Прізвище та ім’я учня/учениці ____________________ Клас ______
Підсумкові завдання за І півріччя
Графічний
Текстовий
Звуковий
Умовні жести та сигнали
Комбінований
|
|
1)Локальна мережа 2) Глобальна мережа 3) Комп’ютерна мережа
2._________________________________________________________________________________________________________________________.
3._________________________________________________________________________________________________________________________.
4._________________________________________________________________________________________________________________________.
Прізвище та ім’я учня/учениці ____________________ Клас ______
Підсумкові завдання за ІІ півріччя
Комп’ютерна програма для створення та редагування текстів – це _______________________________________
2. Які види списків є в текстовому редакторі Word?
А) нумеровані, марковані та багаторівневі; Б) марковані та багаторівневі; В) багаторівневі та нумеровані;
3. Що таке редагування?
__________________________________________________________________________________________________________________________.
__________________________________________________________________________________________________________________________.
5. Встанови відповідність між піктограмами та діями.
Як карти можуть тобі знадобитись у житті?
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Що треба вказувати щоб прокласти маршрут? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.
Коли небезпечно вказувати своє місцерозташування на карті, а коли це варто робити?
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________