Прізвище, ім`я учня _______________________Дата_________
Діагностична робота № 3
Тема «Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20»
Варіант 1
1. Визнач, у якому виразі дія віднімання виконується другою.
а) 8 + (7 - 6) б) 4 + 3 – 5 в) (8 – 3) + 2
2. Запиши у клітинці таку цифру, щоб одержати істинну рівність.
34 + 2 = 54
3. Запиши, яке значення має кожен вираз.
57 – (2 + 5) = 56 – (10 + 6) =
4. Виконай зручним способом.
12 – 5= 8 + 4 =
6 + 6 = 11 – 7 =
3 + 9 = 18 – 9 =
5. Розв'яжи задачу.
У майстрині є 7 фіолетових намистин, 5 зелених, а рожевих – стільки, скільки фіолетових і зелених разом. Скільки у майстрині рожевих намистин? |
|
++ + ? !
Самоаналіз |
|
|
|
|
Аналіз вчителя |
|
|
|
|
Прізвище, ім`я учня _______________________Дата_________
Діагностична робота № 3
Тема «Додаємо і віднімаємо числа з переходом через десяток у межах 20»
Варіант 2
1. Визнач, у якому виразі дія віднімання виконується другою.
а) 9 + (8 - 6) б) (8 – 3) + 2 в) 4 + 3 – 5
2. Запиши у клітинці таку цифру, щоб одержати істинну рівність.
23 + 4 = 67
3. Запиши, яке значення має кожен вираз.
28 – (3 + 5) = 36 – (10 + 4) =
4. Виконай зручним способом.
15 – 7= 5 + 7 =
8 + 8 = 14 – 7 =
4 + 9 = 16 – 9 =
5. Розв'яжи задачу.
У майстрині є 8 зелених ґудзиків, 6 жовтих, а червоних – стільки, скільки зелених і жовтих разом. Скільки у майстрині червоних ґудзиків? |
|
++ + ? !
Самоаналіз |
|
|
|
|
Аналіз вчителя |
|
|
|
|