Діагностична робота з теми: «Хімія. Перші кроки»
Індекс НУШ 2. Опрацьовує і використовує інформацію. (ГР2)
-
Знайди відповідність між зображенням лабораторного посуду та його назвою: (2,5 бали)
-
крапельниця
-
бюретка
-
порцелянова чаша
-
конічна колба
-
мірний циліндр
-
хімічна склянка
-
ступка з товкачиком
-
штатив для пробірок
-
плоскодонна колба
-
пробірка
-
круглодонна колба
-
мірна піпетка
-
круглодонна колба
-
Прочитайте твердження та визначте це спостереження (С) чи гіпотеза (Г). (1,5 бали)
-
Коли до залізного цвяха додали розчин мідного купоросу, цвях став покриватися червонуватим нальотом.
-
Якщо до води додати цукор і перемішати, він повинен повністю розчинитися.
-
Під час нагрівання води до 100°C починають утворюватися бульбашки газу.
-
У колбі з кислотою і магнієм утворюються бульбашки газу, коли відбувається реакція.
-
Якщо під час експерименту використовувати менше води, реакція буде проходити швидше.
-
Якщо збільшити концентрацію оцтової кислоти в розчині, швидкість її реакції з содою зросте.
-
Коли до залізного цвяха додали розчин мідного купоросу, цвях став покриватися червонуватим нальотом.
-
Ви нагріваєте воду в пробірці, після чого додаєте до неї невелику кількість мідного купоросу (CuSO₄). Спостерігаєте, як він розчиняється у воді, створюючи синій розчин. (4 бали)
Завдання: Опишіть правила техніки безпеки, яких необхідно дотримуватися під час цього експерименту. Зосередьте увагу на роботі з нагрівальними приладами, поводженні з хімічними речовинами та правильному використанні хімічного посуду (мінімум 6 правил).
-
Ви змішали трохи крейди з водою і хочете відокремити крейду від води за допомогою фільтрування. Необхідно отримати чисту воду, використовуючи лабораторний посуд. (4 бали)
Завдання: Опишіть, який лабораторний посуд вам потрібен для цього експерименту, і поясніть, як ви будете використовувати кожен предмет (мінімум 4).