Урок "я досліджую світ" у 2 класі

Про матеріал
У конспекті уроку розкрито тему "Хочеш бути щасливим, не будь лінивим. Складання правил успішного навчання"
Перегляд файлу

Тема уроку:  Хочеш будь щасливим, не будь лінивим. Самостійність і відповідальність. Практична робота: складання правил успішного навчання

Мета уроку: продовжити формувати в учнів уявлення, що праця є першоосновою життєдіяльності людини, з’ясувати сутність понять «працьовита людина», « лінива людина», сформувати уявлення того, що слід робити задля успішного навчання

Обладнання: підручник « Я у світі», зошит з друкованою основою, наочні матеріали

Хід уроку:

  1. Організаційний момент

Перевірка готовності до уроку, привітання, представлення вчителя

Доброго дня. Мене звати Вероніка Валентинівна і сьогодні я проведу у вас урок « Я у світі». На парті повинні бути робочий зошит, пенал, кольорові олівці та підручник. Все зайве приберіть із парт.

  1. Актуалізація опорних знань, перевірка домашнього завдання

Поміркуйте і скажіть, що потрібно робити для того щоб бути успішним?

Що таке інтуїція?( Чуття, проникливість, здогад)

Перевірка виконання домашнього завдання ( с.10-11)

  1. Основна частина

Подумайте і скажіть, як ви розумієте вислів « Хочеш бути щасливим, не будь лінивим»? … Дійсно, щоб стати успішним, щасливим і досягти успіху потрібно працювати над собою щодня , вчитися, не лінуватися, не відкладати на завтра те, що можна зробити и сьогодні.

Робота з підручником

С.33 Учні читають ланцюжком

Запитання після прочитаного

То чи варто відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні?

Мономах Володимир Всеволодович

Залишив по собі світлу пам'ять як розумний князь і добрий організатор. Поруч із тим Володимир Мономах –  це приклад доброго, справедливого християнського володаря. Написав «Повчання» де звертався не лише до дітей, але й до всіх людей.

Скажіть будь ласка, як ви розумієте значення слова « Повчання»? Хто закликає вас до навчання?

С.33-34 Вибіркове читання « Повчання Князя Мономаха»

При читанні тексту зверніть увагу, які повчання залишив для нас Володимир Мономах.

Запитання після тексту

Хто залишив своїм дітям «Повчання»?

Що містить в собі цей твір?

Отож, давайте прочитаємо тлумачення слова «повчання»

Отже, що таке повчання?

Робота з зошитом

С.12 з.1

У першому стовпчику у нас вказано причину, а в другому – наслідок. Подумайте і з’єднайте відповідно до певної причини наслідок.

Проспати - спізнитися

Бути не уважним – припуститися помилки

Упасти - синець

Бути старанним – похвалити

Поділитися фарбами – знайти друга

Подумайте і скажіть, хто вона – самостійна і відповідальна людина ?

Самостійна людинае боїться своїх слабкостей, сприймає їх як завдання до вирішення, а не як перешкоди. Самостійно приймає рішення та відповідає за них. Висловлює свою думку, сама вирішує свої проблеми.

Відповідальна людина- це та людина, яка чітко знає що має робити, не забуває за свої обов’язки, виконує все вчасно, не спізнюється.

Що ви вмієте робити самостійно?

Ви вважаєте себе самостійним і відповідальним?

Завдання 2

Давайте визначимо, який найдорожчий плід у житті людини.

Розгорніть підручники на сторінці 20. Поміркуйте, що є найдорожчим скарбом у житті. ( читання в ролях)

Завдання після прочитаного

Скажіть, який найдорожчий скарб? ( знання, книги)

Завдання 2

Обведіть з-поміж перелічених предметів той, який є найціннішим скарбом у житті?

Фізкультхвилинка

Ми в ракету дружно сіли ( імітація)

І у космос полетіли ( махи руками)

Повз малі планети й зорі ( стрибки з обертанням руками)

Летимо як метеори ( Біг на місці)

Обігнали ми комету( Стрибки на місці)

Повернулись на планету( сіли на місця)

 

А чи любите ви читати?

Які книги ви прочитали?

Запишіть їх назви у зошиті .

 Робота з підручником

Сторінка 19

Давайте прочитаємо твір про правила поведінки учнів і дізнаємось яких правил слід дотримуватись самостійним і відповідальним учням.

Читання крапелькою

Завдання 4 (зошит)

Давайте прочитаємо вже записані правила і допишемо ті, які ще не вказані.

  1. Не пустувати, не кричати
  2. Не чіпай чужого
  3. Не прозивай нікого, не грубіянь
  4. Не порушувати поведінки
  5. Не брехати

С.15 завдання 3

У ваші зошити завітав художник і намалював персонажів з ваших улюблених мультфільмів, але художник дуже поспішав і припустився деяких помилок. Тому давайте поглянемо і визначимо в чому саме художник помилився.

Завдання 4

Прочитайте умову завдання. На яку годину ви будемо наставляти ваш годинник, о котрій годині починаються уроки? Обведіть предмети, які заважають успішному навчанню.

Заключна частина

Завдання

Розділити подані прислів’я на дві групи:

1) Про переваги працьовитої людини 2) Про лінивих

  1. Застав його до роботи, як в нього немає охоти.
  2. Балаканням роботи не зробиш
  3. Бджола мала, а й та працює
  4. Будеш трудитися, будеш кормитися
  5. Будеш старатися - все може вдасться.
  6. Терпіння і труд все перетруть.

Що треба робити для того, щоб бути щасливим?

Яких правил слід дотримуватись задля успішного навчання?

Які риси характеру треба в собі виховувати, щоб бути успішною людиною?

Домашнє завдання

Зошит сторінка 14.

 

 

doc
Додав(-ла)
Лішук Вероніка
Додано
5 квітня 2019
Переглядів
3672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку