Дата:__________________ Прізвище, ім’я______________________________________
6 клас
Діагностична робота № 2
«Історичний час як основа розуміння минулого. Роль простору в розумінні минулого і сучасного світу. Вплив простору на організацію суспільства»
Вибрати правильну відповідь: ( по 1 балу)
1. Коли найдавніша людина поселилася на території сучасної України:
А) до 1 млн років тому; Б) до 2 млн років тому; В) до 3 млн років тому.
2. Спосіб життя, за якого люди не мають будинків чи інших нерухомих жител та постійно пересуваються з однієї території на іншу, називається …
А) осілим; Б) гірським; В) кочовим.
3. Позначити особливість депортації:
А) переселення людей і народів у межах країни або з однієї країни в іншу;
Б) людини, що поїхала зі своєї країни, щоби жити за кордоном;
В) примусове переселення.
4. Спроба знищити повністю або частково національну чи релігійну групу - це:
А) голод; Б) геноцид; В) депортація; Г) вбивство.
5. 18 травня – це:
А) День пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу;
Б) День пам’яті жертв голодоморів;
В) День пам’яті та примирення.
6. Остарбайтери – це:
А) працівники зі Сходу; Б) працівники зі Заходу; В) працівники з Півдня.
7. Вставити пропущені словосполучення у реченні: ( 2 бали)
Зараз більшість народів ведуть літочислення від______________________________________________
___________________________________. Ця точка відліку умовна, але зручна, на неї погодилися навіть нехристиянські країни. Про події, що сталися до цієї дати кажуть__________________________________
___________________________.
8. Встановити відповідність між терміном та його визначенням:
Термін |
Визначення |
1. Емігрант |
а) переселення людей і народів у межах країни або з однієї країни в іншу. |
2. Міграція |
б) примусове переселення людей із місць їхнього звичного проживання. |
3. Депортація |
в) людини, що поїхала зі своєї країни, щоби жити за кордоном. |
4. Іммігрант |
г) іноземець, що приїхав до чужої країни на постійне проживання. |
Відповідь: 1._________ 2.________ 3._________ 4.____________ ( 4 бали)
9. Встановити відповідність між терміном і його значенням:
1. Хронологія; А) «людина розумна», яка вийшла з Африки;
2. «Гомо сапієнс»; Б) тип карт, де відображені історичні події,
явища і процеси в конкретний період часу
на певній території.;
3. Історичний час; В) часова характеристика історичного процесу;
4. Історична карта. Г) історична наука, яка вивчає час.
Відповідь: 1._________ 2.________ 3._________ 4.____________ ( 4 бали)
10. Встановити хронологічну послідовність подій історії України: (3бали)
_____ А) Трипільська культура;
_____ Б) найдавніша людина поселилася на території сучасної України;
_____ В) заснування Києва.
11. Якими мають бути суспільство і держава, аби не відбувалися депортації. (6 балів)
________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Що таке історичний час. (1бал) . Як ти думаєш, чому для отримання повної інформації про минуле нашої країни недостатньо лінії часу з подіями історії України, а потрібна також лінія часу з подіями світової історії. ( 4 бали)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
13. Як можна запобігти негативному ставленню до іммігрантів, біженців та вимушено переміщених осіб? Підготуй свої пропозиції. ( 6 балів)
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
|
ГІО 1 |
ГІО 2 |
ГІО 3 |
||||||
|
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
№ завдання |
К-сть балів |
Результат учня/учениці |
І рівень |
1 4 5 |
1 1 1 |
|
2 3 6 |
1 1 1 |
|
|
|
|
ІІ рівень |
7 8 |
2 4 |
|
9 |
4 |
|
|
|
|
ІІІ рівень |
10 |
3 |
|
|
|
|
11 |
6 |
|
ІV рівень |
|
|
|
12 |
5 |
|
13 |
6 |
|
Загальна к-ть балів |
|
12 |
|
|
12 |
|
|
12 |
|
Оцінка за діагностичну роботу ___________________________