Діагностична робота з математики № 5
уч. 2 класу
____________________________________________________
Варіант І
Ми у мами на кухні. Допоможемо навести тут лад.
1. Порахуй приклади і дізнаєшся що тобі скаже мама.
|
16-9+7= 13-5+9= (11-6)+8= Ключ:
|
|
6+9-8= 2+(8+5)=
2. Добери спосіб зручного змішування продуктів. Обчисли:
6+23+4=
50+17+10=
9+23+1=
|
|
3. Створи свій рецепт. Встав пропущені знаки дій та числа так, щоб рівності були правильні.
9-5-=0 7 8 9=6 5+ -1=11 9 2 4=15
4. Розв’яжи задачу.
Діти допомагали мамі приготувати вечерю. Донька почистила 9 картоплин, син – на 3 картоплини менше, ніж донька, а мама – стільки, скільки діти разом. Скільки картоплин почистила мама?
5. Допоможи дітям обчислити периметри їхніх кухонь.
Чия кухня має більший периметр? На скільки метрів більший?
ніж 6, але менші 9. Назви мене.
Діагностична робота з математики № 5
уч. 2 класу
____________________________________________________ Варіант ІІ
Ми у мами на кухні. Допоможемо навести тут лад.
1. Порахуй приклади і дізнаєшся що тобі скаже мама.
|
13-9+8= 16-8+9= (12-5)+8= Ключ:
А |
Я |
Ю |
К |
Д |
З |
У |
10 |
7 |
15 |
17 |
12 |
11 |
16 |
|
|
5+8-6= 3+(5+8)=
2. Добери спосіб зручного
4. Розв’яжи задачу.
Діти допомагали мамі мити посуд. Донька помила 9 тарілок, син – ще 7. А 3 тарілки вони розбили. Скільки тарілок залишилось у дітей після миття?
Помили – 9 т. і 7 т.
Розбили – 3 т.
Залишилось - ? т.
5. Допоможи дітям обчислити периметри їхніх кухонь.
Чия кухня має більший периметр? На скільки метрів більший?
ніж 3, але менші 6. Назви мене