Конспект уроку з інформатики 4 клас НУШ
ТЕМА: Як безпечно знаходити освітню інформацію в Інтернеті?
МЕТА:
ОБЛАДНАННЯ: підручник «Інформатика» 4 клас «Оріон» Н.Морзе, О.Барна, 2021 рік, комп’ютери, наочність, картки з завданнями, навчальна презентація
Хід уроку
І. Організація класу (слайд 1)
Ми починаємо урок, а на уроці ми …
Уважні!
Розумні
Організовані!
Кмітливі!
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація. (слайд 2)
Сьогодні на уроці: (слайд 3)
Робота в групах. Кожна група отримує картку з завданням. (використання гаджетів)
КАКОМІЦЛІ – це
ВОМБАТ – це
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Про Інтернет можна сказати, що це майже необмежене джерело інформації. Інформація буває різною та більшість її саме повчального та корисного змісту.
В Інтернеті можна знайти багато потужних освітніх ресурсів, які допоможуть зробити процес навчання цікавішим. За їх допомогою кожна допитлива дитина може поглибити й перевірити свої знання.
Електронні освітні ресурси
(електронні бібліотеки, віртуальні школи, електронні словники, електронні тести, електронні підручники) (слайд 5)
Електронні освітні ресурси містять навчально-пізнавальні матеріали з різних тем в електронному вигляді: тексти, зображення, аудіоматеріали, відеоролики, участь у проєктах. Ці ресурси мають зручну систему пошуку, часто є інтерактивними –це спеціальні сайти – навчальні платформи.
Але часто для збереження результатів твоєї роботи та перегляду успіхів під час виконання цих завдань, на таких сайтах може бути передбачена реєстрація. Для реєстрації необхідна певна інформація, це може бути ім’я, пароль, вік, адреса, номер телефону. В такому випадку необхідна допомога дорослих. (правила безпеки під час реєстрації) (слайд 6)
Фізкультхвилинка «Австралійський дощ»
Деякі сайти пропонують навчальні онлайнові ігри. Граючи в них, ви пізнаєте світ, розвиваєте спостережливість, увагу, кмітливість, покращуєте свій настрій. Чи є у вас улюблені онлайн-ігри? Назвіть їх.
Але щоб гра не зашкодила, потрібно дотримуватися простих правил. Розглянемо їх (слайд 7)
Робота з підручником стр 24-25. Читання і обговорення правил «ланцюжком»
ІV. Засвоєння нових знань, формування вмінь.
Попрацюємо за комп’ютером (слайд 8)
Завдання 1. Вправа1. Тренажер з математики
Завдання 2. Вправа 2. Твій друг Чау-чау. (Дослідити, які відомості про цю породу можна прочитати у Всеукраїнській великій енциклопедії тварин.
Завдання 3. Попрацюйте в парах Виконати інтерактивну вправу. Перейти за посиланням або скористатися QR-кодом.
V. Дослідницьке завдання додому (слайд 9)
Склади розповідь про те, як можна використати сайт за даним посиланням
VІ. Підсумок
додатки до уроку
Додаток 1
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розгадайте кросворд
Додаток 2
Знайди в Інтернеті і записати значення слів
КАКОМІЦЛІ – це ___________________________________________
ВОМБАТ – це ___________________________________________
Додаток 3
Фізкультхвилинка «Австралійський дощ»
- У Австралії здійнявся вітер (ведучий тре долоні).
- Починає капати дощ (клацання пальцями).
- Дощ посилюється (почергове плескання в долоні).
- А ось град – справжня буря (тупіт ногами).
- Але що це? Буря стихає (плескання по стегнах).
- Дощ стихає (плескання долонями).
- Поодинокі краплі падають на землю (клацання пальцями).
- Тихий шелест вітру (потирання долонь).
- Сонце. (Руки догори. Усмішка.)