КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ ЯДС. СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ 2 клас. для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню

Про матеріал

Календарне планування індивідуального навчання на 2019-2020 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)

Перегляд файлу

Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з інтелектуальними порушеннямиhttp://qrcoder.ru/code/?https%3A%2F%2Fimzo.gov.ua%2Fosvita%2Fzagalno-serednya-osvita%2Fkorektsiyni-programi%2Fkorektsiyno-rozvitkovi-zanyattya-dlya-rozumovo-vidstalih-ditey%2F%3Ffbclid%3DIwAR2367awJmwjinJAlqbPBtBOlwLtZwN7G19Q1nzsOMQtR7qIsvqkYouX5PI&3&0

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ

для дітей з аутичними порушеннями тяжкого ступеню; інтелектуальними порушеннями помірного і тяжкого ступенів за Типовою освітньою програмою наказ МОНУ

 від 26.07.2018 р. №814

 (Додаток №16)

учителя початкових класів

Кулішової Антоніни Анатоліївни

на 2019-2020 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування індивідуального навчання на 2019-2020 н. р. складено згідно з чинними «Типовими освітніми програмами з корекційно-розвиткової роботи для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями із навчанням українською мовою.», затвердженими МОНУ молоді та спорту від 26.07.2018 р. № 814 (додаток №16)

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВЕ ОРІЄНТУВАННЯ

(1,5 години на тиждень)

Тема уроку

Дата

Примітка

Тема 1. Повторення, закріплення і розширення вивченого в 1 класі. Закріплення навичок навчальної діяльності.

1

Прізвище та ім’я. Домашня адреса. 

Дотримання правил безпеки і санітарно-гігієнічних вимог у кабінеті, кімнаті соціально-побутового орієнтування. Орієнтування в школі: їдальня, спортивний зал, спальні кімнати, роздягальня, туалетні кімнати та ін..

 

 

2

Меблі: стіл, стул, шафа, ліжко, парта та ін. Їх призначення. Основні правила організації робочого місця школяра.

 

 

3

Розпорядок дня. Гігієна тіла. Засоби особистої гігієни: зубна щітка, мило, шампунь, гребінець, полотенце, туалетний папір.

 

 

4

Види одягу: білизна, верхній одяг, колготи, носки, гольфи, тощо.

 

 

5

Корисні та шкідливі продукти. Правила харчування. 

 

 

Тема 2. Помешкання, школа, домівка.

6

Види житлових будинків і господарських будівель у місті: багатоповерховий,  приватний будинок, під’їзд, ліфт, сходова клітка та ін.

 

 

7

Види житлових будинків і господарських будівель у селі житловий будинок, сарай, веранда та ін.  Їх призначення.

 

 

8

Види кімнат в школі: класна кімната, коридор, їдальня, спортивна зала, бібліотека, гардероб, туалет та ін.

 

 

9

Шкільні меблі класу: парта, стілець, дошка, книжкова шафа та ін. Їх призначення.

 

 

10

Шкільні меблі загального користування: столи, стільці, лави. ЇХ види та призначення.

 

 

11

Правила безпечної поведінки  в приміщенні школи та надворі.

 

 

12

Безпека школяра. Правила поведінки підчас масових шкільних заходів.

 

 

13

Види кімнат у власному житлі: зала, спальня, дитяча кімната, кухня, коридор, ванна, туалет.

 

 

14

Домашні меблі: диван, шафа, ліжко, стілець, тіл, тумбочка, крісло та ін.

 

 

15

Меблі власної кімнати: ліжко, шафа для речей, комод, стіл, стілець, крісло, шафа для іграшок.

 

 

16

Правила безпечної поведінки  в приміщенні свого житла та надворі.

 

 

17

Безпека дитини. Правила поведінки підчас домашніх свят.

 

 

Тема  3. Основи загальної гігієни.

18

Правила особистої гігієни. Значення їх дотримання для збереження і зміцнення здоров’я.

 

 

19

Предмети особистої гігієни.

 

 

20

Послідовність ранкового та вечірнього туалету.

 

 

21

Моючі засоби: мило, шампунь, зубна паста, щітка. Їх вибір та придбання.  

 

 

Тема 4. Одяг та взуття.

22

Види одягу та взуття: літо.

 

 

23

Види одягу та взуття: осінь.

 

 

24

Види одягу та взуття: зима.

 

 

25

Види одягу та взуття: весна.

 

 

26

Призначення повсякденного одягу та взуття.

 

 

27

Призначення святкового одягу та взуття.

 

 

28

Призначення спортивного одягу та взуття.

 

 

29

Відповідність одягу погодним умовам.

 

 

30

Підтримування чистоти натільної білизни, одягу, взуття.

 

 

Тема 5. Гігієна харчування.

31

Правила споживання їжі та режим харчування.

 

 

32

Різноманітність продуктів, їх  значення в житті людини. 

 

 

33

Повноцінне харчування.

 

 

34

Корисні продукти. Шкідливі продукти.

 

 

35

Вибір та придбання овочів та фруктів.

 

 

36

Вибір та придбання виробів з тіста: хліб, булка, печиво.

 

 

Тема 6. Соціальна орієнтація.

37

Правила етикету під час зустрічі й прощання з однолітками.

 

 

38

Форми звертання з проханням до однолітків.

 

 

39

Правила етикету під час зустрічі й прощання з дорослими.

 

 

40

Форми звертання з проханням до  дорослих.

 

 

41

Знайомство з людьми.

 

 

42

Виховання позитивного ставлення до оточуючих людей.

 

 

43

Побудова дружніх стосунків.

 

 

44

Що таке толерантність.

 

 

45

Толерантне ставлення до людей, які мають проблеми зі здоров’ям.

 

 

46

Гуманне ставлення до людей з особливими потребами.

 

 

Тема 7. Правила поводження на канікулах та в довільний час.

47

Поведінка дитини в автономній ситуації:  якщо заблукав, загубився, відстав від класу тощо.

 

 

48

Побутова небезпека: запах диму, загорання, витік води тощо.

 

 

49

Правила поводження в курортно-оздоровчих місцях, базах.

 

 

50

Безпечні місця для ігор і розваг.

 

 

51

Правила поводження на канікулах та в довільний час (Інструктаж).

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Демиденко Олеся Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Аксьонова Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Скляр Оксана Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ч Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
Інкл
Додано
18 вересня 2019
Переглядів
14389
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку