Презентаціє є допоміжним наочним матеріалом до інтегрованого уроку "Я у світі", для учнів 4 класу. Робота містить кольорові малюнки, цікаві творчі завдання, поради. Цей матеріал можна використати не лише на даному уроці , а також на класній виховній годині з учніми початкових класів.
ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК “У школі вихованості ”Тема. Чемним треба бути скрізь. Мета: формувати в учнів навички культурної поведінки; виховувати повагу до однолітків, людей старшого віку, вчити доречно вживати слова етикету, виховувати бажання дотримуватися встановлених норм поведінки; розвивати вміння застосовувати знання з української мови (тема “Прикметник”) , логіки та інформатики (тема “Алгоритм”) для вирішення життєвих ситуацій. Форма проведення: урок – гра.
Завдання від знавців правил культурної поведінки. Завдання №1 “Світлофор ввічливості”- Сигналізувати “ввічливо” зеленим кольором, “неввічливо”- червоним кольором.1.”Дайте мені книжку ”, - звертається хлопчик у бібліотеці .2.”Вибачте, будь ласка, я штовхнула вас ненавмисно ”, каже дівчинка автобусі.3. “Покличте до телефону Нелю!”4.”Люба бабусю! Я із задоволенням тобі допоможу”5. Коридором йде вчителька, в руках у неї книжки, зошити, портфель. Назустріч їй – учень: “Добрий день”,- і пішов далі6. Після обіду Сергійко сказав матусі: “Дякую, борщ дуже смачний”
Завдання 2. Робота з підручником “Української мови” 4 клас.(Впр.167 ст.87) Прочитати вірш. Пояснити, яка частина мови найчастіше вживається у вірші. - Яким словам у своїй розмові надаєте перевагу?СЛОВА, СЛОВА…. ВОНИ В СОБІ ВСІ РІЗНІ: ТРИВОЖНІ Й ТИХІ, РАДІСНІ Й СУМНІ,Є ТЕРПЕЛИВІ, Є ЖОРСТОКІ Й ГРІЗНІ,ЛУКАВІ Й ЧЕСНІ , МУДРІ І СМІШНІ… Михайло Ткач
Завдання від знавців логіки та інформатики. Завдання 1 (Підручник “Логіка 4 клас” Впр.1 ст.30). Виправте помилки в алгоритміЯкі дії має виконати Вадим, щоб з'їсти морозиво?1. Купити морозиво.2. Покласти морозиво в шафу.3. Розгорнути морозиво.4. З`їсти морозиво.5. Покласти обгортку в холодильник.