Діагностична робота з математики №3 ПІП_______________ Варіант -2
1. Простав послідовність виконання дій.
80+15 - (9+4) 2. Знайди значення виразів і виконай перевірку.
1 7 - 9 = .
6 + 8 = .
9 9 - 7 5 = .
3. Порівняй ( <,>,=)
27 - 17 +8 2 0 5 + 40+ 5 5 9 – 1 - 8
4. Знайди невідомий компонент
Самоаналіз. Оціни себе (постав позначку V)
Мені було дуже легко |
Мені було потрібна допомога вчителя чи однокласника |
Мені було дуже важко |
|
|
|
Оцінка вчителя
VV - Має значні успіхи V -Демонструє помітний прогрес ? -Досягає результату з допомогою вчителя ! -Потребує значної уваги |
|
Очікуванні результати
Визначає послідовність виконання дій |
|
Знаходить значення виразів, здійснює перевірку |
|
Порівнює вираз з числом, вираз із виразом |
|
Знаходить невідомий компонент |
|
Доповнює короткий запис, розв’язує складену задачу |
|
Знаходить периметр прямокутника |
|