Прізвище, ім`я______________________________________________
Діагностична (підсумкова) робота
Варіант 1
2. Обчислити.
47 – 1
54 + 1
69 – 9
50 + 8
71 – 1 – 30
49 + 1 – 20
90 – 40 + 30
50 + 30 – 10
3. Вставити пропущені числа.
5 + … = 9
… + 2 = 7
8 - … = 5
… - 4 = 3
4. Порівняти.
37 … 73
56 + 0 … 56 – 0
5. Розв`язати задачу.
У хорі співало 25 дівчаток, а хлопчиків – на 5 менше.
Скільки хлопчиків співало в хорі?
6. Виконати завдання.
Побудувати два відрізки. Відрізок AB завдовжки 6 см .
Відрізок RK на 1 см довший за відрізок AB.
Позначити отримані відрізки і записати їх довжину.
7. Розв`язати задачу.
У шеренгу вишикувались 7 учні. Відстань між
сусідами – 1 м. Яка довжина шеренги?
Прізвище, ім`я______________________________________________
Діагностична (підсумкова) робота
Варіант 2
1. Записати числа 87; 95; 11; 25; 38; 59 у порядку зростання. Обвести найбільше число.
2. Обчислити.
38 – 1
63 + 1
30 + 6
87 – 7
59 + 1 – 40
61 – 1 – 20
40 + 30 – 10
80 – 50 + 20
3. Вставити пропущені числа.
3 + … = 8
… + 4 = 7
9 - … = 3
… - 2 = 5
4. Порівняти.
34 … 43
65 - 0 … 65 + 0
5. Розв`язати задачу.
У театр прийшло 20 хлопчиків, а дівчаток – на 5 більше.
Скільки дівчаток побувало в театрі?
6. Виконати завдання.
Побудувати два відрізки. Відрізок CD завдовжки 8 см .
Відрізок MN на 1 см коротший за відрізок CD.
Позначити отримані відрізки і записати їх довжину.
7. Розв`язати задачу.
У шеренгу вишикувались 9 учні. Відстань між сусідами – 1 м.
Яка довжина шеренги?