Вхідна діагностична робота
з математики
учня / учениці 2- класу
__________________________________
Варіант 1
30 |
|
32 |
|
|
35 |
|
|
|
39 |
|
40 + 8 = ___ 62 + 15 = ___
90 – 60 = ___ 56 – 5 = ___
50 + 20 = ___ 28 – 20 = ___
93 = ___ + ___ 45 = ___ + ___
У бабусі 10 груш, а яблук на 5 більше. Скільки яблук у бабусі?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Вхідна діагностична робота
з математики
учня / учениці 2- класу
__________________________________
Варіант 2
40 |
|
|
43 |
|
|
|
47 |
|
49 |
|
20 + 6 = ___ 43 + 24 = ___
80 – 40 = ___ 38 – 7 = ___
30 + 60 = ___ 55 – 50 = ___
86 = ___ + ___ 34 = ___ + ___
Дідусь спіймав 20 окунів, а карасів на 5 менше. Скільки карасів спіймав дідусь?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота з математики №1
«Числа. Дії над числами. Сюжетні задачі»
Варіант 1
2 дес. 4 од., 8 дес., 5 дес. 7 од., 9 од.
Оленка зібрала 36 яблук, а персиків – на 14 менше. Скільки персиків зібрала Оленка?
40 + 27 20 – 10 – 4
32 + 25 24 + 12 + 2
24 32 62 26
100 50 33 38
«Улюблені фрукти учнів 2 класу»
Яблука |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Персики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Банани |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Персики люблять __ учнів.
Яблука і банани люблять ___ учнів.
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота з математики №1
«Числа. Дії над числами. Сюжетні задачі»
Варіант 2
1 дес. 9 од., 6 дес., 7 дес. 2 од., 5 од.
Петрик посадив 25 огірків, а помідорів – на 12 більше. Скільки помідорів посадив Петрик?
95 –50 80 – 40 + 9
80 + 13 50 + 20 + 6
47 35 57 75
20 100 64 61
«Улюблені овочі учнів 2 класу»
Помідори |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перець |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Огірки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Помідори люблять __ учнів.
Перець і огірки люблять ___ учнів.
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота №2
«Величини. Числа. Дії з числами»
Варіант 1
1. Розв’яжи задачу.
Іванко важить 28 кг, а Марічка – на 4 кг менше. Скільки кілограмів важить Марічка?
2. Обчисли.
65 + 4 13 + 43
55 – 20 6 + 30
99 – 14 37 – 5
3. Заповни порожні «віконечка».
– 15 = 20 41 + = 72
50 + = 97 73 – = 33
4. Порівняй.
12 м 10 м 7 дм 7 см
1 м 100 см 50 см 1 м
5. Склади і запиши дві рівності на додавання з відповіддю 65.
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота №2
«Величини. Числа. Дії з числами»
Варіант 2
1. Розв’яжи задачу.
У першу бочку налили 32 л води, а у другу – на 6 л більше. Скільки літрів води налили у другу бочку?
2. Обчисли.
42 + 7 31 + 54
69 – 30 2 + 70
87 – 24 56 – 3
3. Заповни порожні «віконечка».
– 21 = 10 52 + = 63
30 + = 78 99 – = 49
4. Порівняй.
20 м 25 м 4 см 4 м
1 дм 10 см 1 м 6 дм
5. Склади і запиши дві рівності на додавання з відповіддю 56.
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота №3
«Просторові відношення. Геометричні фігури. Величини»
Варіант 1
1. Розв’яжи задачу.
У Марійки 10 цукерок, у Оксани 7 цукерок, а у Миколи стільки цукерок, скільки у Марійки й Оксани разом. Скільки цукерок у Миколи?
2. Обчисли.
1 м 2 дм – 2 дм
4 дм 7 см + 3 дм
3 дм 47 см – 47 см
3. Перетвори у сантиметри.
1 дм 4 см = …см
6 дм 3 см = …см
8 дм 1 см = …см
4. Накресли два відрізки: один довжиною 4 см, а другий – на 3 см довший.
5. Запиши числа. Підкресли «зайве» число у кожному ряду.
а) 70, 20, 50, 44, 90, 10;
б) 46, 32, 18, 99, 9, 30.
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота №3
«Просторові відношення. Геометричні фігури. Величини»
Варіант 2
1. Розв’яжи задачу.
Для приготування компоту бабуся взяла 10 слив, 3 яблука і 2 груші. Скільки всього фруктів взяла бабуся?
2. Обчисли.
9 дм 6 см – 9 дм
5 м 4 дм + 3 дм
9 дм 62 см – 62 см
3. Перетвори у сантиметри.
2 дм 9 см = …см
7 дм 4 см = …см
1 дм 6 см = …см
4. Накресли два відрізки: один довжиною 8 см, а другий – на 4 см коротший.
5. Запиши числа. Підкресли «зайве» число у кожному ряду.
а) 60, 30, 50, 40, 55, 10;
б) 65, 23, 31, 5, 20, 77.
Самооцінювання:
Оцінка вчителя:
Діагностична робота №4
«Числа. Дії над числами. Величини»
1. Познач правильну відповідь 42 + (14 – 7) =
а) 35 б) 48 в) 49
2. Познач правильну відповідь 17 – (4 + 5) =
а) 18 б) 8 в) 26
3. Вибери короткий запис умови задачі.
а)
б)
в)
4. Вибери розв'язання попередньої задачі.
а)
б)
в)
5. Порівняй вирази 13 - 4 ... 15 – 8
а) > б) < в) =
6. Порівняй вирази 8 + 4 ... 6 + 6
а) > б) < в) =
7. Порівняй вирази 11 - 5 ... 15 - 6
а) > б) < в) =
8. Які знаки треба поставити у вираз? 6.. (4..2) = 8
а) – – б) – + в) + –
Самооцінювання:
Оцінка вчителя: