малюнками фантастичної мозаїки, повторюючи: « Я – неповторна». Лише жінка на чистій палітрі небес може писати : «Я – щаслива». Лише жінка може оселитися потай усіх у перламутровій мушлі або гроні винограду і таємниче мовити: «Я – невловима». І лише жінці може підкоритися світ, якщо вона сама цього захоче. Краса безсмертна, слабне тільки її блиск, та найцінніший блиск її – це молодість!
Вед1: Невипадково, сьогоднішню зустріч з вами ми розпочали такими словами, які оспівують чарівність прекрасної половини людства. Хто з хлопців, не оглянеться, побачивши на вулиці струнких, довгоногих, з красивими фігурами, симпатичними обличчями й чарівними усмішками дівчат?
Вед2: Що не кажіть, Україна славиться красунями. Здавна в усьому світі славились українські дівчата. Їм в усі віки були притаманні неповторна врода, світлий розум, працьовитість, ввічливість, багата фантазія і, звичайно ж, велика шана, любов і повага до рідного краю.
Вед1: Багатьма такими рисами наділені і наші сьогоднішні дівчата, які будуть брати участь у конкурсі "Міс школи".
Вед2: Оцінювати виступи конкурсанток буде журі у складі
Вед1: Запрошуємо учасниць на сцену!
1.
2.
3.
4.
5.
6.
(виходять учасниці конкурсу. У кожної на руці порядковий номер) музика №2
Вед2: Переходимо безпосередньо до нашої конкурсної програми. Перший конкурс «Самопрезентація». Кожна учасниця розповість про себе, про свої захоплення та мрії. І першою розповісти про себе я запрошую учасницю під номером 1.
Вед1: Запрошуємо до мікрофону учасницю під номером 2.
Вед2: Вітайте учасницю під номером 3.
Вед1: Запрошуємо до слова учасницю під номером 4.
Вед2: До вашої уваги «само презентація» від учасниці під номером 5.
Вед1: Вітайте оплесками виступ учасниці під номером 6.
(виступи учасниць)
Вед2: Кожна з наших дівчат не лише приголомшливо гарна, але і володіє різнобічним інтелектом, в чому ми зараз і переконаємося. Кожна учасниця повинна відповісти на 2 питання. А журі оцінить правильність ваших відповідей. Запрошуємо учасницю під номером 6.
Вед1:
№6
№5
№4
№3
№2
№1
Вед1: привітати прекрасну половину людства бажають…
(номер від класу)
Вед2: Як відомо, справжня жінка може з нічого зробити щось. Ось і у наших дівчат було завдання зробити наряд з підручних матеріалів. Запрошуємо учасницю під номером 1 продемонструвати свій витвір мистецтва.
Вед1: А зараз черга учасниці під номером 2 показати те, що у неї вийшло.
Вед2: Запрошуємо учасницю під номером 3.
Вед1: До вашої уваги образ від учасниці під номером 4.
Вед2: Вітайте оплесками учасницю під номером 5 і її наряд.
Вед1: І нарешті, учасниця під номером 6 продемонструє свій варіант.
(демонстрація нарядів)
Вед1: А ми продовжуємо наше свято. Чехов говорив, що «в людині повинно бути все прекрасним і обличчя, і одяг, і душа і думки».
Вед2: Наш наступний конкурс – дефіле, в якому дівчата продемонструють своє вбрання та вміння триматися на сцені. Підтримайте їх оплесками.
(дефіле) музика №
Вед2: Кожна сучасна жінка повинна бути не тільки розумною,але й чудовою господинею. Свої знання кулінарного мистецтва наші конкурсантки продемонструють нам у наступному конкурсі, який називається – «Звари мені».
Вед1: Зараз кожна учасниця представить страву, яку вона власноруч приготувала для журі.
Вед2: Запрошуємо учасницю під номером 6.
Вед1: Вітайте оплесками учасницю під номером 5
Вед2: Представлення страви від учасниці під номером 4.
Вед1: Запрошуємо до мікрофону учасницю під номером 3.
Вед2: Вітайте оплесками учасницю під номером 2.
Вед1: І нарешті учасниця під номером 1.
(дівчата презентують свої страви)
Вед2: Доки журі буде оцінювати кулінарні вміння дівчат, для вас звучить….
(номер від класу) музика №
Вед1: Ми пропонуємо вашій увазі наступний конкурс – «Моє хоббі»
Вед2: Перша учасниця
Вед1: Зустрічайте нашу 2 учасницю!
Вед2: 3 учасниця
Вед1: Учасниця – під № 4
Вед2: 5 учасниця
Вед1: Зустрічайте 6 учасницю.
(Дівчата демонструють свої таланти)
Вед1: Будь-яка дівчина повинна вміти робити багато речей – прибирати, готувати, ходити по магазинах, зав’язувати галстук.
Вед2: На останньому ми зупинимось детальніше.
Вед1: Дівчата вже здогадались, що їм необхідно буде зав’язати галстук, а це журі оцінить.
Вед2: ми запрошуємо хлопців допомогти дівчатам, ставши їхніми моделями.
(Проведення конкурсу) музика №
Вед1: Шановні конкурсантки! У дитинстві ви всі читали казки. Зараз ми їх пригадаємо. Вам потрібно створити казкову рекламу.
Вед2: Для цього необхідно знайти щось спільне між казкою та рекламою і скласти «казко-рекламу». Наприклад: ніколи б не загинув Кощій, якби застрахував своє життя в «Оранті».
Вед1: Ви отримаєте перелік казок, з якого кожна учасниця вибере одну казку і складе свою рекламу.
Вед2: А доки дівчата готуються, зустрічайте оплесками…
(номер від класу)
Вед1: Запрошуємо дівчат зачитати свої казко-реклами.
Вед2: Учасниця під номером 6
Учасниця під номером 5
Учасниця під номером 4
Учасниця під номером 3
Учасниця під номером 2
Учасниця під номером 1
Вед1: Це був останній конкур нашого свята. Зараз журі підрахує бали, а ви в цей час зустрічайте шаленими оплесками танець у виконанні учнів 9 класу.
(танець) музика №
Вед2: Слово надається журі.
(нагородження дівчат) музика №
Вед.1. Дорогі наші! Любіть нас такими, якими ми є.
Вед.2. Недовченими і заученими!
Вед.1. Веселими і засмученими!
Вед.2. Окриленими і замученими!
Вед.1. Ледачкуватими і непередбачуваними!
Вед.2. Непрощеними і пробаченими!
Вед.1. Словом, любіть нас так,
РАЗОМ: Як ми вас любимо.