Діагностична робота з математики №5

Про матеріал
Робота призначена для тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу з математики, яку складено відповідно до підручника О.М.Гісь, І.В. Філяк «Математика 2 клас».
Перегляд файлу

Діагностична робота з математики № 5

уч. 2 класу

____________________________________________________

                                                 Варіант І

Ми у мами на кухні. Допоможемо навести тут лад.

1.    Порахуй приклади і дізнаєшся що тобі скаже мама.

 

16-9+7=                    13-5+9=                 (11-6)+8=                Ключ:

 

    

 

А

 Я

Ю

 К

 Д

 З

 У

10

 7

13

17

14

12

15

6+9-8=                      2+(8+5)=       

2.    Добери спосіб зручного змішування продуктів. Обчисли:

6+23+4=

50+17+10=

9+23+1=

       

 

3.    Створи свій рецепт. Встав пропущені знаки дій та числа так, щоб рівності були правильні. 

9-5-=0                              7    8     9=6  5+         -1=11                            9     2     4=15

4.   Розв’яжи задачу.

Діти допомагали мамі приготувати вечерю. Донька почистила  9 картоплин, син – на 3 картоплини менше, ніж донька, а мама – стільки, скільки діти разом. Скільки картоплин почистила мама?

5.   Допоможи дітям обчислити периметри їхніх кухонь.

Чия кухня має більший периметр? На скільки метрів більший?

ніж 6, але менші 9. Назви мене.

 

             Діагностична робота з математики № 5

уч. 2 класу

                                        ____________________________________________________                                                  Варіант ІІ

Ми у мами на кухні. Допоможемо навести тут лад.

1.           Порахуй приклади і дізнаєшся що тобі скаже мама.

 

13-9+8=                      16-8+9=                 (12-5)+8=                Ключ:

А

 Я

Ю

 К

 Д

 З

 У

10

 7

15

17

12

11

16

 

  

5+8-6=                      3+(5+8)=         

2.          Добери спосіб зручного

4.   Розв’яжи задачу.

Діти допомагали мамі мити посуд. Донька помила 9 тарілок, син – ще 7. А 3 тарілки вони розбили. Скільки тарілок залишилось у дітей після миття?  

                                                                   Помили – 9 т. і 7 т.

                                                                    Розбили – 3 т.

                                                                            Залишилось - ? т.

5.   Допоможи дітям обчислити периметри їхніх кухонь.

Чия кухня має більший периметр? На скільки метрів більший?

ніж 3, але менші 6. Назви мене

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Богданюк Олена Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Осадча Людмила Ничипорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лозняк Ірина Алимівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pdf
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
9551
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку