Робота 5. Природа материків.
_____________
(дата)
____________________________________________
( Прізвище та ім’я)
Варіант 1
Найбільшим материком на Землі є…
а) Австралія
б) Євразія
в) Північна Америка
Найхолоднішим материком на Землі є…
а) Південна Америка
б) Африка
в) Антарктида
Евкаліпт
Латаття вікторія регія
Зонтична акація
Листки сягають 2 м у діаметрі й витримують вантаж масою до 50 кг.
Крона має вигляд величезної парасольки.
Крона дерева не утворює тіні.
Євразія, Північна Америка, Південна Америка, Антарктида, Австралія, Африка.
Своїми контурами він нагадує трикутник. За площею посідає четверте місце. Найбільш дощовий материк, оскільки значна частина його розміщена поблизу екватора. Це ____________________________ .
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Робота 5. Природа материків.
_____________
(дата)
____________________________________________
( Прізвище та ім’я)
Варіант 2
Найменшим материком на Землі є…
а) Австралія
б) Північна Америка
в) Антарктида
Єдиним материком на Землі, на якому представлені всі природні зони, є…
а) Африка
б) Північна Америка
в) Євразія
Вівцебик
Північний олень
Королівська кобра
Густе хутро й копита, щоб не провалюватися в сніг.
Укритий густим і довгим хутром чорно-бурого кольору, яке захищає його від морозу.
Довжина тіла може сягати понад 5 м.
Євразія, Північна Америка, Південна Америка, Антарктида, Австралія, Африка.
Найпівденніший материк планети Земля. Майже вся поверхня вкрита кригою. Не належить жодній державі світу. Це ____________________ .
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
БЛАНК
оцінювання результатів діагностичної роботи № 5
за темою « Природа материків»
учня / учениці 4– ___ класу
Індекс та результат навчання |
Результат виконання завдання |
||||
П |
С |
Д |
В |
||
1 2 4 6 |
1.9 ПОГ Називає материки та океани. |
|
|
|
|
3 5 |
2.2 ПОГ Розповідає про різноманітність природи мешканців материків.
|
|
|
|
|
7 |
12.2 ГІО Знає про негативний вплив людини на природу, свідомо та відповідально діє щодо його зменшення.
|
|
|
|
|
Учитель / учителька знаком «+» (або іншим) позначає результат виконання учнем / ученицею завдання діагностичної роботи:
В — завдання виконане правильно і в повному обсязі
Д — завдання виконане частково неправильно (більше правильно)
С — завдання виконане частково правильно (більше неправильно)
П — завдання виконане неправильно або учень / учениця не приступав / не приступала до виконання завдання