Діагностична контрольна робота №2 (6 клас) за підручником Кафтан, Костюк

Про матеріал
6 клас Діагностична робота № 2 «Історичний час як основа розуміння минулого. Роль простору в розумінні минулого і сучасного світу. Вплив простору на організацію суспільства»
Перегляд файлу

 

Дата:__________________     Прізвище, ім’я______________________________________

 

6 клас

Діагностична  робота № 2

«Історичний час як основа розуміння минулого. Роль простору в розумінні минулого і сучасного світу. Вплив простору на організацію суспільства»

 

 

Вибрати   правильну відповідь:    ( по 1 балу)

1.  Коли найдавніша людина поселилася на території сучасної України:

       А) до 1 млн років тому;      Б) до 2 млн років тому;     В) до 3 млн років тому.

 

2.  Спосіб життя, за якого люди не мають будинків чи інших нерухомих жител та постійно пересуваються з однієї території на іншу, називається …

       А) осілим;        Б) гірським;       В) кочовим.

 

3. Позначити особливість депортації:

        А) переселення людей і народів у межах країни або з однієї країни в іншу;

        Б) людини, що поїхала зі своєї країни, щоби жити за кордоном;

        В) примусове переселення.

 

4. Спроба знищити повністю або частково національну чи релігійну групу - це:

        А) голод;   Б) геноцид;   В) депортація;   Г) вбивство.

 

 5. 18 травня – це:  

        А) День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу;       

        Б) День пам’яті жертв голодоморів;        

        В) День пам’яті та примирення.

 

6. Остарбайтери – це:

        А) працівники зі Сходу;   Б) працівники зі Заходу;   В) працівники з Півдня.

 

7. Вставити  пропущені  словосполучення у реченні:  ( 2 бали)

     Зараз більшість народів ведуть літочислення від______________________________________________

___________________________________. Ця точка відліку умовна, але зручна, на неї погодилися навіть нехристиянські країни. Про події, що сталися до цієї дати кажуть__________________________________

___________________________.

 

8. Встановити  відповідність між терміном та його визначенням:                                                                                                                                          

      

Термін

Визначення

1. Емігрант

а) переселення людей і народів у межах країни або з однієї країни в іншу.

2. Міграція

б) примусове переселення людей із місць їхнього звичного проживання.

3. Депортація

в) людини, що поїхала зі своєї країни, щоби жити за кордоном.

4. Іммігрант

г) іноземець, що приїхав до чужої країни на постійне проживання.

 

Відповідь:          1._________       2.________     3._________      4.____________ ( 4 бали)                                            

 

 

 

 

 

9. Встановити відповідність між терміном і його значенням: 

    1. Хронологія;                                       А) «людина розумна», яка вийшла з Африки;

   2. «Гомо сапієнс»;                                  Б) тип карт, де відображені історичні події,

                                                                         явища і процеси в конкретний період часу

                                                                         на певній території.;

   3. Історичний час;                                  В) часова характеристика історичного процесу;    

   4. Історична карта.                                 Г) історична наука, яка вивчає час.

                                                                    

 

Відповідь:          1._________       2.________     3._________      4.____________   ( 4 бали)  

 

              

10. Встановити хронологічну послідовність  подій історії України: (3бали)

           _____ А)  Трипільська культура;

           _____ Б)  найдавніша людина поселилася на території сучасної України;

           _____ В)  заснування Києва.

 

 11. Якими мають бути суспільство і держава, аби не відбувалися депортації. (6 балів)

________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Що таке історичний час. (1бал) . Як ти думаєш, чому для отримання повної інформації про минуле нашої країни недостатньо лінії часу з подіями історії України, а потрібна також лінія часу з подіями світової історії. ( 4 бали)   

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

13. Як можна запобігти негативному ставленню до іммігрантів, біженців та вимушено переміщених осіб? Підготуй свої пропозиції. ( 6 балів)

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

ГІО  1

ГІО  2

ГІО  3

 

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

№ завдання

К-сть балів

Результат учня/учениці

І рівень

1

4

5

1

1

1

 

2

3

6

1

1

1

 

 

 

 

ІІ рівень

7

8

2

4

 

9

4

 

 

 

 

ІІІ рівень

10

3

 

 

 

 

11

6

 

ІV рівень

 

 

 

12

5

 

13

6

 

Загальна к-ть балів

 

 

12

 

 

 

12

 

 

 

12

 

 

                                                     Оцінка за діагностичну роботу         ___________________________

 

doc
Додано
12 грудня 2023
Переглядів
532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку