Діагностувальна контрольна робота1+ ГР1 (УВ)
«Суспільно-побутові пісні. Коломийки»
Тест
Час на роботу 15-20хв.
1. До суспільно-побутових пісень відносяться(1б):
а) козацькі, веснянки, наймитські , кріпацькі пісні
б) козацькі, кріпацькі, чумацькі, бурлацькі, солдатські пісні
в) козацькі, історичні, рекрутські, заробітчанські пісні
г) наймитські, жниварські, чумацькі, солдатські пісні
2. Зображення у жартівливому тоні повсякденного життя молоді, її стосунків і трудової діяльності відображається у творі(1б):
а) "Ой на горі та женці жнуть"
б) "Ой у степу криниченька"
в) "Жартівливі коломийки"
г) "Стоїть явір над водою"
3. Прочитайте уривок з пісні "Там, під львівським замком " «він лежить, не дише, він неначе спить». В уривку використано художній засіб(1б):
а) метафору б) гіперболу в) епітет г) порівняння
4. Чумаки, про яких співають у пісні « Чумаче, чумаче, чого зажурився», — це(1б)
а) воїни, що обороняли Україну від ворогів
б) мандрівні артисти
в) люди, що захворіли на чуму й вижили
г) купці, які привозили сіль з Криму
а) П.Сагайдачний
б) П.Дорошенко
в) пан хорунжий
г) козаки
а) саме весною чумаки поверталися додому
б) чумацькі валки зазвичай споряджали напровесні
в)чумаки полюбляли співати гаївки
1 |
засудження ліні, легковажності, намагання скористатися чужим майном. |
А |
«Ой на горі та женці жнуть» |
2 |
сумні, тривожні думки про нещасливу долю |
Б |
«Дозвілля молоді» |
3 |
повага до мужніх захисників-козаків |
Г |
«Там, під львівським замком» |
4 |
возвеличення захисників, які загинули за волю України |
В |
«Чумаче, чумаче, чого зажурився» |
10. Коротко напишіть відповідь на запитання(2б):
а) Соціально-побутові пісні отримали таку назву, тому що….
б) Коломийки поділяються тематично на:….
ЗАВДАННЯ ГР 1 (УВ)
ВЛАСНЕ ВИСЛОВЛЮВАННЯ за критеріями
Розкриття теми |
1-3б |
Грамотність мовлення |
1-3б |
Добір аргументів (приклади, зв'язок із життям, міжгалузеві зв'язки) |
1-3б |
Структура (теза, аргументи, висновки) |
1-3б |
Можна за методом ПРЕС
На мою думку,………
Тому що…….
Наприклад,……
Отже,……
Опрацюйте (парами-трійками) історичну довідку про видатних осіб П.Сагайдачного та П.Дорошенка.
Зважаючи на інформацію, установіть, ЩО в пісні «Ой на горі та женці жнуть» не відповідає історичному факту. Поміркуйте, ЧОМУ цих двох героїв народ помістив в одну художню дійсність?
АБО
Розгляньте ілюстрації
Працюючи парами-трійками, створіть повідомлення «Козацькому роду нема переводу», використовуючи матеріал козацьких пісень та сучасний розвиток військової діяльності і не тільки (філотелія).