Діагностична робота 1 з теми: "Хімія. Перші кроки" (ГР3)

Про матеріал
Діагностична робота 1 з теми: "Хімія. Перші кроки". Створено відповідно до модельної навчальної програми «Хімія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти авт. О.В. Григоровича та підручника: Хімія : підруч. для 7 кл. закл. загал. серед. освіти / О. В. Григорович, О. Ю. Недоруб. — Х. : Вид-во «Ранок», 2024. Якщо є зауваження чи пропозиції до навчального матеріалу, будь ласка, напишіть в коментарях чи особистих повідомленнях.
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я, клас                                                                                                 Хімія 7 клас

 

Діагностична робота № 1

З теми «Хімія. Перші кроки»

За ГР 3

Завдання з однією правильною відповіддю (по 0,5 бала, Мах. 5 балів)

1. Що є предметом вивчення хімії?


а) Тільки твердих тіл

б) Тільки рідин

в) Тільки газів

г) Речовин та їхніх перетворень


2. Яке з перелічених не є прикладом речовини?


а) Вода

б) Повітря

в) Тепло

г) Залізо


3. Який процес не є хімічним перетворенням?


а) Горіння дерева

б) Танення льоду

в) Скисання молока

г) Іржавіння заліза


4. Як правильно визначити запах невідомої речовини?

а) Піднести посудину близько до носа і глибоко вдихнути.

б) Долонею зробити рух від отвору посудини до носа.

в) Понюхати безпосередньо з отвору посудини.

г) Запитати у сусіда по парті.

5. Для дослідів необхідно:

А) набирати речовини в кількостях, зазначених в інструкціях;

Б) набирати речовини так, щоб заповнити пробірку повністю;

В) набирати речовину у довільних кількостях;

Г) набирати речовини так, щоб пробірка була заповнена наполовину.

6. На смак:

а) можна куштувати всі реактиви;

б) не можна куштувати жодні речовини;

в) можна куштувати деякі речовини.

7. Чому в шкільних лабораторіях не використовують газові пальники?

а) Вони занадто дорогі.

б) Вони займають багато місця.

в) Температура їхнього полум'я занадто висока.

г) Вони небезпечні у використанні

8. Що є першим кроком наукового дослідження?


а) Формулювання закону.

б) Проведення експерименту.

в) Спостереження.

г) Створення теорії.


9. Що таке гіпотеза?


а) Доведене припущення.

б) Неперевірене припущення.

в) Науковий закон.

г) Результат експерименту.


10. Яка основна мета експерименту?


а) Підтвердити або спростувати гіпотезу.

б) Описати явище.

в) Вигадати новий закон.

г) Створити нову теорію.


Завдання на встановлення відповідності (1 бал)

11. З'єднайте поняття з їхніми визначеннями:


  1. Гіпотеза
  2. Теорія
  3. Закон
  4. Експеримент

 

 

  1.         Перевірка гіпотези на практиці
  2.        Сукупність поглядів, що пояснюють явища
  3.         Істотний, сталий зв'язок між явищами
  4.         Неперевірене припущення

     Завдання на послідовність (по 1,5 бали, Мах. 3 бали)

     12. Складіть логічну послідовність етапів наукового дослідження:

  1.         Експеримент
  2.        Спостереження
  3.         Формулювання гіпотези
  4.         Формулювання закону
  5.        Створення теорії.

13. Розташуйте дії в правильній послідовності при нагріванні пробірки:

  1.         Нагріти ту частину пробірки, де міститься рідина.
  2.        Закріпити пробірку в пробіркотримачі.
  3.         Рівномірно прогріти всю пробірку.
  4.         Переконатися, що в пробірці невелика кількість рідини.
  5.        Направити отвір пробірки в безпечний бік.

14. Напишіть формулу для визначення густини і в яких одиницях вимірюється (1 бал)

 

 

15. Підпишіть назви лабораторного обладнання (2 бали)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвиненко Тетяна Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 листопада
Переглядів
754
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку