Діагностичні роботи з математики 2 клас І семестр

Про матеріал
Діагностичні роботи з математики складені до програми НУШ -2 (за Р.Б.Шияном) до підручника Гісь О. М., Філяк І. В. на І семестр 2 класу. Роботи складаються із завдань різних типів. Розроблено для перевірки рівня сформованості набутих компетентностей і визначення індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів освіти. Розробки підготовлені для роздрукування. Учні виконують завдання в окремих зошитах.
Перегляд файлу

Вхідна діагностична робота

з математики

учня / учениці 2-   класу

__________________________________

 

Варіант 1

  1. Запиши пропущені числа.

30

 

32

 

 

35

 

 

 

39

 

 

  1. Обчисли.

40 + 8 = ___  62 + 15 = ___

90 – 60 = ___  56 – 5 = ___

50 + 20 = ___  28 – 20 = ___

 

  1. Розклади числа на розрядні доданки.

93 = ___ + ___  45 = ___ + ___

 

  1. Розв’яжи задачу.

У бабусі 10 груш, а яблук на 5 більше. Скільки яблук у бабусі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

Вхідна діагностична робота

з математики

учня / учениці 2-   класу

__________________________________

 

Варіант 2

  1. Запиши пропущені числа.

40

 

 

43

 

 

 

47

 

49

 

 

  1. Обчисли.

20 + 6 = ___  43 + 24 = ___

80 – 40 = ___  38 – 7 = ___

30 + 60 = ___  55 – 50 = ___

 

  1. Розклади числа на розрядні доданки.

86 = ___ + ___  34 = ___ + ___

 

  1. Розв’яжи задачу.

Дідусь спіймав 20 окунів, а карасів на 5 менше. Скільки карасів спіймав дідусь?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

Діагностична робота з математики №1

«Числа. Дії над числами. Сюжетні задачі»

Варіант 1

  1. Запиши числа цифрами.

2 дес. 4 од., 8 дес.,  5 дес. 7 од., 9 од.

 

  1. Розв’яжи задачу.

Оленка зібрала 36 яблук, а персиків – на 14 менше. Скільки персиків зібрала Оленка?

 

  1. Обчисли.

40 + 27   20 – 10 – 4

32 + 25   24 + 12 + 2

 

  1. Порівняй.

24        32  62        26

100       50  33        38

 

  1. Розглянь діаграму і запиши відповідь.

«Улюблені фрукти учнів 2 класу»

Яблука

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Персики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Банани

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Персики люблять __ учнів.

Яблука і банани люблять ___ учнів.

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

 

Діагностична робота з математики №1

«Числа. Дії над числами. Сюжетні задачі»

Варіант 2

  1. Запиши числа цифрами.

1 дес. 9 од., 6 дес.,  7 дес. 2 од., 5 од.

 

  1. Розв’яжи задачу.

Петрик посадив 25 огірків, а помідорів – на 12 більше. Скільки помідорів посадив Петрик?

 

  1. Обчисли.

95 –50    80 – 40 + 9

80 + 13   50 + 20 + 6

 

  1. Порівняй.

47        35  57        75

20       100  64        61

 

  1. Розглянь діаграму і запиши відповідь.

«Улюблені овочі учнів 2 класу»

Помідори

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Огірки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Помідори люблять __ учнів.

Перець і огірки люблять ___ учнів.

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

 

Діагностична робота №2

«Величини. Числа. Дії з числами»

 

Варіант 1

 

1.  Розв’яжи задачу.

 

Іванко важить 28 кг, а Марічка – на 4 кг менше. Скільки кілограмів важить Марічка?

 

2. Обчисли.

65 + 4   13 + 43

55 – 20   6 + 30

99 – 14   37 – 5

 

3. Заповни порожні «віконечка».   

               – 15 = 20   41 +          = 72

    50 +          = 97   73 –          = 33

4. Порівняй.

12 м        10 м  7 дм        7 см

1 м       100 см  50 см        1 м

 

5. Склади і запиши дві рівності на додавання з відповіддю 65.

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

 

 

Діагностична робота №2

«Величини. Числа. Дії з числами»

 

Варіант 2

 

1.  Розв’яжи задачу.

 

У першу бочку налили 32 л води, а у другу – на 6 л більше. Скільки літрів води налили у другу бочку?

 

2. Обчисли.

42 + 7   31 + 54

69 – 30   2 + 70

87 – 24   56 – 3

 

3. Заповни порожні «віконечка».   

             – 21 = 10   52 +          = 63

    30 +           = 78   99 –          = 49

4. Порівняй.

20 м        25 м  4 см        4 м

1 дм       10 см  1 м        6 дм

 

5. Склади і запиши дві рівності на додавання з відповіддю 56.

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

 

 

Діагностична робота №3

«Просторові відношення. Геометричні фігури. Величини»

 

Варіант 1

 

1.  Розв’яжи задачу.

 

У Марійки 10 цукерок, у Оксани 7 цукерок, а у Миколи стільки цукерок, скільки у Марійки й Оксани разом. Скільки цукерок у Миколи?

 

2. Обчисли.

1 м 2 дм – 2 дм

4 дм 7 см + 3 дм

3 дм 47 см – 47 см

 

3. Перетвори у сантиметри.

 1 дм 4 см = …см

6 дм 3 см = …см

8 дм 1 см = …см

 

4. Накресли два відрізки: один довжиною 4 см, а другий – на 3 см довший.

 

5. Запиши числа. Підкресли «зайве» число у кожному ряду.

а) 70, 20, 50, 44, 90, 10;

б) 46, 32, 18, 99, 9, 30.

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

 

Діагностична робота №3

«Просторові відношення. Геометричні фігури. Величини»

 

Варіант 2

 

1.  Розв’яжи задачу.

 

Для приготування компоту бабуся взяла 10 слив, 3 яблука і 2 груші. Скільки всього фруктів взяла бабуся?

 

2. Обчисли.

9 дм 6 см – 9 дм

5 м 4 дм + 3 дм

9 дм 62 см – 62 см

 

3. Перетвори у сантиметри.

 2 дм 9 см = …см

7 дм 4 см = …см

1 дм 6 см = …см

 

4. Накресли два відрізки: один довжиною 8 см, а другий – на 4 см коротший.

 

5. Запиши числа. Підкресли «зайве» число у кожному ряду.

а) 60, 30, 50, 40, 55, 10;

б) 65, 23, 31, 5, 20, 77.

 

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

 

Діагностична робота №4

«Числа. Дії над числами. Величини»

 

1. Познач правильну відповідь 42 + (14 – 7) =

а) 35  б) 48   в) 49

 

2.  Познач правильну відповідь 17 – (4 + 5) =

а) 18  б) 8  в) 26

 

3. Вибери короткий запис умови задачі.

 

а)  

б)

в)

 

4. Вибери розв'язання попередньої задачі.

а)  

б)

в)

 

5. Порівняй вирази 13 - 4 ... 15 – 8

а) >  б) <  в) =

 

6. Порівняй вирази 8 + 4 ... 6 + 6

а) >  б) <  в) =

 

7. Порівняй вирази 11 - 5 ... 15 - 6

а) >  б) <  в) =

 

8. Які знаки треба поставити у вираз?   6.. (4..2) = 8

а) – –  б) – +  в) + –

 

 

 

Самооцінювання: 

Оцінка вчителя:

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 6
Оцінки та відгуки
  1. Скоклева Мила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Усач Алла Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Королюк Татьяна
    Дякую автору за збережений час!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Давиденко Вікторія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лисицька Галина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Дрябина Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 3 відгука
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
2 травня 2021
Переглядів
17414
Оцінка розробки
5.0 (6 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку