Діагностична робота. Я досліджую світ. Тема "Ідеї-винаходи-відкриття" 2 клас. НУШ

Про матеріал
Пропоную діагностичну роботу з предмета "Я досліджую світ" (2 клас, НУШ) на тему "Ідеї-винаходи-відкриття", за підручником О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко, за Типовою освітньою програмою Р. Шияна. Діагностична робота містить різні завдання , а також таблицю самооцінювання учня і таблицю для оцінювання роботи вчителем.
Перегляд файлу

Діагностична робота з «Я досліджую світ» на тему: «Ідеї-винаходи-відкриття»

ПІБ учня/учениці________________________________________   дата____________

1.     Як звали головну героїню творів Микити Лукаша?

а) Мішковинка

б) Торбинка

в) Сумочка

2.     Що робила Мішковинка, щоб стати великою?

а) багато спала

б) багато їла

в) багато пила

3.     Доповни речення

Під час нагрівання повітря________________________, а під час охолодження ________________________.

4.     З якими твердженнями ти погоджуєшся. Познач +

___ Винахідник має думати лише про технічну досконалість свого витвору

___ Для винахідника важливі суто професійні якості

___ Винахідниками не народжуються – ними стають

___ Винахідник має працювати не тільки для себе, а й для інших людей

5.     Які винаходи шкодять планеті? Назви 2-3, і поясни чому

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

6.     Що таке повітря? З чого воно складається?

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

7.     Як потрібно поводитися поряд з хворою людиною?

Обіймати                                                         так       ні

Тримати дистанцію                                        так       ні

Часто мити руки                                             так       ні

Пити з однієї чашки                                       так       ні

Після контакту не торкатися очей, носа, рота    так       ні

8.     Перелічи винаходи людства, які допомагають людям з інвалідністю долати труднощі

________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________

9.     Як потрібно ставитися до людей з інвалідністю?

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

10. Що тобі найбільше запам’яталося при вивченні теми «Ідеї-винаходивідкриття»?

________________________________________________________________________

________________________________________________________________________

 

 

 

Результат діагностичної роботи:

Самоаналіз

Познач + (Як тобі було виконувати завдання?)

Мені було дуже легко

 

 

Мені була потрібна допомога вчителя чи однокласників

 

Мені було дуже важко

 

 

Оцінювання

image     ++ має значні успіхи

     + демонструє помітний прогрес                                            

ü досягає результату з допомогою вчителя

     ! потребує значної уваги і допомоги

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гапоненко Людмила Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додано
28 березня 2021
Переглядів
13306
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку