Діагностична робота 4 з теми "Характерні риси тварин"

Про матеріал
Діагностична робота 4 з теми "Характерні риси тварин". Завдання для групи результатів 3. Створена на основі модельної навчальної програми «Біологія. 7–9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Балан П. Г., Кулініч О. М., Юрченко Л. П.) та підручника Біологія : підруч. для 7 класу закладів загальної середньої освіти / К. М. Задорожний, Г. В. Ягенська, О. А. Павленко, В. В. Додь. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2024. — 272 с. : іл. Використанні джерела: Біологія : підруч. для 7 класу закладів загальної середньої освіти / К. М. Задорожний, Г. В. Ягенська, О. А. Павленко, В. В. Додь. — К. : Видавничий дім «Освіта», 2024. — 272 с. : іл. Ілюстрація ст. 53 - Біологія. 7 клас : робочий зошит / К. М. Задорожний. — Х. : Вид-во «Ранок», 2015.
Перегляд файлу

Діагностична робота 4

З теми: «Характерні риси тварин»

За ГР 3

І рівень (по 0,5 б)

Виберіть ОДНУ правильну відповідь

  1. Який тип живлення характерний для більшості тварин:

А) Автотрофний

Б) Гетеротрофний

В) Міксотрофний


  1. Сукупність клітин, які мають спільну будову та виконують спільну функцію називається:

А) Орган

Б) Організм

В) Тканина

Г) Покрив


  1. Укажіть правильне твердження про нервову систему:

А) Вона відсутня у безхребетних тварин

Б) У всіх тварин є мозок

В) Вона забезпечує реакцію організму на подразнення

Г) Вона не контролює рухи

  1. У більшості тварин функцію перенесення речовин по організму виконує:

А) дихальна система

Б) травна система

В) опорно-рухова система

Г) кровоносна система


  1. Після злиття двох статевих клітин формується:

А) зигота

Б) яйцеклітина

В) зародок

Г) спора


  1. Наука, що вивчає поведінку тварин:

А) Екологія

Б) Зоологія

В) Етологія

Г) Еволюція


ІІ рівень (по 1 б)

  1. Встанови відповідність між середовищем існування тварин та ознакою пристосування:

  1.     Наземне

 

  1.     Наземно-повітряне

 

 

  1.     Водне

 

  1.     Ґрунтове

 

 

А) Крила або перетинки для можливості літання

Б) Зовнішні покриви, що захищають від впливів середовища

В) Обтічна форма тіла, плавці, хвіст або реактивна воронка

Г) відсутня частина тіла, що виступає, пристосування для утворення тунелей


  1. Встанови відповідність між типом живлення та представником:

  1.     Хижаки
  2.     Фітофаги
  3.     Паразити
  4.     Всеїдні
  5.     Сапротрофи

А) Блоха

Б) Кабан

В) Дощовий черв’як

Г) Олень

Д) Тигр


  1. Встанови відповідність між формою поведінки та прикладом

  1.     Ігрова
  2.     Статева
  3.     Харчова
  4.     Захисна
  5.     Територіальна

 

 

 

А) Опосум прикидається мертвим

Б) Павук плете павутину

В) Лисенята бігають один за одним

Г) Самець птаха танцює перед самкою

Д) Бурий ведмідь треться об дерево


  1.  Встанови відповідність між типом розмноження та представником:

  1.     Брунькування
  2.     Партеногенез
  3.     Фрагментація
  4.     Статеве із заплідненням

А) Бджола медоносна

Б) Морська зірка

В) Гідра прісноводна

Г) Білий лебідь


ІІІ рівень (по 1,5 б)

  1.  Розгляньте зображення тварин та визначте, який тип розвитку їм притаманний.

Прямий розвиток:

Непрямий розвиток:

  1.  Вкажіть можливі причини міграцій тварин

IV рівень (2 б)

  1.  Наведи приклади систем органів у тварин та поясни їх функцію

 

 

docx
Додано
30 січня
Переглядів
2807
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку