Діагностична робота з математики для 2 класу, за програмою Шияна до підручника Гісь
ПІ________________________________________________________________
Дата______________________________________________________________
Діагностична робота з теми
«Периметр многокутника. Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд. Задачі, що містять поняття «стільки ж, скільки»
1 варіант
Обери правильну відповідь.
А)сума довжин усіх сторін многокутника;
Б) довжина і ширина.
2. У квадрата:
А)Всі сторони рівні;
Б) дві сторони рівні.
3. Побудуй квадрат зі стороною 4 см, обчисли його периметр.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Познач , де правильно записали як обчислити периметр даного трикутника
7+7+3 |
|
7+3 |
|
3+3+7+7 |
|
5. Обчислити.
26+4 =____ 28+15=___
40-17=____ 80-5=___
63+9=____ 20-14=___
Запиши отримані результати в порядку зростання
_____________________________________________________________
6. Розв'яжи задачу.
Оленка заплатила за покупку 15 грн, Степан заплатив 12 грн, а Костик заплатив стільки грошей, скільки Оленка і Степанко разом. Скільки грошей заплатив Костик за покупку?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Творча вправа.Познач правильну відповідь
- Усі мої кути прямі , але я не червоний. Яка я фігура?
Мій настрій: Завдання для мене були:
|
дуже легкі |
|
легкі |
|
не знаю |
|
складні |
|
дуже складні |
Оцінювання вчителя:
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги
ПІ________________________________________________________________
Дата______________________________________________________________
Діагностична робота з теми
«Периметр многокутника. Додавання і віднімання в межах 100 з переходом через розряд. Задачі, що містять поняття «стільки ж, скільки»
2 варіант
Обери правильну відповідь.
Щоб обчислити периметр потрібно:
А)знайти суму довжин усіх сторін многокутника;
Б) знайти тільки довжину і ширину многокутника.
2. У прямокутника:
А)Всі сторони рівні;
Б) дві сторони рівні.
3. Побудуй квадрат зі стороною 3 см, обчисли його периметр.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
4. Познач , де правильно записано як обчислити периметр даного трикутника
6+6+4 |
|
6+4 |
|
4+4+6+6 |
|
5. Обчислити.
27+3 =____ 28+16=___
40-16=____ 70-5=___
62+9=____ 20-13=___
Запиши отримані результати в порядку спадання
_____________________________________________________________
6. Розв'яжи задачу.
Альбом коштує 13 грн, книга коштує 14 грн, а пенал коштує стільки грошей, скільки альбом і книга разом. Скільки грошей коштує пенал?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. Творча вправа.Познач правильну відповідь
- Усі мої кути прямі , але я не зелений. Яка я фігура?
Мій настрій: Завдання для мене були:
|
дуже легкі |
|
легкі |
|
не знаю |
|
складні |
|
дуже складні |
Оцінювання вчителя:
++ має значні успіхи;
+ демонструє помітний прогрес;
V досягає результату з допомогою вчителя;
! ще потребує уваги і допомоги