Діагностична робота з інформатики за І і ІІ півріччя( 4 клас)

Про матеріал
В даному документі містяться завдання для підсумків знань з інформатики в 4 класі за І і ІІ півріччя.
Перегляд файлу

Прізвище та ім’я учня/учениці ____________________                      Клас ______

Підсумкові завдання за І півріччя

  1. Поставте у відповідність способи подання повідомлень (поєднайте стрілочками):

Графічний

 

Текстовий

 

Звуковий

Умовні жести та сигнали

 

Комбінований

 

  1. Позначте, на що може поширюватися авторське право:
    • картина
    • вірш
    • задум
    • ідея
    • комп’ютерна програма
  2. Позначте основні складові комп’ютера:
  • монітор
  • принтер
  • системний блок
  • клавіатура
  • флешка
  • миша
  • колонки
  • мікрофон
  • веб-камера
  • джойстик

 

  1. Інтернет – це найбільша…

1)Локальна мережа   2) Глобальна мережа    3) Комп’ютерна мережа

 

  1. Яку інформацію називають фейковою? (складіть 1-2 просте речення)
    __________________________________________________________________________________________________________________________.
  2. Яких правил безпечного використання послуг мережі Інтернет треба дотримуватись?
    1._________________________________________________________________________________________________________________________.

2._________________________________________________________________________________________________________________________.

3._________________________________________________________________________________________________________________________.

4._________________________________________________________________________________________________________________________.

Прізвище та ім’я учня/учениці ____________________                              Клас ______

Підсумкові завдання за ІІ півріччя

  1. Закінчи речення.

Комп’ютерна програма для створення та редагування текстів – це _______________________________________

2. Які види списків є в текстовому редакторі Word?

А)  нумеровані, марковані та багаторівневі;  Б) марковані та багаторівневі; В)  багаторівневі та нумеровані;

3. Що таке редагування?

__________________________________________________________________________________________________________________________.

  1. Форматування – це…

__________________________________________________________________________________________________________________________.

5. Встанови відповідність між піктограмами та діями.

  1. Дай відповіді на запитання:

Як карти можуть  тобі знадобитись у житті?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Що треба вказувати щоб прокласти маршрут? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Коли небезпечно вказувати своє місцерозташування на карті, а коли це варто робити?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
4260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку