Дана презентація дає змогу поєднати математику з іншою цікавою інформацією,удосконалюючи знання учнів про звичайні дроби,розвивати логічне мислення,навички усної лічби,виховувати інтерес до нових знань і прагнення їх набути.
Шерлок Холмс --- це той, ким хоче бути кожна людина; він ніби мандрівний лицар, який рятує знедолених і сам один виходить на прю зі злом. Хескет Пірсон.
Номер слайду 4
Шерлок Холмс, Доктор Ватсон
Номер слайду 5
Девіз агенства:“МІРКУЙ ТОЧНО,ВІДПОВІДАЙ ЧІТКО,ЗАПИСУЙ ПРАВИЛЬНО І ШВИДКО”.
Номер слайду 6
ОГОЛОШЕННЯ. ДЕТЕКТИВНЕ АГЕНСТВОВулиця Лісова, 5 Тел: 2-41-22 Використайте свій шанс.
Номер слайду 7
СПРАВА № 1. Урок триває 3/4 години, три перерви 1/6 години, а дві перерви 1/3 години. Скільки часу тривав навчальний день, якщо було 6 уроків?.
Номер слайду 8
СПРАВА № 2. Довжина кожного з двох прямокутників 24м. Відомо, що ширина одного з них становить 3/4 довжини прямокутника, а ширина другого 4/6 довжини. Площа якого прямокутника більша і на скільки? Такою буде і площа нашого офісу.
Номер слайду 9
СПРАВА КЛІЄНТА № 1. Розв*язати рівняння.1.7/18 + ( х – 15/18 ) = 17/18.2.7/10 – ( х – 9/10 ) = 3/10.
Номер слайду 10
СПРАВА КЛІЄНТА № 2. Допоможіть розкрити справу двома способами. Знайдіть значення виразу.14.7/15 + ( 4.2/15 - 2.7/15 ).
Номер слайду 11
ТЕЛЕФОНОГРАМА. УВАГА! Розшукується особливо небезпечний злочинець, який подолав 36 км, що становить 4/9 усього пройденого ним шляху. Яка довжина усього шляху?ДОВІДКА. Злочинець рухався вниз по річці Слот, а тепер перебуває на її березі. Швидкість течії річки 2.1/5 км/год.
Номер слайду 12
СПРАВА № 3. Злочинець подолав шлях 36 км, що становить 4/9 усього пройденого шляху. За скільки годин його можна наздогнати на катері, швидкість якого проти течії річки 22.3/5км/год?
Номер слайду 13
Розв*язання.1. Який весь шлях злочинця?36 : 4 · 9 = 81 ( км ).2. Яка швидкість катера за течією річки?22.3/5 + 2.1/5 + 2.1/5 = 27 ( км ).3. За скільки годин можна наздогнати злочинця?81 : 27 = 3 ( год.).
Номер слайду 14
Розслідування. Коли детективи наздогнали злочинця, на березі річки знайшли записник, у якому були записані зашифровані банківські рахунки. Нам необхідно їх відновити.
Номер слайду 15
СПРАВА № 4. Розшифрувати запис ( самостійно ). -1.4/5 + 2.1/5 а + с. АВ10
Номер слайду 16
ШИФР: вклад = ціла частина –чисельник - знаменник РЕЗУЛЬТАТИ:{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} А В С93574525
Номер слайду 17
МОЛОДЦІ !ВИ СТАЛИ СПРАВЖНІМИ ДЕТЕКТИВАМИ. НА СЬОГОДНІ АГЕНСТВО СВОЮ РОБОТУ ЗАКІНЧИЛО.